Sari la conținut

Yamaha yzf 750 alta problema...


Bica
 Share

Postări Recomandate

Unii deja stiu motorul pt ca am mai avut probleme cu el..in fine...L-am scos azi la o tura si prima tura o fost ok..dar a doua tura ca prashtia...porneste usor insa de pe la 2000 de ture in sus se gatuie da in nas pana pe la 3000 4000 si de acolo brusc isi ia zborul...daca apas ambreiajul cand se gatuie moare motorul ...apoi cu greu il pornesc,...nu ii merge benzina suspectez eu...intrebarea este poate fii de la membrana de vacuum de la rezervor..?rezervorul e curat am filtru de benzina si in rezervor si pe furtun...carburatoarele sunt curate motorul e reglat merge brici...cablurile de exup sunt noi unse bine...pe loc daca il turez scos din viteza merge ceas...in sarcina imi face figura asta...cineva ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator EduardS

Unii deja stiu motorul pt ca am mai avut probleme cu el..in fine...L-am scos azi la o tura si prima tura o fost ok..dar a doua tura ca prashtia...porneste usor insa de pe la 2000 de ture in sus se gatuie da in nas pana pe la 3000 4000 si de acolo brusc isi ia zborul...daca apas ambreiajul cand se gatuie moare motorul ...apoi cu greu il pornesc,...nu ii merge benzina suspectez eu...intrebarea este poate fii de la membrana de vacuum de la rezervor..?rezervorul e curat am filtru de benzina si in rezervor si pe furtun...carburatoarele sunt curate motorul e reglat merge brici...cablurile de exup sunt noi unse bine...pe loc daca il turez scos din viteza merge ceas...in sarcina imi face figura asta...cineva ceva idei?

 

In momentu cand ai curatat carburatoarele,le-ai sincronizat? headscratch.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Da..sunt sincronizate...,nivel bun,culoare la bujii buna.

 

In cazu asta chiar nu stiu headscratch.gif .Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu mai multe sfaturi sad.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate mi'amintesc ai avut probleme de etanseitate la flansele carburatoarelor... perioada in care te'ai tot jucat ba cu nivelul, ba cu pozitia acelor de dozaj, ba cu suruburile pilot. Ai readus totul la setarile normale? Acum pare amestec prea bogat...

 

Pe de alta parte mai arunca un ochi la exup, nu doar la servo-motor ci la clapeta din colectorul de gaze. Da'i capacul jos si vezi daca se aliniaza catarea pe ghid cu motorul oprit si daca lucreaza pe toata cursa. Exup-ul intervine pana pe la 6-7000rpm dar cel mai evident efect il are pana la 4-5000rpm... pana unde, daca ceva e in neregula, in loc sa ajute mai mult strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate mi'amintesc ai avut probleme de etanseitate la flansele carburatoarelor... perioada in care te'ai tot jucat ba cu nivelul, ba cu pozitia acelor de dozaj, ba cu suruburile pilot. Ai readus totul la setarile normale? Acum pare amestec prea bogat...

 

Pe de alta parte mai arunca un ochi la exup, nu doar la servo-motor ci la clapeta din colectorul de gaze. Da'i capacul jos si vezi daca se aliniaza catarea pe ghid cu motorul oprit si daca lucreaza pe toata cursa. Exup-ul intervine pana pe la 6-7000rpm dar cel mai evident efect il are pana la 4-5000rpm... pana unde, daca ceva e in neregula, in loc sa ajute mai mult strica.

 

 

 

