scania.topline Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Salutare, Am nevoie de parerea / sfatul vostru: daca lantul de distributie incepe sa faca urat, este de ajuns sa se schimbe doar intinzatorul (se schimba foarte usor), sau este necesara si inlocuirea patinei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Trebuie sa se schimbe in primul rand lantul care e prea intins si face ca intinzatorul sa nu-si mai faca treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Mai 9, 2012 Autor Share Postat Mai 9, 2012 De acord, dar am vazut la cineva, arcul din intinzator era rupt, a pus doar intinzator nou si... tacere, nu s-a mai auzit nici un fel de zornait. Eu insa ma gandesc, oare patina si lantul cum arata (daca se schimba numai intinzatorul, prin gaura aia mica nu se vede) . Normal si sanatos este sa se schimbe tot kit-ul, dar timpul / pretul... Trebuie sa se schimbe in primul rand lantul care e prea intins si face ca intinzatorul sa nu-si mai faca treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 la xx e un defect recunoscut....mai ales la primele modele!! apare un rontait pe la 2000-4000 ture/min. daca schimbi intinzatorul cu unul nou..ai rezolvat. nu trebuie sa schimbi toata distributia. la mine asta s-a intamplat pe la 25-30000km. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Mai 9, 2012 Autor Share Postat Mai 9, 2012 Da, ai dreptate, are "boala" asta, si avand in vedere ca a mea are 31000, ma asteptam. Inca nu face urat de tot, doar cand este rece si o pornesc, si cateodata la cald, la relanti. Asta este, o sa iau curand masuri. Sanatosi sa fim, restul se rezolva. la xx e un defect recunoscut....mai ales la primele modele!! apare un rontait pe la 2000-4000 ture/min. daca schimbi intinzatorul cu unul nou..ai rezolvat. nu trebuie sa schimbi toata distributia. la mine asta s-a intamplat pe la 25-30000km. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 La mine nu a ajutat schimbul intinzatorului asa ca de indata ce fac rost de niste bani ii schimb si lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 La mine nu a ajutat schimbul intinzatorului asa ca de indata ce fac rost de niste bani ii schimb si lantul. prietene...eu vorbesc strict de 1100 xx... mobra e bulletproof..mai putin intinzatorul lantului de distributie si releul de incarcare!!! aici au fost ceva probleme mai ales la modelele pana in 2000! eu am avut doar problema cu intinzatorul....cred ca am dat pe el 60( nu mai stiu daca euro sau dolari)..ca pe vremea aia trebuia sa cauti piese prin toata lumea!!! altfel..nu prea ai ce sa repari nici dupa 100 000 km!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Daca nu e "manarit" kilometrajul, 30 000 km este sub limita de service a oricarui lant de distributie (la moto e undeva dupa 50 000). Cel mai sigur este sa se masoare intinderea lantului si dupa aceea sa se ia o decizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) prietene...eu vorbesc strict de 1100 xx... mobra e bulletproof..mai putin intinzatorul lantului de distributie si releul de incarcare!!! aici au fost ceva probleme mai ales la modelele pana in 2000! eu am avut doar problema cu intinzatorul....cred ca am dat pe el 60( nu mai stiu daca euro sau dolari)..ca pe vremea aia trebuia sa cauti piese prin toata lumea!!! altfel..nu prea ai ce sa repari nici dupa 100 000 km!! 1100XX are tot 4 cilindri in linie, e tot honda, sistem absolut asemanator de distributie, si hornetul are aceeasi problema. Am vrut doar sa mentionez ca la mine aceeasi problema nu s-a putut rezolva doar din intinzator, pentru ca lantul de distributie, la fel ca cel de transmisie se intinde, si tot la fel ca cel de transmisie la un moment dat nu ai unde sa il mai intinzi si trebuie sa il schimbi cu totul. Scuze ca mi-am permis sa cred ca poate fi vreo asemanare intre un hornet si un XX, imi aminsteste de povestea cu tractorstii, ma retrag, spor la reparat... PS: distributie XX si distributie hornet, spot ten differences Editat Mai 9, 2012 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) nu te invinovatesc ca ai atitudinea asta ...e normal se pare prin romania... eu spuneam ca CCt-ul de xx are un defect de fabricatie....nu ca hornetul tau nu ar avea aceeasi solutie tehnica de a intinde un lant de distributie...!! la XX ( strict la XX - nici macar la sora geamana dezbracata X11 )...se defecteaza acest reper!! am intalnit problema asta, m-am documentat despre ea..si am remediat-o dupa cum am spus. punct. nu prea cred ca exista mobra in afara de ktm-urile hard enduro care sa necesite schimbare de lant de distributie inainte de 30 000 km...mai ales hondele mai vechi recunoscute pentru fiabilitate....asta spune ceva despre kilometrajul mobrei tale!!! hornetul oricum e o mobra misto!! bafta! Editat Mai 10, 2012 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) saptamina trecuta am scos intinzatorul sa vad daca nu e ajuns la capat, ca-mi face si mie ceva galagie lantul. era "belit" 17 zimti din 23, deci mai are viata. l-am pus inapoi, nici o schimbare. poti sa incerci asta inainte sa te apuci sa schimbi lantul, macar stii daca e ajuns la capat sau daca nu cumva e blocat. Editat Mai 10, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Azi am schimbat si eu intinzatorul la EN care se apropie de 95 000 km si care a avut doar lantul de distributie schimbat pe la 60 000! Se auzea clantzanitul ala enervant... Intinzatorul vechi avea joc in capatul de cursa, unde ar fi trebuit sa mai intinda si el cativa dinti. Oricum, se apropie si schimbul lantului de distributie, in toamna cred, pe la 110 000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 XX mare motocicleta si foarte futurista la vremea ei,a fost inghitita" cu greu de concurenta,numai cand te gandesti ca venea cu 3 arbori balansieri,motor fara vibratii,300km/h,tunel aerodinamic...ehe! Da,problem cu releul,dar la distributie problema este intizatorul,atat! Chiar si la cel vechi 2/3 ture tensionare de arc se rezolva cu zgomotul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Mai 17, 2012 Autor Share Postat Mai 17, 2012 Revin. Am comandat (numai) intinzatorul, azi l-am primit si l-am montat. Toata treaba a durat 20 minute. Rezultatul este cel asteptat: s-a facut liniste, lantul nu mai face deloc galagie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.