yo4hgx Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Iti inteleg frustrarea si sincer regret sa repet ca reglajele la un motor de tip mai vechi, pe carburatoare, in special cand acestea au fost date grosier peste cap, nu le refac cu adevarat decat foarte putini "mecanici"... dar asta ai constatat'o deja singur. In general insa trebuie sa te descurci singur si, dupa ce o sa'ti mai treaca supararea, o sa te re-apuci de treaba... Daca astepti ca "cineva" care este evident ca nu se pricepe sau cel putin nu cunoaste particularitatile motorului tau, sa te rezolve (cu bagheta magica), nu vei obtine decat si mai multi nervi si pierdere de timp. Fa o pauza, calmeaza'te si cand nu'ti mai tremura mainile, revino la treaba. Acum ai deja suficiente informatii despre ce ai de facut, cu putina rabdare si efort intr'o zi o pui la punct... sau macar descoperi adevarata problema, daca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 4, 2012 Autor Share Postat Mai 4, 2012 a fost ieri baiatu pe la mine sa incerce sa-l faca...nimic...daca pun acele la mijloc si suruburile pilot la 2 ture juma da rateuri,pusca in toba la greu ..doar imbogatzit merge..adika acele mai sus suruburile mai desfacute...undeva la 4 ture suruburile pilot si acele mai jos la penultima linie lasate merge mai bine dar relantiul nu e stabil..are fluctuatii..si la coborare imi acatza pe la 1500 si tot mai are pocnituri in toba...el a incercat mai multe variante cu acele si suruburile dar daca nu il imbogateste cum era are rateuri si tot acatza la coborare..daca il face bogat bujiile sunt negre afumate...si da in nas...scoate fum negru cand se gatuie..(amestec prea bogat cred eu)...datul asta in nas mi se pare ca suna a amestec prea bogat....mai urmeaza luni sa vina cu platforma dupa motor sa-l duca sa incerce sa mi-l faca..intre timp am facut programare la alti mecanici care am inteles ca is mai competenti...sa vedem...cand ajungi pe acasa sa te uiti de paharele alea de carburatoare..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliwtf Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Same shit si la mine. Urmaresc cu interes thread-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 8, 2012 Autor Share Postat Mai 8, 2012 ieri a fost castravetele dupa motor..."vreau sa ti-l fac..pe azi dupamasa" adika ieri dupamasa...nu m-a sunat de atunci...ii clar cat de bine l-a facut....mai astept pana maine sa vedem....sa-mi bag picioru de nu-mi deschid service moto.... Same shit si la mine. Urmaresc cu interes thread-ul dar tu ce problema ai la yzf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) Poti sa te joci in continuare cu acele de dozaj ca tot nu o sa reusesti sa gasesti o setare buna... Din ce am vazut in poze, ai toba Mivv, banuiesc ca ai si un filtru de aer sport...pai in cazul asta e clar ce ai de facut! Trebuie sa iti cumperi jet-uri mai mici, pentru a compensa noul flux de aer care e in motorul tau! Dupa cum ai zis tu, problema apare in sarcina, de pe la 1500 rpm pana pe la 4000 adica procentual 12.5 - 33 % deschiderea clapetei de acceleratie! Eu as zice ca ai nevoie de tuburi emulsoare si cuie noi, pe care le alegi astfel incat sa fie sub ce ai tu (sa saracesti amestecul adica). Cauta in cataloagele producatorului carburatoarelor si asigura-te ca ai o selectie cat mai buna de jet-uri! Editat Mai 9, 2012 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 In faza asta as verifica jocul la supape si etanseitatea supapelor ( daca nu s-a facut deja) . Niste supape de admisie care nu inchid bine pot genera probleme de carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Poti sa te joci in continuare cu acele de dozaj ca tot nu o sa reusesti sa gasesti o setare buna... Din ce am vazut in poze, ai toba Mivv, banuiesc ca ai si un filtru de aer sport...pai in cazul asta e clar ce ai de facut! Trebuie sa iti cumperi jet-uri mai mici, pentru a compensa noul flux de aer care e in motorul tau! Dupa cum ai zis tu, problema apare in sarcina, de pe la 1500 rpm pana pe la 4000 adica procentual 12.5 - 33 % deschiderea clapetei de acceleratie! Eu as zice ca ai nevoie de tuburi emulsoare si cuie noi, pe care le alegi astfel incat sa fie sub ce ai tu (sa saracesti amestecul adica). Cauta in cataloagele producatorului carburatoarelor si asigura-te ca ai o selectie cat mai buna de jet-uri! tu reinventezi secretele mecanicii! deci mai nou cand ii pui filtru si evacuare sport unui motor mai trebuie sa saracesti si tu amestecul... mdea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 tu reinventezi secretele mecanicii! deci mai nou cand ii pui filtru si evacuare sport unui motor mai trebuie sa saracesti si tu amestecul... mdea.. pai altfel cum crezi ca poate sa topeasca pistoanele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 9, 2012 Autor Share Postat Mai 9, 2012 Motorul nu are filtru sport are filtru normal si nici evacuarea nu este sport..este cea originala cu valva exup...doar finala este sport...deci nu se schimba nimic in reglajele carburatiei cu o finala sport...din cate am vazut eu jigloarele principale sunt stock... In faza asta as verifica jocul la supape si etanseitatea supapelor ( daca nu s-a facut deja) . Niste supape de admisie care nu inchid bine pot genera probleme de carburatie. Jocul la supape este perfect...si compresia este buna..12,11,12,11...e din carburatoare 100% da rnu gasesc pe careva sa mi le seteze corect..ca eu nu mai am rabdare si e plina lumea de flamanzi...DACA AVETI CAREVA UN COLOURTUNE PT FILET DE 10 MM DE IMPRUMUTAT CONTRA COST..DOAR O ZI AM NEVOIE DE EL..SI IL PLATESC.