the hunter Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 salut tuturor am un honda nsr 50 si astazi am observat ca am un buson la cutie cred scrie oil pe el....cand l-am desfacut se vedeau pinioanele de la cutie ...cat ulei se pune acolo ? sau daca se pune...habar nu am sincer un sfat daca se poate multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Tre' sa ai un surubel pe capacul lateral al cutiei/ambreiajului. Il desfaci, tii motocicleta dreapta si pui ulei pe la buson pana ajunge la gaura surubelului. Nici mai mult nici mai putin, cand vezi ca da p'afara, nu mai pui. p.s.: Tre' ulei de transmisie. Nu stiu sigur ce vascozitate, dar sa nu pui dinala de Dacie si tractor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Nu te gandi ca daca ai vazut pinioanele inseamna ca nu ai ulei. Cu atat mai mult, nu te gandi sa pui ulei pana nu se mai vad pinioanele Citeste ce a scris colegul de deasupra si fa exact asa. Ulei poti sa cumperi 80W90(de transmisie) ca e in orice magazin sau cauta manualul motocicletei pe net si vezi ce recomanda producatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iulie 1, 2012 Autor Share Postat Iulie 1, 2012 Nu te gandi ca daca ai vazut pinioanele inseamna ca nu ai ulei. Cu atat mai mult, nu te gandi sa pui ulei pana nu se mai vad pinioanele Citeste ce a scris colegul de deasupra si fa exact asa. Ulei poti sa cumperi 80W90(de transmisie) ca e in orice magazin sau cauta manualul motocicletei pe net si vezi ce recomanda producatorul. ok multumesc mult pentru sfaturi asa am sa fac! stima si asfalt unscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CICI80 Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Salutare fratilor,am si eu o nelamurire.Am o Honda vf 750 din 1985,tocmai am facut carburatoarele(sincronizat) la un service autorizat,a schimbat garnituri,un pistonas cu membrana(ii drept ca nu nou,dar ca si dimensiune la fix)si ceva oringuri la imbinarea carburatoarelor.am facut ceva drumuri mai lungi si dupa primul mai lung mi-am dat seama ca: -motoru la cald nu mai porneste ii suficient sa il las 10 min si apoi fara probleme o ia la buton -mentionez ca motoru la rece(sau temperatura mai scazuta a apei sau chiar dimineata)porneste fara nici o problema -acceleratia oxcileaza de la 1000-2000 la fel tot la cald -incepe sa tremure dupa 5500 de ture la trepte mici -plus ca nu mai ajunge la viteza la care mergea inainte stiu ca ii un mortor clasic dar mergea mai mult de 140 km/h niste sfaturi mi-ar prinde bine,drumuri uscate si fara peripetii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 1, 2012 Share Postat Iulie 1, 2012 Un sfat ar fi sa postezi unde trebuie / topic dedicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 3, 2012 Share Postat Iulie 3, 2012 Sunt motoare foarte bune. La tine ori trage aer fals, ori e amestecul bogat. 80% aer fals. Fa o tura cu motorul ca sa ajunga la temperatura, da jos rezervorul, porneste motorul, ia un spray deodorant si da cu el pe langa carburatoare si flansele de cauciuc. Insista pe langa o-ringurile noi (poate or fi prea subtiri). Gasesti imediat zona cu probleme. Fa topic separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.