Thunder Rock Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Dupa cum sugereaza titlul.... Date Moto-CBR 600 F3 1998 Pompa de benzina curge,se poate repara sau necesita inlocuire? Cat costa una noua daca aveti idee,cat merita una second si de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 Pompa de benzina e consumabile, cand e gata o schimbi si atat. E ca si cand ai repara filtrul de ulei. Habar nu am cat costa una, dar pe un tovaras la R6, l-a costa 600 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 (editat) Daca curge nu ai ce sa ii faci, de obicei se duce platina, aia intradevar se schimba ... Aceeasai pompa e folosita pe multe motoare CBR 600 f3, f4, VFR 750, Kawasaki ZX6-R din 95 parca pana prin 99, ZX4-R, ZZR 600 din 91 parca pana in ... si exemplele pot continua ... Cat valoreaza(sh)... depinde de la cine o iei, daca o cumperi de la cineva care a luat-o de pe un f4 o sa coste mai mult, daca o iei de pe un zzr din 92 o sa fie mai ieftina ... stiu pe cineva care a dat 200 de lei pe una de f3 si i-am pus-o pe f4, stiu pe cineva care e dat 350 de lei cu tot cu transport parca pe una de zx6-r din 2002 daca nu ma insel, si a pus-o pe un zx6-r din 96. Editat Iunie 11, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Multumesc de replay,dupa cum banuiam trebuie schimbata.... Debitul pompelor este oare acelasi in cazul interschimbabilitatii? Nu poate afecta in mod negativ functionarea? Fiind pompa externa banuiam ca sunt variatiuni pe aceasi tema insa debitul este cel ce ma intriga....Prea mult poate s-ar intoarce pe retur daca ar avea asa ceva( inchid cuiele pontou si cam asta ar fi) dar ce ne facem daca debitul e prea mic? Capacitatea motorului si fabricatia banuiesc ca duc la debite de benzina diferite. Editat Iunie 12, 2012 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Ea oricum nu merge tot timpul are o supapa de presiune care, in momentul cand presiunea scade intra si baga benzina altfel sta ... la relanti baga cam o secunda o data la vreo 10 secunde. ea e facuta sa tina o anumita presiune pe furtune, indata ce scade ea intra(deschid plutitoarele si intra benzina in carburatoare; abia in turatie mare merge aproape continuu ... Editat Iunie 12, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Multumesc de replay,dupa cum banuiam trebuie schimbata.... Debitul pompelor este oare acelasi in cazul interschimbabilitatii? Nu poate afecta in mod negativ functionarea? Fiind pompa externa banuiam ca sunt variatiuni pe aceasi tema insa debitul este cel ce ma intriga....Prea mult poate s-ar intoarce pe retur daca ar avea asa ceva( inchid cuiele pontou si cam asta ar fi) dar ce ne facem daca debitul e prea mic? Capacitatea motorului si fabricatia banuiesc ca duc la debite de benzina diferite. una dintre caracteristicile pompelor este : litri / ora intereseaza-te la modelul tau si vei sti ce cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Buuuun Una dintre variantele mai ieftine intrucat am cautat si am gasit pompa noua la 188 euro fara TVA ....o avere ,ar fi o pompa de benzina de DAMAS....nu am sa fac eu pionierat,se pare ca e o varianta uzitata de altii in situatia mea...o merge nu o merge la 325 RON una noua zic ca e o varianta .... Editat Iunie 12, 2012 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Buuuun Una dintre variantele mai ieftine intrucat am cautat si am gasit pompa noua la 188 euro fara TVA ....o avere ,ar fi o pompa de benzina de DAMAS....nu am sa fac eu pionierat,se pare ca e o varianta uzitata de altii in situatia mea...o merge nu o merge la 325 RON una noua zic ca e o varianta .... iti recomand preteneste sa nu cumperi tot felul de pompe de damas , tico sau alte cele o sa iti strice cuiul pontou deoarece au debit prea mare , incearca sa gasesti o pompa second sa montezi o dioda pe platini astfel incat sa preia caderea de tensiune de pe platina sau sa comanzi pompa asta http://www.fuelpumpsonline.co.uk/facet-solid-state-fuel-pump-40105-30-45psi-6-p.asp, e o pompa fioabila si se foloseste la avianele ultra usoare pot sqa iti spun ca merge brici , acum tu stii ce si cum. