Vizitator little wayne Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Problema mea cea mai mare e timpul.Si azi am lucrat pana la 2pm am montat pompa.Am facut de nu stiu cate ori aerisire la frane fara nici un rezultat Am curatat etrieri,placutele cu brake cleaner,pistonasele au fost curatate anul trecut cand am schimbat lichidul de frana Lichidul de frana a fost schimbat prima oara(de la iesirea mobrei din fabrica),anul trecut.Se pare ca nu ii prieste noul lichid de frana Singurul lucru pe care pot sa il fac,e sa incerc cu alti etrieri Cel mai simplu e sa incerc alti etrieri/pompa pentru ca nu am timp de pierdut La maxiul de 250 am o problema electrica si e abandonat din toamna,de cand m-a lovit o proasta.S-a fisurat bateria la impact si a curs acidul pe fire...trebuiesc inlocuite,Am un ajutor dar nu am timp de schimbat cablurile la 30% din instalatie.Instalatie sh nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 n-am citit tot topicul...insa cred ca e bine sa iei un ciocan de cauciuc...si sa lovesti usor etrierii...cu lovituri slabe dar multe..pentru ca sunt bule de aer mititele care se aduna pe la incheieturile sistemului de franare...asta unu la mana...dar cand faci asta lasa de pe o zi pe alta maneta de frana legata cu o brida sau soricel dinala de plastic apasata....(ca sa poata urca bulele de aer sus in vasul cu lichid..)incearca aerisire si de la Banjo Bolt(surubul de sus de la pompa daca nu ai facut deja asta).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Am facut aerisire si la pompa,nu am mai spus O sa incerc sa pun si un soricel sau un elestic de bani sa tina levierul atrans Speram sa rezolv problema o data cu schimbul kitului de reparatie al pompei,dar m-am inselat Ma supara foarte tare lipsa timpului a componentelor pe care sa le incerc.chiar dupa amiaza am fost refuzat de cineva caruia i-am cerut etrierii cu imprumut sa ii testez ...deh,asa sunt amicii E de caruta cand esti baiat bun si ajuti,cand ceri ajutorul te fwute-n gura Din greseli invatam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 e putin probabil sa fie de la aerisit. mi-am aerisit frinele de vreo citeva ori la rabla mea si o data la motorul unui prieten (alt tip de frine). in cel mai rau caz o sa ai o maneta moale dar frina tare dupa citeva pompari, nu prea cred. nu spun ca e imposibil, dar m-as mira. sper sa nu te superi, dar ce faci tu se cheama "being penny wise and dollar foolish". adica incerci sa economisesti timp neverificind tot sistemul, dar in final ajungi sa pierzi MULT mai mult timp, trebuind sa revii. devreme ce ai scos pompa si ai golit instalatia, era comod sa verifici si etrierii si furtunurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 am avut discurile la 3 mm (limita de service 4 mm) si nici vorba de asa o problema. se spune furtunuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 p.s. daca ai furtune din 3 bucati aeriseste si la repartitor. Nu are repartitor,gsxf-ul are Am furtunele oem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 (editat) tu esti mai special. iar tu esti un bucurestean care cara saci in port sint homosexual. ai scris de vreo 5 ori pe forum ca esti homo. ok, te credem, poti sa te opresti Editat Iunie 16, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Ce amuzanti este voi Am citit despre etrierii suzuschiurilor ca au o problema la garniturile pistonaselor.E destul de cunoscuta hiba etrierilor montati la suzuki Ramane sa incerc si cu alti etrieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 nu vad ce treaba au garniturile pistonashelor la etrieri...daca nu curg la presiune...atunci de ce sa schimbi..?alea numai asta fac...primul rand de garnituri tin presiunea si al doilea anti praf mizerie etc....eu nu cred ca are legatura cu garniturile de la pistonashe...eu am 6 pistonashe pe etrier...si imi prindea foarte jos frana...am schimbat asa:maneta racing,am pus discuri flotante noi,garnituri pistonashe noi,(desii alealalte nu curgeau dar noah...am sperat ca alea is baiu ca si tine...)conducte metalice de marca,kit de pompa nou original....ghici ce...)prinde umpic mai sus dar tot senzatia de moale o am in maneta...si mai ghici ce...am citit pe net ca defapt asa is franele la modelul meu de moto..))