pai motorul mi l=au reglat la service...dar nu l-au putut incerca in sarcina..adika sa se dea cu el...pentru ca nu avea coditza etrieri...era inca in constructie...deci doar in stationare s-a pornit...si merge perfect...doar ca sometimes deci nu tot timpul...se gatuie asa...dar dupa ce trece de segmentul asta critic brusc isi ia viteza...cel mai des mi s-a intamplat asta cand urcam un deal sau ceva..sau poate e coincidentza..dar cand am urcat de cateva ori un deal facea asa...apasam ambreiajul...motorul murea instant...porneam iarasi statea la relanti cand incercam sa o iau din loc dadea in nas..apasam ambreiajul statea la relantii...si doar daca o turam pana pe la 4000 si acolo lasam ambreiajul incet o lua cumva si dupa ce dadeam a doua gata..nu mai facea figuri...mi s-a intamplat asta de cateva ori...nu tot timpul..acuma dupa ce am scos-o de la iernat iarasi mi-a facut,.....si eu m-am gandit la valva exup...cablurile sunt noi...le-am gresat bine...valva eu am reglat-o cum zici tu...am fixat valva de jos cu crestatura la gaurica..si am reglat cablurile...cu jocul tolerat...o sa ma reuit la ea...simptomele suna a valva exup care nu lucreaza bine..care cum zici tu daca nu se deschide calumea gazele alea nu mai ies si e nasol...dar ieri cand am calarit motorul prima data s-a gatuit..s-a oprit..si nu am reusit sa-l repornesc decat dupa ce am dat la electromotor vreo 3-4 secunde accelerand usor...oare sa nu fie membrana vacuumatica de la rezervor?....nu prea inteleg whats going on...pt ca pe loc merge perfect....cei de la service mi-au zis ca motorul merge perfect...culoarea la bujii e buna...si chiar merge foarte bine...nu are fluctuatii de relantii ,pica rapid din ture mari..trage de rupe...acuma sa vedem ce ziceti si voi....

 

Si te rog YO4HGX sa ma lamuresti ce-i cu blestematul ala de buton de rezerva la benzina...ca tot uit cum il pun pe rezerva...uit...ieri cand m-am dat cu motorul si s-a gatuit, butonul nu era montat..si becul rosu de benzina era aprins in bord....are vreo legatura?...pe buton scrie FUEL RES si dedesuibt ON..cand se aprinde becul rosu in bord trebuie pus pe rezerva..dar care e pozitia?unde scrie on sau unde scrie RES?aveam peste 2 litrii in rezervor...

 

cu butonul am clarificat-o again....m-am uitat in manual...imi ramane buba cu turele joase...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, lucrurile incep sa se lege...

 

In primul rand, cum ai reglat valvula exup? Ai aliniat catarea pe orificiul de referinta cu butonul de alimentare a CDI'ului pe pozitia "ON"? Este foarte important!

 

Oricum, din ce povestesti nu e problema de exup, aceasta face ca motorul doar sa nu aiba putere la ture mici/medii insa nu opreste motorul de tot. Din ce inteleg sunt probleme de alimentare.

 

In acest caz pot fi 2 cauze: pompa de benzina sau sistemul de comutare pe "reserve". Le dezvolt pe rand.

 

Pompa de benzina lucreaza in impulsuri, fara retur. Exista un ax ce actioneaza o membrana in principiul "push-pull", bobina fiind alimentata intermintent, prin intermediul unui contact cu arc. Cand pe refulare exista presiune, axul mentine contactul deschis iar cand presiunea scade, contactul este inchis si permite membranei sa faca o cursa (sau mai multe) respectiv sa mentina debitul constant pana cand plutitoarele vor inchide din nou circuitul de benzina. De multe ori axul prinde mizerie pe canalul in care gliseaza si nu se mai misca usor, pompa lucrand doar cand presiunea pe refulare scade foarte brusc. Daca presiunea scade usor e nevoie de un soc ca sa o repuna in functiune. O alta problema mai poate aparea din cauza pastilelor contactului care se pot uza/murdari. Cateodata lucreaza, cateodata nu. Sau chiar probleme "mecanice", arcul de revenire imbatranit sau sarit de pe pozitie, clapeta contactului cu lagar uzat sau sarit de pe pozitie. Ar mai fi ceva de mentionat si anume faptul ca pompa este alimentata printr'un releu cu "timer". Daca motorul nu este in functiune, respectiv CDI'ul nu primeste impulsuri de la senzorul de turatie de pe vibrochen, in cca 15-20 secunde va taia alimentarea cu curent a pompei. Acesta face parte dintr'un sistem de protectie impotriva incendiului, in cazul unui accident cand motorul s'a oprit pompa sa nu mai bage benzina. Ca sa verifici pompa trebuie sa o alimentezi pe direct si sa cuplezi furtunele de admisie-refulare in rezervor dupa care sa gatui refularea cate putin si sa observi daca pompa se "trezeste" cand o eliberezi (tot delicat). Tot ce ti'am povestit pana acum sunt probleme concrete pe care le'am intampinat in aproape 20 ani de cand am avut Yamaha din seria FZ/FZR (pana la R1). Totusi, am senzatia ca YZF750 are pompa in rezervor, cu debit constant si respectiv cu retur. Inainte sa incepi testele ar fi bine sa verifici.

