Jump to content

Recommended Posts

Salut , am si eu o mica poveste sa va impartasesc: In timp ce mergeam sa imi fac Verificarea Periodica la RAR a inceput ploaia ,dupa vreo 2 km de mers in ploaie motorul s-a oprit brusc, pana acu nu am mai patit asa ceva ,pana inainte sa inceapa ploaia parcursem 40 de km fara nici o problema .Dupa ce mi s-a oprit motorul am reusit sa il pornesc la a 3-a pedala , am mai parcus 1 km si iar s-a oprit ,asa a facut tot drumul pana am ajuns in oras ,bineinteles ca nu m-am mai dus la RAR ca nu avea rost ,mi-am sunat unchiul si a venit cu masina sa imi duca motorul acasa. Motocicleta e o Honda CRM (enduro) tin sa va reamintesc motocicleta pornea la a 3-a 4-a pedala dupa ce se oprea , acum cand e uscata merge constant fara intreruperi ,bateria sigur nu are nici o problema ca am verificat-o iar rolul ei e doar pentru semnalizari,claxon si far motocicleta porneste si fara baterie ,in opinia mea exista undeva un fir neizolat care in contact cu apa imi intrerupe curentul la motor .Va rog sa imi spuneti daca aveti idee cam de unde ar trebui sa incep sa verific instalatia sau ce alte componente pot face chestia asta (cdi,aprinderea,contactul .....) rog cei care au mai avut probleme asemanatoare sa imi spuna cum au rezolvat-o . Numai bine !

Link to post
Share on other sites

Pulverizeaza in fisa putin WD40.

 

Aia era domnu inginer ... lui ii intra apa acolo, de aia se opreste, mai mult ca sigur ii da la masa, nu are nimic de-a face cu wd40-ul(wd40-ul nu trateaza cancerul), la ce tensiune trece pe acolo chiar si contact inperfect daca ar face tot ar da scanteie ...

Link to post
Share on other sites

Water Displacement, 40th attempt cica ar face si chestia asta printre restul de ... n chestii care le face. Nu e prima persoana de la care aud asta (nu la bujie/fisa ce e drept). Unul era chiar mecanic. Ca o fi, ca nu o fi, asta nu o mai stiu.

Edited by banzay
Link to post
Share on other sites

Water Displacement, 40th attempt cica ar face si chestia asta printre restul de ... n chestii care le face. Nu e prima persoana de la care aud asta (nu la bujie/fisa ce e drept). Unul era chiar mecanic. Ca o fi, ca nu o fi, asta nu o mai stiu.

M-ati spart, si tu si almostcyborg, raspunsul pentru tine e acelasi care i l-am dat si lui pe PM

 

Nu, nu face aia, e degripant nu are nici o treaba cu problema noastra. Intradevar WD40-ul prin compozitia lui respinge apa, daca era vorba de o picatura sau erau vapori eram de acord cu tine dar lui i-a intrat acolo multa apa de a ajuns sa ii intre in pipa si sa ii dea la masa ... WD40-ul nu inlocuieste o garnitura crapata sau lipsa de la pipa.

Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce fel de bord ai, dar cand se intampla treaba, mai aveai ceva lumini la bord/far? Verifica siguranta centrala, poate face contact imperfect si-ti da curent numai cand vrea ea.

Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce fel de bord ai, dar cand se intampla treaba, mai aveai ceva lumini la bord/far? Verifica siguranta centrala, poate face contact imperfect si-ti da curent numai cand vrea ea.

 

 

Becurile in bord ramaneau aprinse si aveam lumini ,semnalizari .Daca nu ar fi facut contact cum trebuia atunci de ce cand era uscat ,nu ploua afara n-aveam nicio poblema ,doar cand a inceput ploaia a inceput sa mi se opreasca?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...