GPauL Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Salutare.E careva detinatorul motorului de mai sus?Vreau ca intr-un final sa ma opresc la un naked de vreo 600, iar modelul acesta primeste o gramada de review-uri pozitive la categoria sa.Acum nu stiu cat de impartiala e presa britanica, de vreme ce e moto british, insa de vreo 3 ani incoace e top 1 naked middleweight in publicatia pe care o citesc lunar.Pareri? Are spec-uri impresionante la banul asta: Suspension Front Kayaba 41mm upside down forks, 120mm travel Rear Kayaba monoshock with piggy back reservoir adjustable for rebound and compression damping, 130mm rear wheel travel Capacity 675cc Wet Weight (ready to ride) 189 kg (416 lbs) Maximum Power 106PS / 105bhp / 78 kW @ 11700rpm Maximum Torque 68Nm / 50 ft.lbs @ 9200rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Modelul 2011 e inca cu faruri rotunde. E vreo diferenta tehnica intre cele doua generatii? Si pe mine ma intereseaza, la specificatii tehnice vad ca sunt identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enlil Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Am vazut multe pe strada in Franta si stau foarte bine la reviewuri si in reviste si pe net la satisfactia utilizatorilor si speed triple si street triple, arata superb pe negru cu jante aurii. In revista am vazut un bilant dupa 50.000 km, nu avea nici o problema speciala dar nu ruginise pe nicaieri desi fusese folosita si iarna. Arata genial dar pe segmentul asta kawa z750 e best seller. In Romania nu prea am vazut pe strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_beboide Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Eu am un triple speed de 955 din 2004 si pt mine ca incepator este cam prea puternica. Se comporta exemplar in mers,frane etc dar trebuie sa fi atent la gaz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enlil Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Eu am un triple speed de 955 din 2004 si pt mine ca incepator este cam prea puternica. Se comporta exemplar in mers,frane etc dar trebuie sa fi atent la gaz... Te obisnuiesti in timp, rezista tentatiei de a vedea cat prinde deocamdata, ca prinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Am avut pe mana 3 triple pana acum,2 bucati 2011 si una 2008.Manevrabile si foarte usoare..sau cel putin asa iti lasa impresia.Am avut si un hornet 2009 dar nici nu se compara.Asa ca daca stai bine cu malaiu iti recomand varianta triple R deoarce se poate regla si suspensia fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_beboide Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Te obisnuiesti in timp, rezista tentatiei de a vedea cat prinde deocamdata, ca prinde Doar pe autostrada am ajuns la 160. Prin oras oricum nu ai unde sa-l alergi iar eu fiind incepator nici nu am incredere foarte mare in calitatile de mobrist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Doar pe autostrada am ajuns la 160. Prin oras oricum nu ai unde sa-l alergi iar eu fiind incepator nici nu am incredere foarte mare in calitatile de mobrist... post-ul este mai vechiut dar, prin 2004, 5 si chiar 2006 a fost cea mai tare naked ... si p'orma venea Hornetul de 900 (sunt înca mîndru c-am una-n garaj ) daca nu te dai la ea, iarta multe eu în 2005 am ales Hornetu' ... mai ieftina cu ca. 2T € impune-ti sa nu bruschezi frîna fata la viteze mici ai grije de tine si asfalt uscat mai jos, pun si eu bebelusa mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat August 31, 2012 Autor Share Postat August 31, 2012 Arata genial dar pe segmentul asta kawa z750 e best seller. In Romania nu prea am vazut pe strada... Nu ca nu imi place z750, insa nu am vazut nici macar 1 review in favoarea motocicletei.Mai ales cand producatorul a declarat ca motorul tinteste audienta Triumph Street triple R si au reusit sa scoata 106bhp dintr-un motor de 750, la fel ca Triumph-ul cu un motor de 675cc.Din cate am inteles greutatea trage z750 in jos.224kg v 189(Triumph). Pana si z1000 e mai usoara, ceea ce indica materiale nashpa pt z750.Ma atrage mai mult un ER-6N sincer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.