 

Sistemul de rezerva este mai ciudat si consta in 2 etape. Senzorul de nivel este un simplu termistor ce face parte dintr'un circuit de divizor de tensiune cu o rezistenta fixa. Semnalul este conectat la CDI. Cand nivelul scade si termistorul isi schimba valoarea tensiunea de comanda ajunge la CDI. La randul ei CDI'ul comanda aprinderea becului de semnalizare din bord dar in acelasi timp, daca butonul de "rezerva" este pe "OFF" taie si alimentarea cu curent a pompei de benzina. Dupa ce butonul de "rezerva" este pus pe "ON", va lasa becul de alarma aprins, dar va permite alimentarea pompei. Daca sunt probleme de contacte reci in aceasta zona e posibil ca pompa de benzina sa functioneze cu intermitente.

 

Imi cer scuze daca configuratia YZF750 este diferita, insa sper ca macar sa te fi ajutat ca punct de plecare.

 

Succes!

 

Trebuie sa verifici analitic, eliminand pe rand, in ordinea de la simplu la complicat, toate posibilele cauze. Pompa, releu, "timer", senzor de nivel si buton de "rezerva".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, lucrurile incep sa se lege...

 

In primul rand, cum ai reglat valvula exup? Ai aliniat catarea pe orificiul de referinta cu butonul de alimentare a CDI'ului pe pozitia "ON"? Este foarte important!

 

Oricum, din ce povestesti nu e problema de exup, aceasta face ca motorul doar sa nu aiba putere la ture mici/medii insa nu opreste motorul de tot. Din ce inteleg sunt probleme de alimentare.

 

In acest caz pot fi 2 cauze: pompa de benzina sau sistemul de comutare pe "reserve". Le dezvolt pe rand.

 

Pompa de benzina lucreaza in impulsuri, fara retur. Exista un ax ce actioneaza o membrana in principiul "push-pull", bobina fiind alimentata intermintent, prin intermediul unui contact cu arc. Cand pe refulare exista presiune, axul mentine contactul deschis iar cand presiunea scade, contactul este inchis si permite membranei sa faca o cursa (sau mai multe) respectiv sa mentina debitul constant pana cand plutitoarele vor inchide din nou circuitul de benzina. De multe ori axul prinde mizerie pe canalul in care gliseaza si nu se mai misca usor, pompa lucrand doar cand presiunea pe refulare scade foarte brusc. Daca presiunea scade usor e nevoie de un soc ca sa o repuna in functiune. O alta problema mai poate aparea din cauza pastilelor contactului care se pot uza/murdari. Cateodata lucreaza, cateodata nu. Sau chiar probleme "mecanice", arcul de revenire imbatranit sau sarit de pe pozitie, clapeta contactului cu lagar uzat sau sarit de pe pozitie. Ar mai fi ceva de mentionat si anume faptul ca pompa este alimentata printr'un releu cu "timer". Daca motorul nu este in functiune, respectiv CDI'ul nu primeste impulsuri de la senzorul de turatie de pe vibrochen, in cca 15-20 secunde va taia alimentarea cu curent a pompei. Acesta face parte dintr'un sistem de protectie impotriva incendiului, in cazul unui accident cand motorul s'a oprit pompa sa nu mai bage benzina. Ca sa verifici pompa trebuie sa o alimentezi pe direct si sa cuplezi furtunele de admisie-refulare in rezervor dupa care sa gatui refularea cate putin si sa observi daca pompa se "trezeste" cand o eliberezi (tot delicat). Tot ce ti'am povestit pana acum sunt probleme concrete pe care le'am intampinat in aproape 20 ani de cand am avut Yamaha din seria FZ/FZR (pana la R1). Totusi, am senzatia ca YZF750 are pompa in rezervor, cu debit constant si respectiv cu retur. Inainte sa incepi testele ar fi bine sa verifici.

