Sari la conținut

problema pornire la cald


srad1
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor, am un suzuki gsx-r 600 din 1997, modelul SRAD... De ceva timp a inceput sa porneasca foarte greu la cald... cateodata nu mai porneste deloc... Nu sunt probleme legate de incarcare sau electromotor, pentru ca invarte la fel si cand e cald si cand e rece, doar ca atunci cand e cald si nu porneste miroase puternic a benzina. Ce parere aveti? Sa fie din carburatoare? Astept sfaturile voastre... Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca atunci cand nu porneste ai bujiile ude,si daca da scantee.

Daca nu ai scantee denota o problema electrica,daca ai ,atunci este un amestec foarte bogat.

Eu cred ca ai probleme cu shocul,ramane deschis,asa ca la rece este ok,dar in timp ce se incalzeste amestecul devine foarte bogat si se ineaca.

Nu este de neglijat si o verificare a cuielor pontou daca inchid bine si nu inunda carburatoarele.

PS.Cu pastilele si jocurile la distributie nu trebuie sa-ti bati capul,la moto jocurile insuficiente se manifesta cel mai rau la rece

O data ce se dilata jocurile apar asa ca supapele inchid.Pe scurt daca nu ai jocuri corecte la supape nu porneste ok la RECE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles TNG, astazi o sa verific daca bujiile au scanteie si daca sunt ude cand incerc sa o pornesc la cald. In ceea ce priveste socul nu cred ca am vreo problema pt ca am lasat si un pic de joc la cablu, deci nu ramane tras ( acum nu e exclus sa ramana tras din carburatoare...) Cred ca ai dreptate, din amestec cred ca e problema, pentru ca in timp ce dau la automat miroase a benzina din esapament.... Crezi ca ar fi necesara o sincronizare? Ideea e ca in mers nu are nici un fel de problema.... Ms frumos tuturor pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema asta o am si eu si n-am reusit vreodata s-o lamuresc. compresie ok, supape reglate, baterie ok.

unul spunea ca a avut ceva similar si s-a rezolvat doar schimbind bobinele de inductie, cica la cald nu dadeau scinteie ca lumea.

compresia oricum creste la cald, asa ca n-ar trebui sa fie o problema.

solutia care la mine merge intotdeauna e ca daca o opresc la cald, o las un minut-doua pina o repornesc. daca incerc imediat dupa ce am oprit-o ma chinui degeaba.

 

totusi, o chestie care merita mentionata e ca si bateria conteaza mult. daca nu invirte ca lumea, uzi bujiile si din momentul ala intri intr-un cerc vicios si sansele s-o pornesti scad. chiar daca tu zici ca e in stare buna, ia pune una nou-nouta sa vezi cum se aude clar ca invirte mai repede motorul.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, cred ca e o problema generala la SRAD, am verificat scanteia... e ok si la cald, nu exista diferenta intre scanteia la cald si cea la rece... Cat despre bujii nu imi par ude... sau cel putin asta vad eu... Bateria am cumparat-o acum doua saptamani, ca sa elimin si varianta asta.

Exact asta patesc si eu, daca incerc sa o pornesc imediat ce am oprit-o ma chinui degeaba, daca o las cateva minute porneste... Nu inteleg fenomenul, si incerc sa ma lamuresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca accelerezi porneste?

La carburatie mai este un fenomen.Datorita temperaturilor mari benzina se evapora si se acumuleaza in airbox.La pornire daca nu deschizi clapetele amestecul este bogat.

Verifica totusi daca se inchide shocul la carburator pe cele 4 corpuri, curata carburatia si sincronizeaza reglaj amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici daca accelerez nu porneste... daca o las cateva minute, atunci porneste, usor accelerata... E foarte ciudat... Socul se inchide.... varianta asta trebuie exclusa... De sincronizat nu stiu sa le sincronizez...

Cam la ce pret e o sincronizare? Ai aparatura necesara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici daca accelerez nu porneste... daca o las cateva minute, atunci porneste, usor accelerata... E foarte ciudat... Socul se inchide.... varianta asta trebuie exclusa... De sincronizat nu stiu sa le sincronizez...

Cam la ce pret e o sincronizare? Ai aparatura necesara?

Lasa sincronizarea daca porneste bine la rece nu are de a face cu sincronizarea

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa sincronizarea daca porneste bine la rece nu are de a face cu sincronizarea

Succes

tu de cind esti pe forumul asta? nu stiai ca sincronizarea rezolva tot?

poate merita incercat si de ajustat suruburile pilot. la mine n-a avut nici un efect.

concluzia mea e ca-i un fenomen tipic anumitor motociclete. daca nu-ti face alte figuri las-o balta, eu am incercat cam tot ce-a fost recomandat aici si n-a avut efect. treaba cu asteptat 1-2 minute dupa ce o opresc merge de fiecare data. probabil e cum a spus TNG, ceva legat vaporii de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, deci in principal nu e o problema foarte grava... Dar totusi as vrea sa o fac sa mearga asa cum trebuie. Aceste suruburi pilot ce regleaza de fapt? Fiecare carburator are un asfel de surub? trebuiesc reglate toate la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti regleaza amestecul la ralanti si la turatie mica. e cite unul la fiecare carburator si trebuie reglate astfel incit sa obtii turatie maxima la ralanti fara ca sa ezite la accelerare. si trebuie reglate dupa ce carburile sint sincronizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...