Auxois350 Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Odata cu venirea iernii, am scos acumulatorul de pe motor, si am avut neplacuta surpriza sa-l gasesc umflat. Cand umblasem ultima data acolo a fost chiar dupa un voiaj, si l-am gasit calda. Care poate fi motivul, incarca prea tare sau am pe undeva vreun scurt? Mentionez ca acumulatorul e uscat si ca in primavara am schimbat carbunii la alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 verifica incarcarea cu un aparat de masura deobicei cand se umfla acumulatorul este solicitat f mult prin incarcarea lui excesiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 (editat) Odata cu venirea iernii, am scos acumulatorul de pe motor, si am avut neplacuta surpriza sa-l gasesc umflat. Cand umblasem ultima data acolo a fost chiar dupa un voiaj, si l-am gasit calda. Care poate fi motivul, incarca prea tare sau am pe undeva vreun scurt? Mentionez ca acumulatorul e uscat si ca in primavara am schimbat carbunii la alternator. Porneste motorul, tureaza-l la 5mii ture, si vezi k normal tre sa-ti scoata 13,7, 14v. Dak scoate atat e OK, dak nu asta e motivul... Poate fii si un scurt!1 Editat Noiembrie 6, 2006 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 mai trebe sa vezi ceva ca mi-am amintit sa fie aerisirea de la baterie desfundata numai daca e din aia cu intretinere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 verifica tensiune la borne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Noiembrie 10, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2006 Bateria este incabloc, nu are nimc de aerisire. Are 11mAh..........ma intreb daca nu e prea mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 11mAH inseamna 11mili Ah adica ennorm de putin cred ca nu ai citit bine poate 11Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Noiembrie 11, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2006 11Ah...........nu am fost eu atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 bateria nu e mica e f buna. Problema ta e ca iti incarca p[rea mult, acidul fierbe, incalzeste plasticul carcasei, si din cauza presiunii care se formeaza in interior se bombeaza. Umbli la releul de incarcare si-ti reglezi tensiunea cu motorul turat la cel putin 3000 ture sa nu depaseasca 14,5V. Ai grija sa verifici aparatul de masura sa-ti indice corect valoarea tensiunii, si sa nu fie decalibrat (se intampla in cazul aparatelor electronice cand au bateria consumata) succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.