 

Sistemul de rezerva este mai ciudat si consta in 2 etape. Senzorul de nivel este un simplu termistor ce face parte dintr'un circuit de divizor de tensiune cu o rezistenta fixa. Semnalul este conectat la CDI. Cand nivelul scade si termistorul isi schimba valoarea tensiunea de comanda ajunge la CDI. La randul ei CDI'ul comanda aprinderea becului de semnalizare din bord dar in acelasi timp, daca butonul de "rezerva" este pe "OFF" taie si alimentarea cu curent a pompei de benzina. Dupa ce butonul de "rezerva" este pus pe "ON", va lasa becul de alarma aprins, dar va permite alimentarea pompei. Daca sunt probleme de contacte reci in aceasta zona e posibil ca pompa de benzina sa functioneze cu intermitente.

 

Imi cer scuze daca configuratia YZF750 este diferita, insa sper ca macar sa te fi ajutat ca punct de plecare.

 

Succes!

 

Trebuie sa verifici analitic, eliminand pe rand, in ordinea de la simplu la complicat, toate posibilele cauze. Pompa, releu, "timer", senzor de nivel si buton de "rezerva".

 

 

Nu e nimic neclar ..am inteles oricum..am citit si manualul...acuma cateva lamuriri..cum leg pompa pe direct?ea are 3 fire din care unul merge la masa din cate am vazut?bine zic?cele doua plus si minus?si masa..nu?bun..o leg la 12 volti..furtunul de vacuum il leg la rezervor si cel de alimentare la carburatoare?gatuind usor cel de alimentare ca s abvad daca pompa merge..nu?bun dar ca s aimi fie mai usor nu pot sa trag eu cu gura di n vacuum si sa tin furtunul de alimentare intr-o sticla intre timp ca sa imi fie mai usor?sau trebuie neaparat sa fie conectate la admisie respectiv acrburatoare.?scuze exprimarea...dar scriuu in graba..da yzf-ul asta are pompa in rezervor si membrana de vacuum...multumesc pana acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... robinetul cu vacuum ridica o problema in plus. Cele 3 fire sunt unul pentru alimentare pompa, unul pentru termistorul senzorului de nivel si unul comun, masa. Ca sa verifici pompa asigura'te ca ai suficienta benzina in rezervor (peste nivelul de rezerva) si conectezi firul negru la masa si galben/rosu direct pe plusul de la baterie. Ramane insa problema robinetului vacuumatic, cum pompa este scufundata in rezervor, nu'l poti anula...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit sa-i pun un rezervor auxiliar gen sticla cu furtun sa aiba benzina din cadere si sa fac o tura asa sa vad daca face...si atunci stiu clar ca e de la rezervor ceva...robinetul vacuumatic nu cred ca poate cand sa deschida cand s anu deschida...mai repede cred ca e pompa...dar explica-mi pompa cand anume functioneaza..pe intreaga durata a functionarii motorului sau doar cand pui contactul ?atunci pt ce mai are robinetuol vacuumatic?care e rostul amandorura si mai ales cand functioneaza unul si cand celalalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand YAMAHA are nevoie de pompa de benzina (ma refer la modelele cu carburatoare) deoarece, datorita inclinarii cilindrilor, debitul de benzina prin cadere libera nu este suficient pentru umplerea carburatoarelor si functionarii motorului, in special cand rezervorul nu este plin.

 

Modelele din seria FZ/FZR au pompa externa si robinet mecanic. La YZF pompa a fost plasata in interiorul rezervorului iar robinetul este vacuumatic, ceea ce face ca sa deschida numai cand motorul functioneaza, respectiv cand cilindrul la care este cuplat produce vacuum. Din acest motiv, atunci cand carburatoarele au fost golite, pompa nu poate umple carburatoarele decat daca motorul este in functiune... si cum motorul nu poate functiona fara benzina... apar probleme aparent inexplicabile.

