owene Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 L-ai rugat pe prietenul tau sa faca o poza? Niste cadre cu detalii ca in final cu asta o sa ramanem ca istorie, obiectul cel mai probabil o sa se piarda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorel_dumitru Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Am un prieten care lucreaza acolo. Vede motocicleta zilnic. O sa i zic sa faca o poza daca poate . Unde lucreaza prietenul tau? La Aro? Ca ai ae inchisa de multisor ... Iar de motocicleta ... si eu vreau sa vad o poza facuta de prietenul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 salut ;am gasit un articol interesant in legatura cu motocicleta ims insa nu stui cum sa pun link-ul poate ma ajuta cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 pune-l cu copy-paste, cel mai simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 (editat) La Interprinderea Metalurgică de Stat (I.M.S.), Câmpulung Muscel, înainte de a se începe producerea autovehiculelor de teren românești IMS și ARO, în anul 1953, s-au fabricat primele motociclete românești. După unele surse doar 10, după alte surse 12 bucăți.. Lotul de motociclete a defilat la manifestările de 1 mai 1953 din București. Nu se știe aproape nimic despre soarta acestor motociclete astăzi, exemplarul care era expus în cadrul muzeului interprinderii, în pavilionul central, a dispărut fără urmă odată cu falimentul și închiderea companiei. În „Manualul Motociclistului” apărut în anul 1956 se menţionează următoarele caracteristici tehnice ale motocicletei IMS: -motor monocilindric, în 4 timpi -capacitate cilindrică 350 cm3, -putere motor 16 HP, -consum 6 litri la o sută de km, -rază de acțiune 300 km. -greutate proprie 125 kg, -greutate admisă 300 kg -viteză de 120 km/h, (viteza orară realizată cu încărcătură, respectiv 300 kg.) -proveniență: R.P.R. -de viteză Acum ceva timp în urmă una dintre acestea se regăsea în muzeul întreprinderii din Câmpulung dar din pacate a disparut fara urma. Editat Octombrie 27, 2014 de Victor L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotaru Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Aduce bine a Simson pentru ca sa nu poata fi acuzati de brevetul de inventie si fabricatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Mie mi se pare ca aduce destul de bine si cu Ural...oricum ar fi arata bine Pacat ca s-au facut atat de putine exemplare si ca nu mai exista aproape nici unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Mai sunt 2. Una e cea din pozele de mai sus ( cea rosie ), cealalta e in Ungaria si e de vanzare. S-a discutat destul de mult pe marginea acestui subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.