codrut_01 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 va salut prieteni , am si eu o problema la un gilera runner , l-am luat de la un prieten defect , i-am schimbat ambielajul , rulmentii , pompa de apa , cureaua , si alte maruntaie , problema ar fi lipsa demarajului , si viteza , nu depaseste o viteza de 30km/h la vale. ambreiajul este malaossi , cu arcurile rosii , se tureaza tare cand pleaca de pe loc , am schimbat carburatorul/aprinderea/rolele/variatorul/ambreiajul si nimic(astea le-am pus de proba de pe un scuter functional).imi puteti da o ideie??ce sa-i mai fac???? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 o idee: in gol se tureaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrut_01 Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 da , in gol se tureaza...cand pleaca de pe loc se tureaza tare ...pleaca de pe loc , dupa care are un zmac asa de forta si dupa aia merge asa constant cu 20/30 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 ai setat aiurea transmisia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 incearca sa inlocuiesti cdi-ul . poate s-a defectat cdi si nu mai merge in parametrii normali. merita sa incerci. scuteru e in 2 sau 4 t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrut_01 Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) cum sa setez corect tranzmisia?? ,scuterul e in 2 timpi , motorizare piaggio, cdi-ul l-am schimbat , nicio schimbare Editat Aprilie 17, 2012 de codrut_01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Incearca fara toba. Poate e infundata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 pai transmisia este ori standard-stock, ori tuning. ce spui acolo tu ca ai pus arcuri nu stiu de care la ambreiaj inseamna ca e modificat sa aibe demaraj, dar trebuie sa schimbi si rolele de variator.deci ori toata stock ori toata tuning, nu merge pe bucati ca nu functioneaza in parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrut_01 Postat Aprilie 18, 2012 Autor Share Postat Aprilie 18, 2012 fara toba am incercat , merge la fel , nu e nicio diferenta cu sau fara toba . si cu tranzmisia asa l am luat , ce role sa i pun la ambreiajul ala malaossi?, ce gramaj?.acum am unele usoare , creca 4/5 grame , arcurile sunt rosii.multumesc am mai descoperit ceva nou , am desfacut azi variatorul de pe scuter , l am pornit , si am observat ca motorul nu vrea sa se tureze la blana , adica..de la jumatate in colo incepe asa sa intrerupa....sa dea un fel de rateuri in toba......goluri de fum , .....de aici sa fie ca nu trage si nu fuge??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 cand ai schimbat arcuri cred acolo e bai, daca au K prea mare variatorul remane blocat, si cred ca si la carburare nu sta prea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 LEANDRO spune frate in limba romana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrut_01 Postat Aprilie 19, 2012 Autor Share Postat Aprilie 19, 2012 maine o sa vina un prieten cu un carburator sa incerc cu unul mai mare..sa vad poate sta si la relanti...si sa mearga motorul rotund , si dupa sa vad cum merge la drum am schimbat azi setul , am pus unul stok , dar este original de piaggio , cu segmentii noi pe el , tot nu merge , si carburatorul l am inlocuit , si muzicuta , tot la fel...ce sa mai fie? oare pe la cartere e posibil sa fie ceva???.....am observat ca , pe partea cu variatorul , axul ambielajului are putin joc , si rulmentii sunt noi , un prieten mi a zis ca ar avea joc rulmentul in carter , ...sa fie asta vo problema grava??...mai am un typhoon si ala joaca toate alea pe el si merge mai bine ca asta al meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
<bike4ever> Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 ai incercat role mai grele 5 gr ? sau arcuri albe / verzi cele rosi sunt cele mai dure speciale pentru demaraj din cauza asta are o repriza pana in 30 km/h , nu schimba altceva daca merge pe cric sa-l turezi asta ar fi problema - role mai grele si arculete mai 'slabe' . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 pai daca are joc axul ambielajului e grav. acolo sunt semeringuri, nu doar rulmentii...trage aer fals, arunca benzina, nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrut_01 Postat Aprilie 20, 2012 Autor Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) salut , am incercat cu un ambreiaj stok (de pe un alt scuter) , rolele sunt de 5,5 grame din cate am inteles , tot la fel , cu ambreiajul stok pleaca foarte foarte foarte greu de pe loc , si tot la fel...nu fuge....setul l am inlocuit...deci ultima solutie ar fi sa inlocuiesc motorul:))...sau cel putin carterele . , daca rulmentul are joc in carter , s ar putea face un fel de bucsa/reductie ceva la strung? , sa imi remedieze problema? , Editat Aprilie 20, 2012 de codrut_01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 pune poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
codrut_01 Postat Aprilie 21, 2012 Autor Share Postat Aprilie 21, 2012 cu ce mai exact vreti sa pun poze??....cu motorul???...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Uite-te la semeringuri sa nu iti traga aer fals pe acolo.sau la aprindere ca poate nu face scanteia cat trebuie de puternica:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Uite-te la semeringuri sa nu iti traga aer fals pe acolo.sau la aprindere ca poate nu face scanteia cat trebuie de puternica:) Tu te auzi ??? Parca erai mecanic .... nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan98 Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 aceiasi problema o am si eu si nu ii dau de capat, nu am joc deloc la ambelaj, si nici semeringurile nu prrling sunt schimbate noi, la mine se tureaza pana la 45 de km/ora si nu ii mai da voie sa se tureze pana la 60 dupa 60 km/ora se tureaza iar si isi ia viteza pana la 110 km/ora ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.