bandi Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 ma tot gandeam sa-mi instalez un "boton" de avarii pe motosticleta (motivele nu conteaza) si am ajuns la doua variante: 1. un comutator dublu (2 intrari, 2 iesiri actionate simultan) in paralel cu comanda curenta 2. o schema mai complicata cu 2 relee actionate de un buton simplu, unu' din relee leaga stanga de dreapta si al doilea face alimentarea (by-pass pe comanda de semnal curenta) intrebari: - vedeti vreun motiv pentru care sa nu merg pe varianta 1? - ati vazut vreo alta schema de montare? - nishte butoane shmekere in afara de alea de la louis?... danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 dute la un service care monteaza alarme iti fac aia, cu niste diode sau dif alte metode Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 dute la un service care monteaza alarme iti fac aia, cu niste diode sau dif alte metode ailei, pai io ziceam ca daca tot am sirme shi-alte alea prin garaj il fac eu singur, nu ma mai duc la aia cu alarme. pana shi alarma vroiam sa mi-o montez singur, sa nu le dau alora satisfactzie! am facut shi o schema ca m-ai enervat, am simplificat varianta cu relee shi-a ramas doar unu' da' s-ar putea sa ai dreptate shi cu diodele alea, ce shtiu io... ca am facut doar teologia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 la BMW-uri comutatorii pt semnale sunt pe stânga pt semnal stânga Âşi viceversa. Dar dacă ții apăsat simultan cei 2 comutatori timp de max 5 secunde semnalizările pornesc în regim de avarie (se aprind toate 4)! Cum e făcută schema, asta nu Âştiu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 la BMW-uri comutatorii pt semnale sunt pe stânga pt semnal stânga Âşi viceversa. Dar dacă ții apăsat simultan cei 2 comutatori timp de max 5 secunde semnalizările pornesc în regim de avarie (se aprind toate 4)! Cum e făcută schema, asta nu Âştiu!! kestie nemtzeasca, zu komplitziert pentru un "electrician" de weekend ca mine intre timp iote ce-am mai gasit, unii shi mai deshteptzi... http://www.kriss.com/hazardflasher.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 9, 2006 Share Postat Noiembrie 9, 2006 sau poti incerca asa ceva: http://www.louis.de/_10d1dae5368039204d02e...tnr_gr=10034955 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 sau poti incerca asa ceva: http://www.louis.de/_10d1dae5368039204d02e...tnr_gr=10034955 hm, ganz gut, se pare ca pana shi ashtia insista sa mai puna un releu de semnal... or shti ceva? am mai vazut scheme pe net shi toate vorbeau de inca un "flasher relay" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 kestie nemtzeasca, zu komplitziert pentru un "electrician" de weekend ca mine intre timp iote ce-am mai gasit, unii shi mai deshteptzi... http://www.kriss.com/hazardflasher.htm 100 USD !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 DE CE TE COMPLICI ATIT CU BANI SI DIVERSE SITE-URI ITI CUMPERI UN INTRERUPATOR DUBLU SI FACI LEGATURA EU ASA AM E CA SI CUM AI DA IN ACELSI TIMP SEMNAL DE STANGA SI DE DREAPTA DAR SA AI RELEU CARE SA TINA 4 BECURI (ELECTRONIC) DACA E TERMIC NU VA MERGE. BAFTA VEZI E SIMPLU DUREAZA 10 SECUNDE EU AM PUS AVARIA PTR A MULTUMI IN TRAFIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Noiembrie 14, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2006 100 USD !! da bre, USD100 da' taie lemne, bate cuie... DE CE TE COMPLICI ATIT CU BANI SI DIVERSE SITE-URI ITI CUMPERI UN INTRERUPATOR DUBLU SI FACI LEGATURA EU ASA AM E CA SI CUM AI DA IN ACELSI TIMP SEMNAL DE STANGA SI DE DREAPTA DAR SA AI RELEU CARE SA TINA 4 BECURI (ELECTRONIC) DACA E TERMIC NU VA MERGE. BAFTA VEZI E SIMPLU DUREAZA 10 SECUNDE EU AM PUS AVARIA PTR A MULTUMI IN TRAFIC poi asta era shi una din variantele mele da' shtiind ca africana e sensibila la artificii electronice m-am gandit sa cer nishte pareri... shi da, asta cu releul care sa duca 4 becuri a mai reieshit din diverse discutii, merci fain. o varianta ar mai fi sa schimb semnalele cu unele cu LED-uri ca sa nu supra-solicit comutatorul (sau comutatoarele) dar in cazul ala chiar ca imi trebe un releu mai shmeker... avantajul cu LEDurile este ca nici nu se scutura filamentul deci dureaza mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Nu te mai complica aiurea, parere personala. In primul rand de ce iti trebuie avarii ? Pt a multumi cuiva din spate poti ridica mana oricand, iar pentru oprit noaptea pe marginea drumului lasi doar contactul pus din cheie, motorul oprit din buton si un semnal pus, eventual si pozitia. Din experienta , complicand instalatia electrica ii dai motive in plus sa o ia razna si sa nu stii de la ce e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandi Postat Noiembrie 15, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2006 Nu te mai complica aiurea, parere personala. In primul rand de ce iti trebuie avarii ? Pt a multumi cuiva din spate poti ridica mana oricand, iar pentru oprit noaptea pe marginea drumului lasi doar contactul pus din cheie, motorul oprit din buton si un semnal pus, eventual si pozitia. Din experienta , complicand instalatia electrica ii dai motive in plus sa o ia razna si sa nu stii de la ce e . vizibilitate mai buna pe timp de ceata, noapte, ninsoare abundenta?... apropos de experienta, vazushi manualul ala de la unguri cu masuratorile pe releul de incarcare? in caz ca mai ai dubii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 eu am becuri de 3 ani n-am scimbat nici unu care sa se arda am scapat becul de far pe jos si l-am schimbat si ledul se poate arde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.