mike1981 Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) Salutare, A venit sezonul cald si mi-am propus sa-i pun anvelope noi. Ajung la vulcanizare- cei de pe chitilei, pe o strada pe-acolo, recomandati de "forumisti"; am pus anvelopele noi si dau sa plec, cand..roata fata desumflata...poate o fi uitat s-o umfle...a umflat-o din nou. Ma plimb putin, ajung acasa, si gata la adapost( asta fiind la inceput de saptamana). In weekend dau sa ies cu mobra, cand..roata fata pe janta; pun apa pe ea si dadea printe janta si anvelopa; il sun pe omul de la vulcanizare si-i spun pierde aer printre janta si anvelopa...poate nu s-a etansat,zic eu, omu imi zice sa facem programare luni ca el lucreaza numa' cu programare...binenteles ca m-am enervat si nu m-am mai dus la el. Apropo: " la iesirea din unitate va rogam sa cereti bonul fiscal". Ma duc la Balamuc si ma rezolva ....pe aceasta cale ii si multumesc ca a fost la momentul potrivit- sambata . deja ma gandeam ca pierd iar weekendul si nu ma plimb cu mobra- fiind cam singurul moment cand am timp de ea. Peste alta saptamana, adica azi, am descoperit iar roata fata pe janta. Am luat toata roata la sapuneala si ghice ce: pierde aer prin janta in dreptul unei spite. Nu-mi dau seama de ce, cum sau in ce fel, nu pot sa caut vinovati, dar presupun ca janta a avut o lovitura- reparatie- in trecut si ma gandesc ca acum cand s-a umblat pe la vulcanizare sa se fi deschis niste pori ceva. Atasez poze. Ce mmm sa fac acum? sa dau janta jos si sa merg cu ea la un sudor sau exista ceva sa bag in roata sa astupe porii care s-au deschis de la fost "lucrare" pe janta? Multumesc si astept parerile voastre.(recomandari..etc ) M. Editat Mai 19, 2012 de mike1981 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 dupa mintea mea cred ca ar trebui sudata pentru ca din fabrica nu cred ca vine cu pori. ori cineva a tratat-o cu ciocane ori i-a dat-o de-a fisurat-o . da jos cauciucul sa vezi ce urme mai are ca asa e greu de zis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 sudura e o solutie temporara. odata fisurata, fisura se propaga iar de la vibratii. deci in timp va lucra iarasi. as incerca o solutie cauciucata pentru fisuri sa dau pe interior... dar solutia reala este de fapt o alta janta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Acolo e o fisura, nu exista por prin 3-4 mm de aluminiu, cojeste vopseaua si examineaza zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Baga un spray anti pana. Ar trebui sa rezolve problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tractoristu' Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 (editat) Eu cred ca baiatul de la vulcanizarea cu programare are o legatura cu aparitia acelei fisuri. Editat Mai 19, 2012 de Tractoristu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 20, 2012 Admin Share Postat Mai 20, 2012 Da jos janta si mergi la cineva s-o sudeze, nu-i mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) cauta-l pe @rados,aici pe forum /index.php?/user/9934-rados/ Editat Mai 20, 2012 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Mai 20, 2012 Autor Share Postat Mai 20, 2012 Multumesc frumos pentru raspunsuri. Ma gandeam si eu la diverse solutie mai ieftine, dar pana la urma cred ca merg cu ea la sudura- nu vreau sa-mi rup gatul din cauza la o janta. Imi pare rau ca nu am fost mai atent la vulcanizare, sa fi inspectat mai bine janta, dar nu ma gandeam la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) Eu cred ca baiatul de la vulcanizarea cu programare are o legatura cu aparitia acelei fisuri. eu cred ca tu esti foarte tare daca ne explici si noua cum ai ajuns la concluzia asta... on topic: te pot rezolva eu cu janta Editat Mai 20, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 20, 2012 Admin Share Postat Mai 20, 2012 N-are nicio treaba fisura aia cu cel care ti-a schimbat cauciucul. Probabil materialul a avut un por din turnare, zona a ramas sensibila si la o groapa s-a fisurat. Merge lipita si cu poxipol la cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 cauta-l pe @rados,aici pe forum /index.php?/user/9934-rados/ Nu sudez eu , Cristi sudeaza ai email cristi.dinamita_81@yahioo.ro si telefon 0740592777 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Mai 24, 2012 Autor Share Postat Mai 24, 2012 va multumesc tuturor pentru sfaturi, inca nu am reusit sa fac nimic, de vina-i munca si vremea. Dar sigur o sa fie sudata. Timpul in care se duce tot aerul din aer este cam de o saptamana. Asta e. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.