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 Nu vad mecanic vorbind de ce sa strice cuiul pontou mai repede....Debit mai mare inseamna o perioada mai scurta cand cuiul lucreaza...El inchide si atat.....Nu prea vad cum l-ar forta...dar se poate sa ai dreptate,poti argumenta te rog? Cat despre pompa de benzina ce ai recomandat-o ai pus asa ceva pe motor? Asigura debitul necesar in ture? Cu ce ar fi mai buna,exceptand ca mi-e greu sa o comand de afara,practic imposibil as spune ar trebui sa apelez la altii,racordurile la benzina ar trebui inlocuite ,cam multa manopera..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Nu vad mecanic vorbind de ce sa strice cuiul pontou mai repede....Debit mai mare inseamna o perioada mai scurta cand cuiul lucreaza...El inchide si atat.....Nu prea vad cum l-ar forta...dar se poate sa ai dreptate,poti argumenta te rog? Cat despre pompa de benzina ce ai recomandat-o ai pus asa ceva pe motor? Asigura debitul necesar in ture? Cu ce ar fi mai buna,exceptand ca mi-e greu sa o comand de afara,practic imposibil as spune ar trebui sa apelez la altii,racordurile la benzina ar trebui inlocuite ,cam multa manopera..... Tehnic si practic iti pot explica cum poti sa iti faci mai mult rau decat bine daca iti instalezi o pompa cu debit mai mare decat cea originala dar nu cred ca acesta este sensul discutiei , pompa aceasta este pe un motor v2 de 750 si eu avand aceasi problema ca si tine , corespunde exact specificatiilor pompei originale ,,mitsubishi" acum tu alegi ce doresti sa faci sa cumperi una second sau sa iti cumperi una noua , in ceea ce priveste partea de racorduri daca nu ai 3 maini stangi e foarte usor de inlocuit , racordurile sau mai exact stuturile cu diametrul de 9 si pas marunt din bronz au costat 20 de ron (2 buc)daca e o avere pt tine nu stiu . Sant multi distribuitori in marea britanie sau in state , nu fac reclama nu sant distribuitor al acesti pompe iti explic doar ce am instalat eu si faptul ca merge bine de multa vreme , cam atat alegerea iti apartine. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 in ceea ce priveste partea de racorduri daca nu ai 3 maini stangi e foarte usor de inlocuit , racordurile sau mai exact stuturile cu diametrul de 9 si pas marunt din bronz au costat 20 de ron (2 buc)daca e o avere pt tine nu stiu . Sant multi distribuitori in marea britanie sau in state spor Nu este o avere,fara discutie,problema cea mai mare e comandatul piesei..... Maini stangi,2 bucati nici pe departe,cel putin eu asa as vrea sa cred...spune-mi te rog cum ai procedat sa comanzi piesa,unde ai montat-o cum ai realizat elasticizarea prinderii....nu e prea mult spatiu la dispozitie totusi....Cu ce ai prelungit furtunele...stut si colier e suficent banuiesc ca nici pe cea originala nu am vazut mai mult de atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Nu fa tot felul de adaptari ... pune pompa sh si gata, aia de damas merge continuu si are retur in mod normal, pe masina, ori tu nu ai asa ceva la motor; o sa iti dai peste cap toata carburatia daca pui aia pe motor; aia de avion n-are nici o treaba, habar nu ai ce debit are in ce conditii lucreaza etc ... aia de motor, cum ti-am zis si mai sus are o supapa de presiune care opreste pompa cand a ajuns la preiunea necesara, pentru aia e gandita ... stai linistit ca merg toate la fel sunt multi care au pus pompe de vfr pe cbr si asa mai departe ... tu cauta pompa ca aia ... Editat Iunie 12, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 Nu fa tot felul de adaptari ... pune pompa sh si gata, aia de damas merge continuu si are retur, presiunea in plus e scoasa de o valva si benzina rezultata se duce inapoi in rezervor. o sa iti dai peste cap toata carburatia daca pui aia asa pe motor; aia de avion n-are nici o treaba, habar nu ai ce debit are in ce conditii lucreaza etc ... aia de motor, cum ti-am zis si mai sus are o supapa de presiune care opreste pompa cand a ajuns la preiunea necesara ... Cea de Damas nu are retur.Lucreaza pe acelasi principiu ca si cea de Honda(Mitsubishi in cazul meu dupa semnul de pe ea).Baga o secunda cu pauze,cand e in ture alternanta e mai mare Exact ca cea originala.... As pune pompa SH dar nu am gasit pe nicaieri...am dat telefoane de azi dimineata de m-am plictisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Nu fa tot felul