...nu te grabii sa schimbi garnituri si cacao ca nu-i de acolo...o sa dai banii degeaba cum ai dat pe kitul de pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Ce amuzanti este voi Am citit despre etrierii suzuschiurilor ca au o problema la garniturile pistonaselor.E destul de cunoscuta hiba etrierilor montati la suzuki Ramane sa incerc si cu alti etrieri Nu au nici o problema la garniturile etrierilor, daca nu stii sa-ti aerisesti franele, vrei sa mergi in siguranta si vrei sa te mai si plimbi sa nu pierzi vara toata cumparand diverse kikituri eu zic sa cauti pe cineva care se pricepe, un service moto de prin apropiere sau un amigogo mai priceput decat tine. Da dovada de maturitate si recunoaste cand trebuie sa te opresti din reparat sau carpit sau ce crezi tu ca faci acolo. Nu lua pasagera cu tine, pana nu ti se intareste,.....frana, te poti face si de rusine si de asfalt. good luck. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 nu vad ce treaba au garniturile pistonashelor la etrieri...daca nu curg la presiune...atunci de ce sa schimbi..?alea numai asta fac...primul rand de garnituri tin presiunea si al doilea anti praf mizerie etc....eu nu cred ca are legatura cu garniturile de la pistonashe...eu am 6 pistonashe pe etrier...si imi prindea foarte jos frana...am schimbat asa:maneta racing,am pus discuri flotante noi,garnituri pistonashe noi,(desii alealalte nu curgeau dar noah...am sperat ca alea is baiu ca si tine...)conducte metalice de marca,kit de pompa nou original....ghici ce...)prinde umpic mai sus dar tot senzatia de moale o am in maneta...si mai ghici ce...am citit pe net ca defapt asa is franele la modelul meu de moto..))...nu te grabii sa schimbi garnituri si cacao ca nu-i de acolo...o sa dai banii degeaba cum ai dat pe kitul de pompa... mda,asa cum am spus.Eu nu mai am frana,trebuie sa identific care e problema Vreau sa incerc si alti etrieri,daca o sa fie acelasi rahat ma intorc la pompa.Pompa pare sa fie de vina,aseara dupa 4 ore de cand am montat-o nu avea presiune,pare sa nu tina lichidul in ea,de unde si lipsa de presiune Garniturile nu curg,aerisire am facut pe fiecare etrier de 7-10ori si de vreo 5 la pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 poti incerca si o aerisire inversa..de la etrier in sus...cu o seringa mare bagi lichid in etrier prin aertisitor si aerul iti merge sus in vas....merita incercat...nushtiu ce sa zic...chestia cu intarirea manetei dupa cateva apasari e simptom de aer...ca aerul e comprimabil...sau incerca alta pompa...de la orice alt model...si vezi cum merge...etrierii nu cred ca au a face aici....incerca o pompa de yamaha,kawa.orice care are 4 pistonashe pe etrier..si vezi...zici ca furtunurile sunt oem...cauciuc?cauciucul ala la presiune are putina balonare...pierde umpic din presiune...dar nu cred ca in asha hal...incearca cu o pompa daca ai vreun preten care ti-o poate da pt o ora.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Nu au nici o problema la garniturile etrierilor, daca nu stii sa-ti aerisesti franele, vrei sa mergi in siguranta si vrei sa te mai si plimbi sa nu pierzi vara toata cumparand diverse kikituri eu zic sa cauti pe cineva care se pricepe, un service moto de prin apropiere sau un amigogo mai priceput decat tine. Da dovada de maturitate si recunoaste cand trebuie sa te opresti din reparat sau carpit sau ce crezi tu ca faci acolo. Nu lua pasagera cu tine, pana nu ti se intareste,.....frana, te poti face si de rusine si de asfalt. good luck. Stiu sa aerisesc franele,macar asta sriu sa fac.Problema e una aparent ciudata si nu am facut decat sa incerc