the hunter Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 salut ! am o honda nsr 50 si am gasit la un prieten o toba de ducati de 600. Ma gandeam sa plec de la galerie cu o teava mai groasa decat cea care este acum pana in toba de 600 astfel elimin prima toba si a 2 a ,,,cele stock in ideea ca s-ar auzi mai bine. am intrebat un baiat care avea tot la fel si mia spus ca se aude mult mai gros si mai frumos decat cea stock...intrebarea este o sa mai traga la fel de bine? am inteles ca la 2T toba este importanta ...cine poate sa ma ajute cu un sfat multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 http://www.clubmoto.ro/tutoriale/vezidetalii/12/teoria-evacuarii-motorul-in-2-timpi citeste aici si o sa te lamuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Sunetul de motor in 2T tot de 2T ramane, orice i-ai face. Sistemul de evacuare la 2T este FOARTE IMPORTANT! Cu ajutorul rezonatorului (partea aia umflata), isi creeaza o anumita presiune care ii da putere motorului, si iti recomand sa nu umblii la el. Sunt facute si ele dupa calcule precise, nu la voia intamplarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Nu poti sa pui decat o toba "racing" / performance part calculata special pentru motorul tau. Orice altceva va strica performantele si buna functionare, exact cum explica si in linkul postat de @alex_dr. Pana la urma e un motor de 50cc. Ce atata "sunet gros" sa scoata saracul? Cu o toba de 4T va scoate un sunet urat, va consuma aiurea si va merge naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the hunter Postat Iulie 14, 2012 Autor Share Postat Iulie 14, 2012 Sunetul de motor in 2T tot de 2T ramane, orice i-ai face. Sistemul de evacuare la 2T este FOARTE IMPORTANT! Cu ajutorul rezonatorului (partea aia umflata), isi creeaza o anumita presiune care ii da putere motorului, si iti recomand sa nu umblii la el. Sunt facute si ele dupa calcule precise, nu la voia intamplarii. am inteles atunci o sa renunt la idee...dar macar toba finala sa o inlocuiec cu una ceva mai mare macar ca aspect sa fie ....asta se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.