Sari la conținut

Comutator Avarii Pentru Motor (add-on)


bandi
 Share

Postări Recomandate

ma tot gandeam sa-mi instalez un "boton" de avarii pe motosticleta (motivele nu conteaza) si am ajuns la doua variante:

 

1. un comutator dublu (2 intrari, 2 iesiri actionate simultan) in paralel cu comanda curenta

2. o schema mai complicata cu 2 relee actionate de un buton simplu, unu' din relee leaga stanga de dreapta si al doilea face alimentarea (by-pass pe comanda de semnal curenta)

 

intrebari:

- vedeti vreun motiv pentru care sa nu merg pe varianta 1?

- ati vazut vreo alta schema de montare?

- nishte butoane shmekere in afara de alea de la louis?...

 

danke

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dute la un service care monteaza alarme iti fac aia, cu niste diode sau dif alte metode

 

ailei, pai io ziceam ca daca tot am sirme shi-alte alea prin garaj il fac eu singur, nu ma mai duc la aia cu alarme. pana shi alarma vroiam sa mi-o montez singur, sa nu le dau alora satisfactzie! :friends: am facut shi o schema ca m-ai enervat, am simplificat varianta cu relee shi-a ramas doar unu'

 

da' s-ar putea sa ai dreptate shi cu diodele alea, ce shtiu io... ca am facut doar teologia... :drink:

post-1967-1163114357_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la BMW-uri comutatorii pt semnale sunt pe stânga pt semnal stânga Âşi viceversa.

Dar dacă ții apăsat simultan cei 2 comutatori timp de max 5 secunde semnalizările pornesc în regim de avarie (se aprind toate 4)!

 

Cum e făcută schema, asta nu Âştiu!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la BMW-uri comutatorii pt semnale sunt pe stânga pt semnal stânga Âşi viceversa.

Dar dacă ții apăsat simultan cei 2 comutatori timp de max 5 secunde semnalizările pornesc în regim de avarie (se aprind toate 4)!

 

Cum e făcută schema, asta nu Âştiu!!

 

kestie nemtzeasca, zu komplitziert pentru un "electrician" de weekend ca mine

 

intre timp iote ce-am mai gasit, unii shi mai deshteptzi...

 

http://www.kriss.com/hazardflasher.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DE CE TE COMPLICI ATIT CU BANI SI DIVERSE SITE-URI

ITI CUMPERI UN INTRERUPATOR DUBLU SI FACI LEGATURA

EU ASA AM

E CA SI CUM AI DA IN ACELSI TIMP SEMNAL DE STANGA SI DE DREAPTA DAR SA AI RELEU CARE SA TINA 4 BECURI (ELECTRONIC) DACA E TERMIC NU VA MERGE.

BAFTA

VEZI E SIMPLU

 

DUREAZA 10 SECUNDE

 

EU AM PUS AVARIA PTR A MULTUMI IN TRAFIC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

100 USD !! :friends:

 

da bre, USD100 da' taie lemne, bate cuie... :drink:

 

DE CE TE COMPLICI ATIT CU BANI SI DIVERSE SITE-URI

ITI CUMPERI UN INTRERUPATOR DUBLU SI FACI LEGATURA

EU ASA AM

E CA SI CUM AI DA IN ACELSI TIMP SEMNAL DE STANGA SI DE DREAPTA DAR SA AI RELEU CARE SA TINA 4 BECURI (ELECTRONIC) DACA E TERMIC NU VA MERGE.

BAFTA

VEZI E SIMPLU

 

DUREAZA 10 SECUNDE

 

EU AM PUS AVARIA PTR A MULTUMI IN TRAFIC

 

poi asta era shi una din variantele mele da' shtiind ca africana e sensibila la artificii electronice m-am gandit sa cer nishte pareri... shi da, asta cu releul care sa duca 4 becuri a mai reieshit din diverse discutii, merci fain.

 

o varianta ar mai fi sa schimb semnalele cu unele cu LED-uri ca sa nu supra-solicit comutatorul (sau comutatoarele) dar in cazul ala chiar ca imi trebe un releu mai shmeker... avantajul cu LEDurile este ca nici nu se scutura filamentul deci dureaza mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai complica aiurea, parere personala. ;) In primul rand de ce iti trebuie avarii ? Pt a multumi cuiva din spate poti ridica mana oricand, iar pentru oprit noaptea pe marginea drumului lasi doar contactul pus din cheie, motorul oprit din buton si un semnal pus, eventual si pozitia. :banana: Din experienta , complicand instalatia electrica ii dai motive in plus sa o ia razna si sa nu stii de la ce e . :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te mai complica aiurea, parere personala. ;) In primul rand de ce iti trebuie avarii ? Pt a multumi cuiva din spate poti ridica mana oricand, iar pentru oprit noaptea pe marginea drumului lasi doar contactul pus din cheie, motorul oprit din buton si un semnal pus, eventual si pozitia. :banana: Din experienta , complicand instalatia electrica ii dai motive in plus sa o ia razna si sa nu stii de la ce e . :lol:

 

vizibilitate mai buna pe timp de ceata, noapte, ninsoare abundenta?...

 

apropos de experienta, vazushi manualul ala de la unguri cu masuratorile pe releul de incarcare? in caz ca mai ai dubii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...