Sari la conținut

Probleme incarcare


Postări Recomandate

Eu am dat doar o tura scurta cu motorul respectiv, stiu ca cel de la care a fost cumparat a zis ca e limitat ca e importat din Japoni (toate stickerele pe el sunt in japoneaza). Cat am mers cu el am obs ca pe la 6000 cam (zic si eu ca nu era geana pe turometru, poate o fi mai mult) se comporta ca si cum nu ar mai avea aprindere. Eu am mers prin oras cu el si am vazut treaba asta pe acceleratie, iar cand schimbam in treapta superioara disparea fenomenul, adica accelera bine peste viteza la care aparea limitarea. Oricum nu ma prea intereseaza pt ca nu e moto meu iar prietenul e incepator si e f bine ca nu o sa poata merge tare cu motorul :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu riscurile e inerenta la chinezarii, insa am luat cel mai mare releu pe care l-am gasit si partea interesanta e ca partea cu rasina are aceleasi dimensiuni ca cel orig de honda si gaurile sunt fix la aceiasi distanta ca la releul original (cu alte cuvinte se potiveste perfect la gaurile din cadru). Poate sunt paranoic, dar mi se pare ca astea doua potriviri nu sunt doar simle coincidente.

Mai important decat coincidenta cu dimensiunile releului,sau marimea acestuia, ar fi componentele folosite;daca e chinezarie,sau nu e dimensionat pentru puterea maxima generata de alternator,poti sa-i pui zece ventilatoare...Dar poate ai totusi noroc si n-o sa te lase incarcarea noaptea,pe ploaie,cum am patit eu odata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta voiam sa zic si eu, ca nu prea conteaza dimensiunile fizice ale carcasei in care e montajul electronic intern, carcasa pare OK, dar nu poti sa stii ce e inauntru. Binox vorbea de dimensionare corecta a pieselor electronice componente, si la dimensionare iarasi nu se referea la dimensiuni fizice ci electrice. Daca toate componentele sunt subdimentionate(electric) o sa se arda si daca pui fohen-ul pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut vreo 100 km cu motorul ieri si azi, cu noul releu, am turat-o pana pe la vreo 5000 rpm. Se pare ca deocamdata tine respectivul si chiar sub carena nu se incinge prea tare. Speram ca mai pot face inca vreo 200 km cu el. Inca o data mersi mult de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai chiar nu e al meu, si decat sa plec la drum(vreo 230km) si dupa vreo 100 km sa raman fara incarcare, am preferat sa il testez in jurul orasului, unde daca ramaneam fara incarcare n-ar fi fost o problema. Asta nu inseamna ca nu mi-a facut placere testul :D.

P.S. As fi vrut sa am eu 1500 de euro sa imi iau VTR 1000 din 2001 .... Dar e buna si babuta din 88 de 600, tot v2 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...