Sari la conținut

Nu am presiune la ulei?


Postări Recomandate

Salut!

Tocmai ce am iesit cu motorul din service si de la itp si m-am izbit de o alta problema,una mai veche dar brusc agravata.

 

Cand trag ambreiajul/las pe liber si scade turatia,cand ajunge la turatia minima de relanti ,incepe sa palpaie becul la ulei in draci si motorul da sa se opreasca.

Asta se intampla numai cand motorul este cald spre fierbinte (mai ales in trafic de oras)

Daca motorul e cald si il pornesc,becul ramane aprins.Daca ciupesc si 50 de ture acceleratia ,dispare becul.

 

E ca si cum uleiul s-ar subtia atat de tare incat nu-si mai face treaba,desi motorul e doar la jumatate din temperatura maxima.Uleiul e motorex 10w 40 ,si desi am mai avut problema asta cu alte uleiuri,niciodata atat de tare.Inainte se intampla din cand in cand,cu asta zilnic.

 

Ce poate fi?

 

Raportat la 10w40,ce vascozitate rezista mai bine la temperatura ridicata(se incalzeste mai greu)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici ce vorbesc altii, nu stiu daca e chiar acelasi model de Triumph dar problema sigur e aceeasi.

http://www.triumphtorque.com/messageboard/thread/70633-1999-Daytona-955i-Oil-Light-Flickering.aspx

 

Posibile cauze din discutia de mai sus:

Ralanti prea mic, sistem de alimentare murdar, senzor presiune defect, pompa ulei lenesa...

 

Eu iti doresc sa ai doar ralantiul prea mic.

:cheers:

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema am avut-o la un monocilindru. initial am zis ca este pompa de ulei pe duca , norocul meu cu un coleg care mi-a dat niste indicatii mai mult decat pretioase. am schimbat motorex-ul semi-sintetic 10w40 cu 300 w 15w50 de la motul si am rezolvat problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici ce vorbesc altii, nu stiu daca e chiar acelasi model de Triumph dar problema sigur e aceeasi.

http://www.triumphtorque.com/messageboard/thread/70633-1999-Daytona-955i-Oil-Light-Flickering.aspx

 

Posibile cauze din discutia de mai sus:

Ralanti prea mic, sistem de alimentare murdar, senzor presiune defect, pompa ulei lenesa...

 

Eu iti doresc sa ai doar ralantiul prea mic.

:cheers:

 

 

Am citit tot postul,intradevar,este alt triumph dar cu motorizare identica.Simptomele identice.

Cand este cald afara sau este motorul foarte cald (in trafic se incalzeste foarte repede si ajunge si pe rosu uneori daca prind multe semafoare ).Cand motorul este in sarcina nu are nimic,numai cand este in relanti.Iarna nu prea face de multe ori figura asta.

 

Inclin sa cred ca este o combinatie intre ulei care se incinge prea tare+antigel care nu isi prea face treaba+relanti setat prea jos.

 

Am sa ridic relanti-ul un pic mai sus si am sa va anunt cum se comporta.Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curata si tu radiatoarele (daca ai 2) ca sigur sunt murdare/colmatate. E bun un jet de apa la spalatorie, dat de la oarecare distanta, sau aer comprimat, daca ai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca ai dreptate,sunt destul de murdare.Si inca o ciudatenie,am observat ca nu-mi mai porneste ventilatorul ,desi ea aproape fierbe.

Inseamna ca e termocupla.. Pune firul de la termocupla la masa. (ar trebui sa-ti porneasca ventilatorul)

Asa am patit si eu la hornet.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...