de adaptari ... pune pompa sh si gata, aia de damas merge continuu si are retur in mod normal, pe masina, ori tu nu ai asa ceva la motor; o sa iti dai peste cap toata carburatia daca pui aia pe motor; aia de avion n-are nici o treaba, habar nu ai ce debit are in ce conditii lucreaza etc ... aia de motor, cum ti-am zis si mai sus are o supapa de presiune care opreste pompa cand a ajuns la preiunea necesara, pentru aia e gandita ... stai linistit ca merg toate la fel sunt multi care au pus pompe de vfr pe cbr si asa mai departe ... tu cauta pompa ca aia ... Acum esti sigur de ceea ce zici sau doar banuiesti ?sincer adica eu am stat ca prostu sa caut caracteristicile pompei originale si am gasit-o pe asta ,sa inteleg ca am cautat degeaba?stii cum functioneaza pompa facet ?ai avut curiozitatea sa vezi ...sau doar iti dai cu presupusu , am zis de la inceput nu vreau sa conving pe nimeni nici ca e buna nici ca e rea eu asa ceva am de ceva vreme si merge brici asa ca i rog pe ei care nu am folosit sau nici macar nu au cautat sa se abtine din respect fata de cei care cauta ca prostii pe net si chiar gasesc compatibilitati. no sa fiti sanatosi ps iar pentru initiatorul topicului daca esti interesat de mai multe informatii restu pe privat.ca fapt divers pompa costa 30de lire plus transport daca gasesti mai ieftin la mana a doua ia in considerare ambele variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 12, 2012 Autor Share Postat Iunie 12, 2012 uite aici ce ti trebuie tie apasa aici pentru piesa Pompa mea curge....la imbinare....cu chitul acesta de reparatii nu cred ca rezolv problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) UN fel de ... e mai simplu sa se complice sa isi comande de stiu eu unde una, sa astepte macar 1 saptamana, sa o adapteze si sa se roage sa se comporte ca cea originala decat sa ia una sh din ro de la cineva care dezmembreaza, sa ii vina intr-o zi, montajul ei sa constea in legarea furtunelor si mufare ... daca era asa o mare treaba pompa aia nu erai singurul care o recomanda, faptul ca tie iti place sa te complici cu unele chestii nu inseamna ca toti ar trebui sa faca la fel. Editat Iunie 12, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) Cata labareala si cu pompele astea, toti neavenitii isi dau cu parerea dar habar n-au. Ba ca are debit, ba ca lucreaza continuu, ba ca-ti fwte cuiele, etc. Pompa de Damas (de exemplu) ar merge fara probleme si nu ar fwte nimic, problema e la furtune, Honda are furtune mai groase daca nu ma insel. Exista pompa noua la pretul de 200 lei pt Honda Civic produsa de Japan Parts dar ramane problema furtunelor, care oricum nu e ceva dificil de rezolvat. Editat Iunie 12, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 13, 2012 Autor Share Postat Iunie 13, 2012 Am optat pana la urma pentru o pompa SH...Nu implica modificari si cat o tine o tine....oi fi avut eu ghinion ca nu vad in aria service prea multe belele de genul. Cu parere de rau ca nu experimentez pompa de DAMAS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) oi fi avut eu ghinion ca nu vad in aria service prea multe belele de genul. are robinet? ai mers cu robinetul inchis ? Editat Iunie 13, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 15, 2012 Autor Share Postat Iunie 15, 2012 are robinet? ai mers cu robinetul inchis ? Are robinet,intradevar am mers de cateva ori cu el inchis pret de cateva minute pana cand pompa "baga "mai des si am auzit tacanitul,insa robinetul meu nu mai inchide etans....la ralanti sau in ture mici pompa chiar fortata facea fata....Nu cred ca are legatura faptul ca aceasta curgea cu robinetul inchis..... Si ca sa inchei cu rezolvarea,asa cum as vrea sa vad mai des pe aceasta arie,am pus o pompa SH de pe un Kawa ZX6R...merge foarte bine -pompele sunt aproape identice,cupla de le electric aceeasi,prinderea elastica de la Kawa era verticala cea de la Honda orizontala...singura diferenta.Deci exista interschimbabilitate si piata SH este o varianta de luat in calcul pentru unele piese ce costa nejustificat de mult ca piese noi .Nu exclud faptul ca pompa Facet de exemplu ar functiona corect fara inconveniente ulterioare insa atata timp cat costa de 3 ori mai mult decat am gasit eu