Crazy-devil Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Mai ai cumva pinionul vechi de pe fata?? Momentan am cu 14 dinti, iar cu el mobra devine destul de brutala, vreau sa vad diferenta intre cel cu 14 si cel cu 15. Nu inteleg operatia de curatare a kitului de ambreiaj chiar daca e uscat. Intr-adevar se depune in interior uzura pe parcursul folosirii lor, dar odata la 20.000km un compresor de aer isi va face intodeauna treaba. Imi place motoreta, se vede ca e ca si noua. SA ai parte de ea!! iti zic eu, situatia se schimba destul de mult. in regim de turing e mai ok. motoreta devine mai docila, reduci(nu foarte mult) consumul, si iti creste viteza raportata la turatie. spre ex, cu a 3a si pinion 14T aveam top speed de vreo 180Km/h cu 15T 192Km/h cu cu aceiasi turatie la 1a, am 15T= 60Km/h 14T aveam cam 52km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vgv21 Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Oscilez intre un ST2 si un ST4S, ambele 2001, ambele pe la 45 000km rulaj, ambele ingrijite, diferenta in bani este de vreo 800 E intre ele (socotind 300E inmatricularea pe Romania pentru ST4S) ST2 isi pastreaza pretul (fata de ST4s pana la 2003) datorita costurilor de intretinere mai mici, aici ma refer in special la reglajul valvelor unde de cele mai multe ori se constata ca totul e OK, fara a fi nevoie sa mai inlocuiesti pastile. Umbla vorba ca poti sa treci chiar peste o revizie fara probleme. Distributia la ST2 se regleaza mai usor, la ST4s se foloseste o metoda care mie nu imi place, adica ma impinge la service autorizat. Nu inteleg de ce e 300 de euro inscrisul? De unde o iei? ST4S - imobilizator electronic Da, este prezent pe toate Ducati-urile, cred ca dupa anul 2000. Furcile SHOWA de la ST4S sunt captusite cu un aliaj auriu ca si culoare, dar oricum, am fost multumit de suspensia de pe ST2. Furcile full reglabile pe ST2 sunt doar pana in anul 1999 daca nu ma insel, dupa aia ai doar 2 reglaje din 3. La ST4s sunt TiN coated. Ce nu mi-a placut, dar nu e show-stopper este comportamentul sub 3000rpm cand "bate lantul" la ST2 si faptul ca se incinge seaua de curg apele pe tine... Si la mine bate lantul, poti incerca alte combinatii de pinioane, dar nu cred ca e necesar. Seaua originala pe mine ma multumeste, exista upgrade-uri superbe de la Corbin si Sargent dar costa. Chestia cu caldura cred ca e si la ST4S, cred ca la orice 2v e la fel datorita traseului evacuarii... Este la toate, de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Merci mult pentru explicatii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Iulie 26, 2012 Autor Share Postat Iulie 26, 2012 (editat) ma bucur ca este miscare la ducati. astazi am spalat mobra,si studiat de ce sa rupt cablul de km. dupa cum am spus si celor de la service s-a rupt din vina lor. cand au montat roata fata nu au pozitionat corect (drept in sus pe langa telescop) ci au strans roata cu cablul tensionat in etrier,de unde s-a si rupt. deci am slabit roata si repozitionat antrenorul cablului drept in sus. deasemenea noul cablu este mai scurt cu 15mm,dar functioneaza din nou. deci grija cum montati cablu ca se rupe daca nu sta drept. Editat Iulie 26, 2012 de soso-bum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vgv21 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Daca nu ma insel, inelul alb care prinde aripa din stanga jos difera de celelalte 3, are un pinten pe interior in care se propteste angrenajul antrenor si astfel ii da si pozitia corecta. Mi s-a intamplat si mie sa uit dar, din fericire, m-am prins la timp... Cat ai dat pe cablu si de unde l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Iulie 27, 2012 Autor Share Postat Iulie 27, 2012 tot de la ei am luat cablul,100 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asterix83 Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Salutare tuturor. Sunt pe cale sa achizitonez si eu o mobra ST2. Am rugamintea daca ma puteti ajuta sa descopar unde sunt trecute seriile stantate pt motor si sasiu in vederea verificarii. eventual niste poze de la detinatori. In partea dreapta a ghidonului le-am gasit scrise pe o tablita si corespund cu cele din talon, insa am inteles ca ar trebui sa fie stantate. Nr de identificare motor cred ca l-am gasit undeva in dreapta - jos, langa schimbatorul de viteze, dar nu sunt sigur si nu prea corespunde cel cu "ZDM..... 17 caractere parca, doar seria care apare dupa '*" formata din 6 cifre corespunde cu ce este trecut in talon Exemplu: ZDMH100AAXB002526 * 007573 Pentru seria de sasiu unde ar trebui sa apara stantata? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 Salutare tuturor,special ducatistilor. Am scos mobra din garaj,spalat curatat uns lantul. Am zis ca circul cativa km apoi pun ulei nou. Dupa 30km ambele sticle de vizitare a uleiului sau albit ca si cand ar fi spuma alba. Deoarece nu am joja sa verific daca e sau nu uleiul amestecat cu antigel maine dau jos uleiul. A mai patit cineva asa ceva? Inca mai caut oglinzi daca stiti pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ia-ti o honda )))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 ia-ti o honda )))))) Ai dat de dracu cu Performance pentru fraza asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Ai dat de dracu cu Performance pentru fraza asta! nush cine e Performance, dar sigur n-am treaba cu el. ) eu doar il acresc pe Soso. cu el am treaba. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 @SOSO bum...nu e cazu sa te panichezi cel mai probail sa facut condens ...multe patesc asta...sau iati o honda ...da nu e ca ducati ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 deseara va dau de stire. pun si poze. kokane, mai ai de mancat macaroane pana sa devii motociclist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 deseara va dau de stire. pun si poze. kokane, mai ai de mancat macaroane pana sa devii motociclist. ))Ma fac eu mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soso-bum Postat Mai 9, 2013 Autor Share Postat Mai 9, 2013 am dat drumul la ulei si era curat,fara apa,culoare faina(dupa 2500km de la ultimul schimb) a transpirat sticla termopan de la vizor,doar ca in ambele parti si m-am speriat. e ok acum ,am bagat filtru si ulei motul. multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.