Maniax Postat Iunie 30, 2012 Autor Share Postat Iunie 30, 2012 Eu am dat doar o tura scurta cu motorul respectiv, stiu ca cel de la care a fost cumparat a zis ca e limitat ca e importat din Japoni (toate stickerele pe el sunt in japoneaza). Cat am mers cu el am obs ca pe la 6000 cam (zic si eu ca nu era geana pe turometru, poate o fi mai mult) se comporta ca si cum nu ar mai avea aprindere. Eu am mers prin oras cu el si am vazut treaba asta pe acceleratie, iar cand schimbam in treapta superioara disparea fenomenul, adica accelera bine peste viteza la care aparea limitarea. Oricum nu ma prea intereseaza pt ca nu e moto meu iar prietenul e incepator si e f bine ca nu o sa poata merge tare cu motorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Asta cu riscurile e inerenta la chinezarii, insa am luat cel mai mare releu pe care l-am gasit si partea interesanta e ca partea cu rasina are aceleasi dimensiuni ca cel orig de honda si gaurile sunt fix la aceiasi distanta ca la releul original (cu alte cuvinte se potiveste perfect la gaurile din cadru). Poate sunt paranoic, dar mi se pare ca astea doua potriviri nu sunt doar simle coincidente. Mai important decat coincidenta cu dimensiunile releului,sau marimea acestuia, ar fi componentele folosite;daca e chinezarie,sau nu e dimensionat pentru puterea maxima generata de alternator,poti sa-i pui zece ventilatoare...Dar poate ai totusi noroc si n-o sa te lase incarcarea noaptea,pe ploaie,cum am patit eu odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Asta voiam sa zic si eu, ca nu prea conteaza dimensiunile fizice ale carcasei in care e montajul electronic intern, carcasa pare OK, dar nu poti sa stii ce e inauntru. Binox vorbea de dimensionare corecta a pieselor electronice componente, si la dimensionare iarasi nu se referea la dimensiuni fizice ci electrice. Daca toate componentele sunt subdimentionate(electric) o sa se arda si daca pui fohen-ul pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Iulie 2, 2012 Autor Share Postat Iulie 2, 2012 Am facut vreo 100 km cu motorul ieri si azi, cu noul releu, am turat-o pana pe la vreo 5000 rpm. Se pare ca deocamdata tine respectivul si chiar sub carena nu se incinge prea tare. Speram ca mai pot face inca vreo 200 km cu el. Inca o data mersi mult de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Parca nu era motorul tau... Sa inteleg ca omul l-a cumparat ca sa te plimbi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Iulie 3, 2012 Autor Share Postat Iulie 3, 2012 Pai chiar nu e al meu, si decat sa plec la drum(vreo 230km) si dupa vreo 100 km sa raman fara incarcare, am preferat sa il testez in jurul orasului, unde daca ramaneam fara incarcare n-ar fi fost o problema. Asta nu inseamna ca nu mi-a facut placere testul . P.S. As fi vrut sa am eu 1500 de euro sa imi iau VTR 1000 din 2001 .... Dar e buna si babuta din 88 de 600, tot v2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.