SH pot spune ca a fost pentru mine solutia cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Nu exclud faptul ca pompa Facet de exemplu ar functiona corect fara inconveniente ulterioare insa atata timp cat costa de 3 ori mai mult decat am gasit eu SH pot spune ca a fost pentru mine solutia cea mai buna. Pompa de benzina e consumabila, ca si placutele de frana, gumele si altele. De vreme ce tu ai inlocuit o consumabila cu o alta, second hand, nu vad cum ar putea sa fie solutia cea mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Iunie 15, 2012 Autor Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) nu vad cum ar putea sa fie solutia cea mai buna Nu te uiti destul de atent pesemne.... Raportat la pret nou vs SH La nr de km si starea pompei SH La faptul ca nu vad multe anunturi cu defectiuni mecanice(atentie la acest aspect-platina o am rezerva de la a mea)si nici baietii din service nu s-au intalnit cu cazuri frecvente de defect mecanic...platine...da ... consider ca pompa nu este o consumabila...si chiar daca ar fi cum susti tu...numar de km rulati e sensibil mai mare decat la consumabilele la care faci tu referire.(Ar insemna ca si carburatorul e o consumabila odata ce are si ala membrane si alte stuff-uri... ) Just my 2 cents.... Editat Iunie 15, 2012 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Are robinet,intradevar am mers de cateva ori cu el inchis pret de cateva minute pana cand pompa "baga "mai des si am auzit tacanitul,insa robinetul meu nu mai inchide etans....la ralanti sau in ture mici pompa chiar fortata facea fata....Nu cred ca are legatura faptul ca aceasta curgea cu robinetul inchis..... Si ca sa inchei cu rezolvarea,asa cum as vrea sa vad mai des pe aceasta arie,am pus o pompa SH de pe un Kawa ZX6R...merge foarte bine -pompele sunt aproape identice,cupla de le electric aceeasi,prinderea elastica de la Kawa era verticala cea de la Honda orizontala...singura diferenta.Deci exista interschimbabilitate si piata SH este o varianta de luat in calcul pentru unele piese ce costa nejustificat de mult ca piese noi .Nu exclud faptul ca pompa Facet de exemplu ar functiona corect fara inconveniente ulterioare insa atata timp cat costa de 3 ori mai mult decat am gasit eu SH pot spune ca a fost pentru mine solutia cea mai buna. Eu ti-am zis de la inceput da tu umblai dupa cai maro ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Salut! Nu am citti topicul, am vazut insa ca ai rezolvat. O alta varianta pentru cei care vor avea probleme de genul asta: (Ceea ce am scris mai jos se aplica doar daca ai mobra pe carburatie, nu injectie) Pe topicul de Africa Twin, se discuta de o pompa de scuter la 30 de lei, care a inlocuit-o cu succes pe cea electrica de AT. Pompa a functionat 1 an pe o AT, apoi a fost mutata pe o alta AT care a plecat in Mongolia, s-a intors si pompa a functionat normal. Omul nu a avut pompa de rezerva dupa el, sunt ceva km... Un alt exemplu este un prieten care a cumparat tot o pompa de benzina de scuter si a folosit-o pe Suzuki VX 800. Merge perfect, nu a apucat sa faca multi km dar debitul de benzina este suficient pentru motorul de 800 cmc. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Salut! Nu am citti topicul, am vazut insa ca ai rezolvat. O alta varianta pentru cei care vor avea probleme de genul asta: (Ceea ce am scris mai jos se aplica doar daca ai mobra pe carburatie, nu injectie) Pe topicul de Africa Twin, se discuta de o pompa de scuter la 30 de lei, care a inlocuit-o cu succes pe cea electrica de AT. Pompa a functionat 1 an pe o AT, apoi a fost mutata pe o alta AT care a plecat in Mongolia, s-a intors si pompa a functionat normal. Omul nu a avut pompa de rezerva dupa el, sunt ceva km... Un alt exemplu este un prieten care a cumparat tot o pompa de benzina de scuter si a folosit-o pe Suzuki VX 800. Merge perfect, nu a apucat sa faca multi km dar debitul de benzina este suficient pentru motorul de 800 cmc. Numai bine! Detalii despre pompa ? macar o poza ? Acum am dat peste o pompa de benzina noua la 650 de lei ... avand in vedere faptul ca nu se schimba regulat si ca pica la cateva zeci de mii de km se poate spune ca nu e chiar scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.