Sari la conținut

CBR 1100XX


Postări Recomandate

De acord, dar am vazut la cineva, arcul din intinzator era rupt, a pus doar intinzator nou si... tacere, nu s-a mai auzit nici un fel de zornait. Eu insa ma gandesc, oare patina si lantul cum arata (daca se schimba numai intinzatorul, prin gaura aia mica nu se vede) :scratch:. Normal si sanatos este sa se schimbe tot kit-ul, dar timpul / pretul...

 

Trebuie sa se schimbe in primul rand lantul care e prea intins si face ca intinzatorul sa nu-si mai faca treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la xx e un defect recunoscut....mai ales la primele modele!!

apare un rontait pe la 2000-4000 ture/min. daca schimbi intinzatorul cu unul nou..ai rezolvat.

nu trebuie sa schimbi toata distributia.

la mine asta s-a intamplat pe la 25-30000km.

bafta!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate, are "boala" asta, si avand in vedere ca a mea are 31000, ma asteptam. Inca nu face urat de tot, doar cand este rece si o pornesc, si cateodata la cald, la relanti. Asta este, o sa iau curand masuri.

Sanatosi sa fim, restul se rezolva. :cheers:

 

la xx e un defect recunoscut....mai ales la primele modele!!

apare un rontait pe la 2000-4000 ture/min. daca schimbi intinzatorul cu unul nou..ai rezolvat.

nu trebuie sa schimbi toata distributia.

la mine asta s-a intamplat pe la 25-30000km.

bafta!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu a ajutat schimbul intinzatorului asa ca de indata ce fac rost de niste bani ii schimb si lantul.

prietene...eu vorbesc strict de 1100 xx...

mobra e bulletproof..mai putin intinzatorul lantului de distributie si releul de incarcare!!!

aici au fost ceva probleme mai ales la modelele pana in 2000!

eu am avut doar problema cu intinzatorul....cred ca am dat pe el 60( nu mai stiu daca euro sau dolari)..ca pe vremea aia trebuia sa cauti piese prin toata lumea!!!

altfel..nu prea ai ce sa repari nici dupa 100 000 km!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e "manarit" kilometrajul, 30 000 km este sub limita de service a oricarui lant de distributie (la moto e undeva dupa 50 000). Cel mai sigur este sa se masoare intinderea lantului si dupa aceea sa se ia o decizie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene...eu vorbesc strict de 1100 xx...

mobra e bulletproof..mai putin intinzatorul lantului de distributie si releul de incarcare!!!

aici au fost ceva probleme mai ales la modelele pana in 2000!

eu am avut doar problema cu intinzatorul....cred ca am dat pe el 60( nu mai stiu daca euro sau dolari)..ca pe vremea aia trebuia sa cauti piese prin toata lumea!!!

altfel..nu prea ai ce sa repari nici dupa 100 000 km!!

:cheers:

1100XX are tot 4 cilindri in linie, e tot honda, sistem absolut asemanator de distributie, si hornetul are aceeasi problema. Am vrut doar sa mentionez ca la mine aceeasi problema nu s-a putut rezolva doar din intinzator, pentru ca lantul de distributie, la fel ca cel de transmisie se intinde, si tot la fel ca cel de transmisie la un moment dat nu ai unde sa il mai intinzi si trebuie sa il schimbi cu totul.

Scuze ca mi-am permis sa cred ca poate fi vreo asemanare intre un hornet si un XX, imi aminsteste de povestea cu tractorstii, ma retrag, spor la reparat...

 

PS: distributie XX si distributie hornet, spot ten differences :)

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te invinovatesc ca ai atitudinea asta ...e normal se pare prin romania...

eu spuneam ca CCt-ul de xx are un defect de fabricatie....nu ca hornetul tau nu ar avea aceeasi solutie tehnica de a intinde un lant de distributie...!!

la XX ( strict la XX - nici macar la sora geamana dezbracata X11 )...se defecteaza acest reper!!

am intalnit problema asta, m-am documentat despre ea..si am remediat-o dupa cum am spus. punct.

nu prea cred ca exista mobra in afara de ktm-urile hard enduro care sa necesite schimbare de lant de distributie inainte de 30 000 km...mai ales hondele mai vechi recunoscute pentru fiabilitate....asta spune ceva despre kilometrajul mobrei tale!!!

hornetul oricum e o mobra misto!!

bafta!

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamina trecuta am scos intinzatorul sa vad daca nu e ajuns la capat, ca-mi face si mie ceva galagie lantul. era "belit" 17 zimti din 23, deci mai are viata. l-am pus inapoi, nici o schimbare. poti sa incerci asta inainte sa te apuci sa schimbi lantul, macar stii daca e ajuns la capat sau daca nu cumva e blocat.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am schimbat si eu intinzatorul la EN care se apropie de 95 000 km si care a avut doar lantul de distributie schimbat pe la 60 000! Se auzea clantzanitul ala enervant...

Intinzatorul vechi avea joc in capatul de cursa, unde ar fi trebuit sa mai intinda si el cativa dinti. Oricum, se apropie si schimbul lantului de distributie, in toamna cred, pe la 110 000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XX mare motocicleta si foarte futurista la vremea ei,a fost inghitita" cu greu de concurenta,numai cand te gandesti ca venea cu 3 arbori balansieri,motor fara vibratii,300km/h,tunel aerodinamic...ehe!

Da,problem cu releul,dar la distributie problema este intizatorul,atat! Chiar si la cel vechi 2/3 ture tensionare de arc se rezolva cu zgomotul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...