 

Eu cred ca problemele pe care le reclami sunt cauzate de sistemul de "rezerva", fie ca functioneaza corect, fie nu. Cand nivelul de benzina scade sub cel normal, termistorul semnalizeaza acest lucru si aprinde becul "reserve" iar CDI'ul taie alimentarea cu curent a pompei si a bobinelor de inductie (opreste motorul). Dupa o perioada benzina din carburatoare se termina, motorul se opreste sau merge cu intreruperi si, chiar daca treci butonul de "rezerva" pe "ON" si bobinele de inductie dau scanteie, robinetul vacuumatic intarzie re-umplerea carburatoarelor deoarece motorul deja este oprit. Daca motorul inca merge dar cu intermitente, oricum e nevoie de putin timp pana cand carburatoarele se vor umple din nou... Un fel de "lant al slabiciunilor". Chiar si cu un rezervor "auxiliar" si alimentarea carburatoarelor prin cadere libera, trebuie sa te asiguri ca termistorul senzorului de rezerva nu trimite semnal CDI'ului ca sa comande intreruperea aprinderii. Din ce am citit aceasta problema este destul de frecvent intalnita la YZF750, multi renuntand la robinetul vacuumatic si pompa din rezervor si trecand la sistemul clasic de pe FZ/FZR cu pompa externa si robinet mecanic.

 

In primul rand trebuie sa te asiguri ca termistorul senzorului de nivel este in regula sau daca vrei sa faci testul cu alimentarea cu benzina separata sa gasesti o cale sa il anulezi.

 

Inainte insa eu as face un test cu rezervorul plin ochi. Daca problemele incep sa apara doar cand nivelul benzinei in rezervor ajunge in zona de rezerva... deja stii cauza problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu apare cand benzina e la limita rezervei...pt ca au fost datzi cand mi-a facut figura si eram la inceput de drum lung...cu vreo 10 litrii de benzina in rezervor...acuma ma duc la garaj sa fac o tura sa vad daca imi face figura....o sa desfac inca odata rezervorul sa ma uit la chestiunile alea dinauntru....sa vad daca nu e ceva intepenit,murdar pe acolo..da..am avut fz 750 si pompa exterioara rulzzz clar..robinet normal si pompa ...never dies...numai ca si la ala am avut probleme ca releul imi oprea pompa in mers..nushtiu de ce si repornea pompa doar cand puneam iarasi ignition ON...nasol...in fine..iti scriu cand ma intorc...

 

Bun..m-am dus azi am facut o tura tot asa face...daca tin motorul in relantii si ma duc cu ea pana maxim in 1500 de ture merge..si ii dau a doua a3-a chiar si merge asa cu 1500 de ture...cum incerc sa-l turez moare..da in nas smanceste ..daca reusesc sa trec pragul ala critic pana prin 3000 4000 de ture se arunca si merge...bun..am luat rezervorul jos...inauntru e curat ..robinetul vacuumatic l-am demontat,curatzat (membranele nu au gauri m-am uitat la soare si nimic)merge perfect..sugi din furtun curge benzina..nu mai sugi nu mai curge...bun...am conectat firele la pompa si am pus contactul dar furtunul care merge la carburatoare l-am scos intr-o sticla...pun contactu apas butonu de ON pompa baga benzina cateva secunde...verific de 2-3 ori exact la fel...asa e programata pompa..sa bage cateva secunde..dupa ce se opreste daca umblu la butonul de rezerva iarasi baga tot atatea secunde...deci merge//aud si reletul si o aud si pompa in rezervor...bun ,leg la carburatoare rezervor auxiliar cu bezina si furtunu de la pompa tot in sticla...dau drumu la motor benzina vine ca din tun...curge la greu...cu sau fara furtunul de vacuum conectat curge foarte tare...deci pompa merge,robinetul merge...si butonul de rezerva merge...bun..am luat rezervorul de tot jos si am pus o sticla cu furtun de benzina la carbelitoare..si am facut o tura asa..ghici ce...tat asa face...deci nu-i de la rezervor ci e din carburatoare...dar ce anume...?din cate am inteles acele de dozaj nu influenteaza relantiul...ci doar urmatoarele segmente de turatie...si atunci ma gandesc asa..oare nu-s prea jos coborate acele?si sa-mi fie debitul de benzina insuficient pe segmentul de turatie 1500-4000?straniu..pe loc o poti ambala si tura si shpanuii cat vrei ca merge perfect...in sarcina..nu..baiatul de la service mi-a zis ca mi-a mai coborat el o linie acele..inainte le mai coborasem eu o linie...acuma mi se pare ca is la penultima linie de sus...nivelu e ca in carte....nu mai rezist...cedez deja...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te enerva, ai eliminat o posibila cauza, e un mare pas inainte.