sa rezolv cat se poate de logic lipsa franelor,cum de altfel vreau sa incerc alti etrieri sa fiu sigur daca e pompa sau nu.Nici alt mecanic nu o sa faca un diagnostic fara sa piarda timpul verificand toate componentele franei Nu carpesc nimic,nu imi permit sa fac asta Nici un mecanic nu stie mai mult decat mine plus ca eu am un ajutor..un mecanic.Timpul e inamicul nostru Wekk-endul urmator e ziua mea de nastere si nici nu ma gandesc sa repar mobra in ziua aia,in cursul saptamani bag la job Recunosc ca am iesit cu mobra fara frana incercand sa ajung in sect 5 la fratele meu.M-am intors din ghencea Nu obisnuiesc sa franez cu spatele cand merg cu gsxr-ul,am fost la un pas sa opresc in spatele unei masini fiind neobisnuit cu frana spate,tot in frana fata mi-am bagat gheara instinctiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 cum adica nici un mecanic nu stie mai multe ca tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 ... ti-o cauti cu luminarea. mai omule, de ce-ti place tie sa demontezi de 5 ori si sa mergi prin oras fara frina fata? nu zic c-o fi asa la toate motoarele, dar eu chiar am avut discurile duse, roase mult sub limita inscrisa pe ele. nici vorba de asa un fenomen. mi s-a intimplat si sa aerisesc doar partial dar in afara faptului ca maneta era moale, nu exista sa se intareasca dupa citeva apasari. ce fenomen poate determina asa o manifestare? in momentul cind eliberezi maneta, presiunea se alibereaza prin orificiul de retur si degeaba apesi repetat. eu zic sa imprumuti un aerisitor cu vacuum sau sa mergi la un service unde au sa te asiguri ca nu e de la asta si daca nu da-o la gunoi daca ai vedea ce rapid, usor si eficient se aeriseste cu unu' din ala te-ai duce pe loc la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Fesu...stresul , ma asteptam la o replica inteligenta din partea ta Fa-ne un amar de bine si ia-ti medicamentele la timp daca nu poti sa citesti tot ti-o cauti cu luminarea. mai omule, de ce-ti place tie sa demontezi de 5 ori si sa mergi prin oras fara frina fata? nu zic c-o fi asa la toate motoarele, dar eu chiar am avut discurile duse, roase mult sub limita inscrisa pe ele. nici vorba de asa un fenomen. mi s-a intimplat si sa aerisesc doar partial dar in afara faptului ca maneta era moale, nu exista sa se intareasca dupa citeva apasari. ce fenomen poate determina asa o manifestare? in momentul cind eliberezi maneta, presiunea se alibereaza prin orificiul de retur si degeaba apesi repetat. eu zic sa imprumuti un aerisitor cu vacuum sau sa mergi la un service unde au sa te asiguri ca nu e de la asta si daca nu da-o la gunoi daca ai vedea ce rapid, usor si eficient se aeriseste cu unu' din ala te-ai duce pe loc la service. Ca orice om am si eu momentele mele in care sunt foarte impulsiv Prin oras la 5pm nu pot merge prea tare iar la 50km/h franeaza perfect cu spatele.Stiu de cand am luat motorul si testam frana la roata spate,e fun pe franare sa mergi taras cu roata spate blocata Am demontat etrierii in ziua in care am deschis topicul si a 2-a ora ieri,nu de 20.Pompa demontata si montata cand i-am pus noul kit Am trusa de scule si stiu principoiul ala cu dreapta si stanga Aerisirea am facut de aprox 10x la fiecare etrier,datorita si pentru ca nu am fost multumit de taria levierului Erea mai batos inainte sa apara problema si nu e suficient de tare dupa montarea pompei si a lichidului... Acum chiar nu pot sa o duc la mecanic,cand am iesit am actionat impulsiv dar in principiu merge si cu frana la roata spate.Imi lipseste dexteritatea glumesc Aerisitor cu vacuum...hmm,o sa intreb Astept ceva componente sa fac o verificare generala.Sau demontez sistemul de franare al maxiului si il pun pe gixxer Pentru moment o sa rumeg problema gixerului la rece,cand am draci iau decizii stupide As cumpara un k8 dar trebuie cashul pentru altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Yato produce o pompa de vacuum si e destul de ieftina, 130 ron. Eu mi-am comandat una pentru ca trebuie sa schimb lichidul la masini si n-am chef de plimbari prin service, iar in multe service-uri chiar in reprezentante, tot clasic la pedala aerisesc. Daca nu inchizi aerisitorul de fiecare data cand eliberezi frana tragi aer inapoi chiar daca pui furtun de la aerisitor in borcan cu lichid. Intra pe langa filetul aerisitorului. http://www.emagazinuldescule.ro/scule-speciale-auto.diagnoza-motor.pompa-pentru-vidare-cu-accesorii-16buc_YT-0673.