MTM Moto Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Are 2 suruburi.Unul pentru a regla cat de sus-jos sa fie bascula,iar celalat pentru fixare. Nu reusesc sa desfac nici una din ele . Ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Fii mai explicit... daca ai amortizor pe gaz, acele suruburi sunt unul pentru compresie si celalant pentru revenire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Cred ca este o cheie speciala care poate fi folosita,sau daca poti folosi ceva pe post de dalta. Cauta pe youtube era un tutorial al lui Keith Code despre cum poti regla in care iti explica si sensurile in care tb sa mearga suruburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 28, 2012 Autor Share Postat August 28, 2012 este amortizor normal cu arc...pe ulei presupun Ms. de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 In setul de scule al motocicletei exista o cheie speciala pentru reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Nu regleaza cat de sus/jos sa fie bascula, ci pretensioneaza arcul. Cursa maxima a tijei amortizorului limiteaza cursa basculei. Cu motocicleta pe roti, sub greutatea proprie, asa pare, ca regleaza bascula... Cheie olandeza se numeste, este pe mai multe dimensiuni sau reglabila. Daca ai scos amortizorul, du-te cu el la un service moto, sau si auto daca au ce le trebuie. Nu ciobani cu dalta sau surubelnita. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat August 28, 2012 Autor Share Postat August 28, 2012 (editat) Nu regleaza cat de sus/jos sa fie bascula, ci pretensioneaza arcul. Cursa maxima a tijei amortizorului limiteaza cursa basculei. Cu motocicleta pe roti, sub greutatea proprie, asa pare, ca regleaza bascula... Cheie olandeza se numeste, este pe mai multe dimensiuni sau reglabila. Daca ai scos amortizorul, du-te cu el la un service moto, sau si auto daca au ce le trebuie. Nu ciobani cu dalta sau surubelnita. Bafta! beeeeeeeehhh..am rezolvat ca ciobanii cu dalta MS de sfaturi! Editat August 28, 2012 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Bine ca ai rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 suruburile alea sunt de fapt 2 piulite. si nu regleaza inaltimea motocicletei (ma rog, o modifica ca o consecinta a altui reglaj) ci regleaza pretensionarea arcului. la motoarele sport in general sag-ul este de 25-30 mm si la nakeduri 30-35. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.