 

Nu mi'ai raspuns, exup-ul l'ai aliniat cu motorul oprit dar cu butonul rosu pe "ON" (CDI'ul alimentat cu curent)?

 

Ce inseamna nivelul de benzina ca la carte? Mie imi pare a nivel prea mare, amestec prea bogat si de aici nevoia aparenta ca acele de dozaj sa fie coborate.

 

Mai verifica odata si eventual corecteaza nivelul, pune acele pe linia de mijloc si suruburile pilot ... 2-2.5 ture out (nu mai stiu exact valoarea pentru YZF750).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...apai iti dai seama ca e greu sa nu te enervezi...pe caldura sa tot lucrii..tot negru pe maini..si dinalea...la un moment dat te exaspereaza..bun..valvula exup cu butonul pe on atunci cand motorasul se"recalibreaza"sqau se autoaliniaza e cu catarea pe gaurica..jocul la cabluri l-am facut ca in carte..daca acelerez se misca..deci lucreaza exupul turez invarte...eu zic ca merge..plus calepta din interiorul galeriilor o curatz si o gresez la lagare periodic...cel putin acuma iarna am curatzat-o si i-am uns putin "tzatzanile"..inainte am avut cablurile scamoshate si acatzau in camashi...am cumparat alte cabluri cu camasi cu tot impecabile de R1 model 1998...sunt mai lungi dar se potrivesc...le-am aranjat cumva acolo sub rezervor...nu-s obstructionate de nimic sa zici ca nu se pot plimba usor...nivelul e cum scrie cartea "6-7 mm above de floating line"...si tipu de la service mi-a spus ca nivelul e perfect...dar sunt derutat de o chestie:de ce nu face pe loc ci doar in sarcina?pe loc se tureaza perfect nu acatza la coborare..nu da rateuri..nimic...tu ai zis ca acele de dozaj nu au a face cu mersul motorului in relanti..si atunci daca in sarcina pana la 1500 de ture merge si doar de acolo in sus face sf-uri atunci nu e din ace?nu-s prea jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun si cateva poze facute azi de mine ..poate esti curios s avezi cum imi arata motorul...:))vreo 6 luni de munca si vreo 1500 de euro investitie...acum lucrez la carene pt ca vreausa-i pun fatza si faruri de R1 model 99...

 

Cum ai reglat nivelul "6-7 mm above the floating line"?

 

 

 

pai are linia trasata pe pahare si de la linie in sus 6 mm..am manualul cu poze calumea...si noah..nu e greu sa arunci un ochi...

post-39574-0-36524000-1335800906_thumb.jpg

post-39574-0-26759400-1335800922_thumb.jpg

post-39574-0-04947000-1335800929_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e chiar usor sa "arunci un ochi" in carburatoare... d'aia intrebam cum ai facut exact. Eu nu am reusit niciodata sa reglez nivelul cu principiul vaselor comunicante, trebuie sa demontezi/montezi carburatoarele si sa le umpli/golesti de prea multe ori... mai simplu e prin inaltimea plutitoarelor.

 

N'ai carene laterale?

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e chiar usor sa "arunci un ochi" in carburatoare... d'aia intrebam cum ai facut exact. Eu nu am reusit niciodata sa reglez nivelul cu principiul vaselor comunicante, trebuie sa demontezi/montezi carburatoarele si sa le umpli/golesti de prea multe ori... mai simplu e prin inaltimea plutitoarelor.

 

N'ai carene laterale?

 

 

 

 

 

am carene dar nu le-am montat pt ca trebuie sa le adaptez la o carena centrala de R1+faruri...nu are rost sa le montez pana nu am carena de R1 ca sa pot purcede...

 

Da..si mie mi se pare aiurea cu nivelul..ca tot trebuie sa dai jos carburatoarele goleste-le iarasi monteaza-le...zimi te rog ce parere ai de chestia pe care am zis-o cu acele de dozaj...e plauzibila sau e doar presupunere fara un fundament logic..?tare le-as ridica unde le-am pus eu prima data adika la mijloc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oki...;)sorry...oboseala

 

Ti'am raspuns deja... verifica si eventual refa nivelul, pune acele de dozaj pe centru si suruburile pilot pe pozitia din manual. Functie de rezultate vezi ce ai de facut mai departe.

