Sari la conținut

Clantanit motor


Postări Recomandate

Salut! Tocmai ce am terminat cu motocicleta de reparat estetic ca am sesizat o problema.

Undeva in fata,dupa radiator tacane ceva.Tac tac tac tac,odata cu motorul.Daca accelerez tacane mai repede.Se aude destul de tare,e un clantanit/tacanit metalic.

Motorul are 65000 si de cand il am de la 40 000 nu am umblat niciodata la motorul propriu zis.

Idei?Sfaturi?Costuri?

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul suna a un lant ce-i drept,s-ar putea sa fie.Tacane si la relanti distributia?Are legatura cu RPM-ul?

Distributia este, trage maneta de ambreiaj si daca tot trancane e clar cine e vinovatul.Vei vedea ca zgomotul se va agrava in timp, mai ales cand vei decelera.

Daca este neglijata in timp lantul poate sari de pe pinion si iti poate face terci motorul. Pe la 50.000 am vazut la multe motorete ca distributia se schimba, dar nu este o conditie obligatorie pentru toate.

Editat de Impostorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zgomotul in mod sigur nu e pe stanga.din cate imi dau seama e pe centru,poate fi si pe dreapta,dar pe stanga sigur nu.

Daca e distributia,trebuie schimbat lantul sau doar intins?Am vazut ca triumphul meu are un intinzator (se vinde pe ebay ca piesa din dezmembrari).Un lant nou costa vreo 60-70 de lire,nu e nici mult,dar nici putin.

 

Cred ca vad dublu,acum am observat ca ai intrebat de dreapta.Da,se poate sa se auda si din partea dreapta,insa eu merg pe centru.Oricum motorul meu de cand l-am cumparat are un sunet foarte ciudat,parca merge "pe uscat".Si din pacate nu am mai intalnit alt motor ca al meu in persoana sa pot sa compar sunetul.

 

PS:fluctueaza si relanti-ul,dar asta e mai de demult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general cedeaza intai intinzatorul, ce poti sa faci ca sa verifici ar fi sa scoti surubul din capatul intinzatorului(vezi manualul) si sa impingi cu o surubelita in intinzator, in locul arcului. Daca mai merge impins si totusi cand il pornesti tot se aude sau nu se mai aude dar in timp(scurt) reapare inseamna ca e intinzatorul dus, daca nu merge impins inseamna ca el la capat => lant intins la maxim, posibil si patine duse, nu stiu la triumph cum stau cu longevitatea patinele.

 

Mersul tau pe uscat e tipic triumph ... servisez un tiger ocazional(nimic special) si se aude cu totul altfel fata de alte motoare, are mai degreaba un sunet gen vajaiala unui motor electric, doar ca scoate fum si zgomot pe teava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de curand voi merge la un service pentru o inspectie rapida,si apoi voi decide cum voi aborda problema,si va voi tine la curent :) Dar desigur,postati in continuare daca aveti de zis ceva ce ar putea ajuta

PS:multumesc thunderbyte

 

L.E.:

Am gasit un clip pe youtube cu o motocicleta ca a mea si face EXACT la fel.din pacate e in spaniola si nu inteleg ce zice la descriere.

Tacane exact la fel si in acelasi loc ca si in filmulet.Asadar ce este?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...