VasileGrigore Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 O sa fiu direct. Un Kawasaki ER-5 din 1997. Porneste doar cand e pe neutru. Si cand o pornesti trebuie sa o bagi intr-a 1 apoi cu o impingi in fata si in spate, o bagi in neutru si debea atunci porneste. Porneste la prima cheie, nu are alta problema. Ceva idei, sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 senzorul de neutru, sau de la cric (desi nu cred ca e asta), senzorul de la ambreiaj (desi modelele vechi nu prea aveau pretentia sa strangi ambreiajul cand pornesti)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 nu se intelege nimic din ce ai scris...porneste numai la neutru..si cand o bagi in viteza nu porneste..dar in viteza invarte electromotorul zice ceva butonul ala de START?..clantzane ticaie cacaie?ce face..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat August 12, 2012 Autor Share Postat August 12, 2012 (editat) nu se intelege nimic din ce ai scris...porneste numai la neutru..si cand o bagi in viteza nu porneste..dar in viteza invarte electromotorul zice ceva butonul ala de START?..clantzane ticaie cacaie?ce face..? Daca o bag in viteza nu porneste doar face un "tac" . Electromotorul nu porneste. Editat August 12, 2012 de VasileGrigore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 atunci e ceva electric...senzor de cric?si daca o pornesti in neutru si bagi in viteza moare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileGrigore Postat August 13, 2012 Autor Share Postat August 13, 2012 atunci e ceva electric...senzor de cric?si daca o pornesti in neutru si bagi in viteza moare? Nu, atunci merge normal. Insa trebuie pacalita cum am scris in postul initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Nu, atunci merge normal. Insa trebuie pacalita cum am scris in postul initial. kawa porneste DOAR IN NEUTRAL!daca e in viteza nu pleaca electromotorul.vezi totusi la maneta de ambreiaj daca comutatorul ala mai funct. in parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 kawa porneste DOAR IN NEUTRAL!daca e in viteza nu pleaca electromotorul.vezi totusi la maneta de ambreiaj daca comutatorul ala mai funct. in parametri. De unde ai scos-o pe asta ? Poate al tau face asa . Atata timp cat folosesti maneta ambreiajului si senzorii merg motorul poate sa fie si in a 6 a si tot iti porneste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_bro Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 cand e in "neutral" si nu porneste (negadilata), e aprins becul verde la bord? din ce povestesti si eu cred ca e senzorul de neutru (e un intrerupator), poate e uzata cama lui, poate e s;abit, desfa capacul si uitat-te la el. daca lampa verde e aprinsa, verifica instalatia de protectie pornire(releul, toate conexiunile, in special legaturile la masa). priveste schema de mai jos, e cam aceeasi la toate mobrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 kawa porneste DOAR IN NEUTRAL!daca e in viteza nu pleaca electromotorul.vezi totusi la maneta de ambreiaj daca comutatorul ala mai funct. in parametri. nu exista..trebuie sa o ia si in viteza cu maneta de ambreiaj apasata...fara sa pui pe neutru...cand iti moare motoru ola semafor o scoti intai pe neutru si apoi ii dai electro?))apesi maneta de ambreiaj si ii dai electro...mie cel putin daca imi e in viteza si nu apas ambreiajul cand dau la electromotor mi se aprind doua becuri rosii in bord...ai un microcontact la maneta ambreiaj(verifica-l) unul la cric(care face scheme destul de des) si mai ai senzorul de neutru(in cazul in care nu ti se aprinde beculetul verde in bord)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_bro Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 1 - verifica senzorul de neutru. nu face contact tot timpul, asta faci cand o bagi intr-antaia si o dai inainte-inapoi, il misti si isi face treaba. 2 - pe de alta parte, nu ai senzorul de ambreiaj, daca functiona, pornea si in viteza, cu ambreiajul apasat. 3 - cea mai nasoala chestie ar putea fi ASSY RELAY defect. asta trebuie inlocuit, e foarte probabil sa fie "capsulat" (turnat intr-o rasina, nu poti interveni la el). acest ASSY RELAY este cel din schema de mai sus, un releu si cateva conexiuni, practic ai putea reface instalatia cu un simplu releu sa cateva legaturi, daca te pricepi putin la electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.