 

 

 

Mda..azi am avut o zi minunata...ieri l-am sunat pe "mecanicul" care mi-a "reglat" motorul si imi zice ca azi sa scot bujia sa vad ce culoare are si sa-l sun si imi da el indicatii ce sa fac...ghici ce..scot bujia..neagra...suruburile pilot la 4 ture 75 si acele de dozaj pe penultima pozitie de jos ..cu alte cuvinte motorul mergea prea bogat...el mi-a zis ca la suruburile pilot a pus "vreo 3 ture si ceva nu mai stiu" si cand m-=am dus dupa motor mi-a zis ca merge perfect...culoarea la bujii "e buna"...totul e ok...un mincinos de prima mana in pana mea...o fii crezut ca eu is chiar afon si confund acu de cusut cu ala de dozaj...mi-a zis ca "uda doua bujii motorul si ti-am coborat acele o linie" adika le-a ridicat..tontul..daca cobori sigurantza pe ace defapt le ridici nu le cobori...in fine..cand era motorul in service 2 saptamani nu am reusit sa dau de el...zicea ca ma suna nu ma suna..nu raspundea la telefon..finalmente m-am dus dupa motor si era "gata"..azi l-am sunat vreo 2 ore pana a raspuns...singur nu am reusit mare lucru...am pus acele la mijloc si suruburile pilot la 2 ture jumate..si merge ca prashtia..rateuri,puscaturi in toba etc... le-am mai coborat o linie deci sigurantza e la penultima crestatura de sus pe ac..m-am tot jucat cu suruburile dar tot asa merge..ca fanu...4 ture 75 avea si cand am cumparat-o si bujiile erau negre si mi le uda si am schimbat vreo 3 randuri de bujii...deja iau foc de nervi jur...aviz tutror care mergeti la un service orice zice omul ala spunet-ii sa va arate acolo in fatza..ca sunt multi mincinosi pe lumea asta...azi trebuie sa ma "sune" sa vina sa mi-l "regleze"....nu stiu ce sa mai fac cu motorul asta...is foarte nervos...serviceul se numeste MOTOPETRAS (din CLUJ-NAPOCA)si mecanicul ANDREI....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are sens sa te enervezi ca nu rezolvi nimic. Intelege si tu ca a gresi e omenesc si ca omul incearca sa isi indrepte greseala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are sens sa te enervezi ca nu rezolvi nimic. Intelege si tu ca a gresi e omenesc si ca omul incearca sa isi indrepte greseala.

 

 

 

 

dar nu mintind....ca oricum..o astfel de minciuna nu tine...pt ca in momentul in care ii dai shpan la motor apare buba...si i-am platit cat mi-a cerut plus 50 de lei in plus asa..de la mine...daca voia s aisi repare greseala atunci la prima ora era la mine la garaj cu mainile in motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... mi'am amintit de ce nu am lasat niciodata pe nimeni sa'mi "regleze" nimic la nici un motor...

 

Cum ti'am recomandat in mod repetat, regleaza mai intai si intai nivelul si abia apoi acele si suruburile pilot. Mai departe te orientezi functie de rezultate.

 

"Mecanici moto"... ce'a aia???? Eu cunosc doar cativa, pe care ii numar pe degetele de la o singura mana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai am chef de nici un reglaj...m-am saturat...jur ca m-am saturat...nici azi n-a venit mincinosu a zis ca vine maine seara...adika joi seara...nu mai am rabdare asta e cea mai grava problema....stiu ca mi-ai indicat ce si cum...dar chiar nu mai am nici un chef..sa tot miros a benzina si tot cu mainile negre pana la coate..pt un (cuvant urat)...

 

asta-i ROMANIA..merge-ti la mecanici si "specialisti"..mai ales ca toti poponarii pe forum care au fost sa le schimbe lantu in pana mea lasa comenturi "foarte tare serviceul si baietii..sunt super multumit de manopera",,si ei au fost sa le schimbe un bec in far....mecanic e ala care repara nu carpeste si nu schimba un lant de distributie placute de frana ulei filtru bujii si alte porcarii dinastea...e plin si aci pe net de tot felul de mecanici dinastia..ce isi fac reclama ca schimba consumabile...te duci cu ceva mai greu se caca langa motor...si te mai si mint...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...