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 am eu colourtune dar e o porcarie sincer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 9, 2012 Autor Share Postat Mai 9, 2012 am eu colourtune dar e o porcarie sincer... poti dezvolta putin pt ca am fost pe punctul sa-mi cumpar unul...spune-mi te rog dc e naspa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Iti trebuie 4 colortune-uri ca sa faci o treaba buna! Probabil fesu' are un singur colortune si nu-i iese niciun reglaj la un 4L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 10, 2012 Autor Share Postat Mai 10, 2012 Iti trebuie 4 colortune-uri ca sa faci o treaba buna! Probabil fesu' are un singur colortune si nu-i iese niciun reglaj la un 4L. te inseli amarnic..nu-ti trebuie 4..iti trebuie unul singur..pe care il montezi pe rand la fiecare cilindru...nu mai posta cacao pe topicul meu pls...ca n-am chef... s-a rezolvat problema..Am fost azi dupa motor si am venit pe el acas...merge foarte bine..nu are nici o ezitare...relantiul are mici mici fluctuatii...de maxim 50,100 rpm dar merge bine...acele sunt puse la ultima linie de sus..deci coborate de tot si suruburile pilot la 4 ture 75...si asa bujiile au culoarea buna.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 concluzia este ca ai tuburile emulsoare si cuiele varza. strange banuti de pe acum ca sa le schimbi ca data viitoare cand o sa mai faca asa nu o sa mai ai ce regla fiind deja la capat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 10, 2012 Autor Share Postat Mai 10, 2012 concluzia este ca ai tuburile emulsoare si cuiele varza. strange banuti de pe acum ca sa le schimbi ca data viitoare cand o sa mai faca asa nu o sa mai ai ce regla fiind deja la capat! ma gandeam la asta..dar si de care sa caut?sa fie exact ca ale mele?stock?din cate am vazut au ceva inscriptie pe ele acele...dupa seria aia le caut?acele is impreuna cu tuburile ma gandesc...adika pereche... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 yzf din ce an? si ce varianta? (adica pt. franta, germania, etc. sunt mici diferente intre ele in functie de piata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 10, 2012 Autor Share Postat Mai 10, 2012 motorul e din germania e yzf 750 R din 1993 carburatoare mikuni bdst 38 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) reperele 21 si 32. ar fi indicat sa schimbi si jigloarele principale, 31... ar fi o idee sa schimbi si jigloarele de relanti si suruburile. in plus de asta verifica si uzura sertaraselor http://www.partforyamaha.com/#/Yamaha/YZF750RF_-_1994/CARBURETOR/YZF750RF_%281994_MOTORCYCLE%29/CARBURETOR_%28YZF750RF_-_1994%29 Editat Mai 10, 2012 de fesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 10, 2012 Autor Share Postat Mai 10, 2012 apai asa ajung la 500 de euro..nu mai bine imi iau un set de carburatoare ...?ai gasit tu acolo pe site cuie si tuburi emulsoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 pai ce ti-am spus? reperele 21 si 32. nu ajungi la 500 de euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 11, 2012 Autor Share Postat Mai 11, 2012 pai ce ti-am spus? reperele 21 si 32. nu ajungi la 500 de euro... unde vezi tu pe siteul ala numerele astea?ma tot uit si habar nu am unde-s reperele astea..lumineste-ma pls.. gata am gasit..in final..nu-s ase scumpe dar transportul oare e scump? nici ala nu e scump...m-ar costa 100 de dolari cu tot cu transport...merita..cand o sa am cashu le iau...mersi Fesierule...aa fesule scuze.. yzf din ce an? si ce varianta? (adica pt. franta, germania, etc. sunt mici diferente intre ele in functie de piata) deci poti explica faza cu colourtuneul???de ce e o porcarie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 da scanteia si afara, se incalzeste foarte repede, chestie nasoala cand ai niste suruburi in pozitii "imposibile", "citesti" cu greu amestecul din cauza scanteilor pierdute, ai mari sanse sa-l saracesti prea tare, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 11, 2012 Autor Share Postat Mai 11, 2012 da scanteia si afara, se incalzeste foarte repede, chestie nasoala cand ai niste suruburi in pozitii "imposibile", "citesti" cu greu amestecul din cauza scanteilor pierdute, ai mari sanse sa-l saracesti prea tare, etc. dar eu m-am tot uitat pe youtube si nu am vazut nicaieri sa piarda scanteia afara...plus ca are oglinda aia si poti vedea si stand in spate ca sa ai acces la suruburi..eu am gasit unul GUNSON bla bla undeva la 2 mil cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 gunsons colortune am si eu. kit-ul profi chiar (am un mic atelier). reclama e faina, practic este un gunoi total... din toate 4 bujiile una pierde mai putine scantei si mai faci ceva-ceva cu ea, in rest varza! am preferat sa-mi cumpar pana la urma un analizor de gaze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 11, 2012 Autor Share Postat Mai 11, 2012 gunsons colortune am si eu. kit-ul profi chiar (am un mic atelier). reclama e faina, practic este un gunoi total... din toate 4 bujiile una pierde mai putine scantei si mai faci ceva-ceva cu ea, in rest varza! am preferat sa-mi cumpar pana la urma un analizor de gaze... dar pe unde "se pierde" scanteia aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.