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Vad ca suntem consateni(militari),poate ma ajuti cu pompa joi,vineri sau dupa data de 25.Dau de beut la ceas de seara Eu cred ca pompa-i varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Eu cred ca pompa-i varza pai e clar ce trebuie sa faci, cumperi alta cheama omule un prieten care mai stie cit de cit, cind sint 4 ochi e altceva. de la oboseala sau nervi e posibil sa nu observi lucruri evidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 caterinca e la ea acasa pe site-ul asta..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 pai e clar ce trebuie sa faci, cumperi alta cheama omule un prieten care mai stie cit de cit, cind sint 4 ochi e altceva. de la oboseala sau nervi e posibil sa nu observi lucruri evidente. Pai EU am 4 ochi Multam frumos de sfaturi,dar vreau sa imi pun dorinta erotica in practica. Sa incerc si cu alti etrieri.O sa ma ajute cu etrieri un alt amik decat cel la care am apelat prima oara caterinca e la ea acasa pe site-ul asta..) Fac haz de necaz.Doar nu o sa imi fac harakiri din cauza franelor.A dreak mai e si japoneza Fie am draci si spumeg si mi-au dansat multi dracusori pe cerebel,cat sa beau numa agheazma Sau privesc situatia detasat Continuarea Saptamana asta am comandat o pompa de frana sh de la un tip gasit pe baicshop.M-am gandit ca maine imi scot mobra la plimbare Azi dupa amiaza am montat pompa cuparata si(ghiciti),acelasi rahat Am facut aerisirea la pompa,etrieri.e presiune in pompa.Dupa ce misc mobra cativa metri....nu mai am presiune in pompa,se misca pistonasele si trage aer(pe la garnituri...cred) Asa ca pompa de frana a fost ok,kitul de reparatie nu a ajutat si pompa achizitionata e dezvaluit misterul Vreau sa incerc o pereche de etrieri,dupa care o sa comand un kit de reparatie pentru etrieri.Sunt vreo 300roni garniturile etrierilor In perioada asta de repaos nu am bagat benzina dar am dat bani pe piese,deci,tot aia 140 kitu de reparatie 170 pompa cu transportul si urmeaza alti 300roni pe garnituri,poate cumpar si pistonasele pardalnici etrierii suzuschiurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 continua, imagineaza-ti citi bani o sa economisesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Nu,servisez etrierii si rezolv buba Acu vezi si partea buna,am 2 pompe de frana si maruntaile uneia in plus Ah,cu asta ocazie o sa schimb si placutele de frana.Acest mic inconvenient,ma costa 200e.Nu mai cumpar combinezon Maine va spun alta intamplare cu bani aruncati pe fereastra.Mobra in rolul principal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Tu nu cumva ai discurile strambe,peste 3mm bataie ? Eu asa am inteles, acum faci aerisire ,maneta tare,dar dupa ce ai facut un metru nu mai ai frane..nu? Daca este asa, ai disc stramb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Ma bagi la alte cheltuieli Nu stiu daca am discurile strambe,discurile nu sunt mai uzate decat la mobrele cunoscutilor dimpotriva,sunt foarte ok Repet franele au picat din senin,dupa 15 zile in care nici nu am pornit motorul Stander fata nu am sa demontez roata....cum verific daca am discurile strambe? Sa imi bag....am vazut un cb500 la vanzare,cerea 3500negociabil.Am avut un gand sa il cumpar pana repar franele gixerului.Cand vad ca e asa frumos afara iar eu nu am cu ce sa ies la plimbare,ma nervozez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.