kata_m Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 salutare tuturor...m-am apucat sa refac un zx6r din 97 luat zilele astea am intampinat urmatoare problema careia dupa o zi de munca inca nu i-am dat de cap nici cu manualul in fata deci...motocicleta porneste...si se opreste in urmatoarea secunda am verificat sigurante,pompa,bobine..repatitoru de scanteie e ok....pot sa o accelerez dupa ce o pornesc, se tureaza,si apoi moare ma-m gandit sa fie de la cdi sau cum ii mai zici IC igniter in manualul ei...caruia i-am verificat cu multimetrul toti pinii..la unii a iesit ca in tabel,la altii nu.... daca a mai intampinat cineva problema asta va rog sa imi ziceti,,orice sfat e binevenit:D multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 cum iti sta maneta care iti regleaza relanti-ul (sau surubul depinde de motor) Vezi poate a fost inchis de tot - daca din acceleratie sta pornit dar fara gaz nu sta inseamna ca asta ar fi problema! La CDI nu ai ce sa verifici cu multimetrul, semnalele difera in functie de turatie, deci nu poti avea aceleasi citiri de fiecare data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 salutare tuturor...m-am apucat sa refac un zx6r din 97 luat zilele astea am intampinat urmatoare problema careia dupa o zi de munca inca nu i-am dat de cap nici cu manualul in fata deci...motocicleta porneste...si se opreste in urmatoarea secunda am verificat sigurante,pompa,bobine..repatitoru de scanteie e ok....pot sa o accelerez dupa ce o pornesc, se tureaza,si apoi moare ma-m gandit sa fie de la cdi sau cum ii mai zici IC igniter in manualul ei...caruia i-am verificat cu multimetrul toti pinii..la unii a iesit ca in tabel,la altii nu.... daca a mai intampinat cineva problema asta va rog sa imi ziceti,,orice sfat e binevenit:D multumesc mult deci nu tine relantiul,ai incercat sa maresti relantiul din rotita( eu cel putin asa am).patisem si eu o data pornea dar nu statea pornita,se desfiletase reglajul relantiului.sau poare in carburatoare la regimul de mers in relanti,ii poti face o curatare,reglare si sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 am precizat ca imi moare si la turatie...nu numai la relanti....o tin turata si sta 2 sec...apoi se opreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 am precizat ca imi moare si la turatie...nu numai la relanti....o tin turata si sta 2 sec...apoi se opreste verifica carburatoarele si senzorii care ii ai pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 ms...mai astept si alte sfaturi pt ca maine e o zi lunga si am de lucru:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 daca si bujiile le-ai verificat si ti-a dat ok, mai mult ca sigur CDI-u este vinovatul! de curiozitate cum incarca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 pai nu stiu daca incarca...nu am apucat sa verific curentu la borne pt ca nu sta mai mult de 2 secunde pornita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 la fostu kawasaki am avut si eu o problema asemanatoare... uneori nu vroia sa se tureze, alteori murea in demaraj, murea in mers, nu vroia sa porneasca nici impins, in nici un fel! Am schimbat CDI-ul si a mers struna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Aprilie 28, 2012 Autor Share Postat Aprilie 28, 2012 ms...o sa vad unde gasesc un cdi care sa mearga:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) poti sa il pui doar pt incercare - imposibil in tot judetu Dolj sa nu gasesti un ZX6R din aceeasi serie cu al tau! Bafta si sa ne scrii ce ai rezolvat! Duminica este zi de relaxare - my 2 cents Editat Aprilie 28, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 (editat) Vezi daca furtunul de vacum este pus unde trebuie.Ca daca il bagi in alt orificiu nu iti va baga benzina ( nu va mai actiona membrana).Ai verificat daca ii iese benzina prin furtunul de alimentare ? Editat Aprilie 29, 2012 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 eu cred ca e o problema de alimentare ,verifica ,curata , sincronizeaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata_m Postat Aprilie 29, 2012 Autor Share Postat Aprilie 29, 2012 membranele se ridica...am verificat cu aspiratorul cand am curatat carburatoarele...dupa manual vacumul e pus bine...si de alimentat nu e problema,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.