Jump to content
Sign in to follow this  
blue_led

Despre supape

Recommended Posts

Am un tractoras ktm450exc si se apropie de 500 ore. N-as vrea sa se rupa vreo supapa cind sunt in padure, deci .. care este durata de viata a supapelor la ktm in regim de cursa Piatra Neamt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un tractoras ktm450exc si se apropie de 500 ore. N-as vrea sa se rupa vreo supapa cind sunt in padure, deci .. care este durata de viata a supapelor la ktm in regim de cursa Piatra Neamt?

 

Salut,

 

Te sfatuiesc sa cauti un manual de reparatie pe google service manual si acolo gasesti toate informatiile despre utilaj,intervale de service precum si modul,pasii de efectuare a reparatiei.

 

Spor!

 

LINK: http://www.manualedereparatie.info/download/ktm-250-400-450-520-525-sx-exc-2000-2006-manual-de-reparatie.html

 

In primul PDF ai manualul utilizatorului,gasesti acolo prioadele de service si inspectii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfaturile generice de genul: "cauta pe google" nu ajuta. Stiu sa caut si singur. Nu am gasit decit pentru 250 exc-f ca se scimba supapele la 40 ore !!! Nu cred ca exista in Romania cineva care-si schimba supapele conform manualului. Daca imi dovedeste cineva asta, ii cumpar, si-i fac cadou, un set de cauciucuri.

 

in fine, poate ma lamureste un cunoscator, .. la ce interval se schimba supapele ?

Edited by blue_led

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfaturile generice de genul: "cauta pe google" nu ajuta. Stiu sa caut si singur. Nu am gasit decit pentru 250 exc-f ca se scimba supapele la 40 ore !!! Nu cred ca exista in Romania cineva care-si schimba supapele conform manualului. Daca imi dovedeste cineva asta, ii cumpar, si-i fac cadou, un set de cauciucuri.

 

in fine, poate ma lamureste un cunoscator, .. la ce interval se schimba supapele ?

 

...cumpara o garnitura de chiulasa si simeringurile de supapa, desfa si dormi linistit!

Nu este dificil. E bine sa desfaci cand schimbi uleiul si lichidul de racire :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfaturile generice de genul: "cauta pe google" nu ajuta. Stiu sa caut si singur. Nu am gasit decit pentru 250 exc-f ca se scimba supapele la 40 ore !!! Nu cred ca exista in Romania cineva care-si schimba supapele conform manualului. Daca imi dovedeste cineva asta, ii cumpar, si-i fac cadou, un set de cauciucuri.

 

in fine, poate ma lamureste un cunoscator, .. la ce interval se schimba supapele ?

la 250f nu se schimba, se verifica si se corecteaza cu niste "pastile" speciale

eu stiu ca de schimbat nu se schimba decat cand nu mai exista pastile, sau in cazul tau nu se mai pot regla

trebuie desfacut si vazut/reglat pana sa ajungi la schimbat e distanta mare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfaturile generice de genul: "cauta pe google" nu ajuta. Stiu sa caut si singur. Nu am gasit decit pentru 250 exc-f ca se scimba supapele la 40 ore !!! Nu cred ca exista in Romania cineva care-si schimba supapele conform manualului. Daca imi dovedeste cineva asta, ii cumpar, si-i fac cadou, un set de cauciucuri.

 

in fine, poate ma lamureste un cunoscator, .. la ce interval se schimba supapele ?

Salut,eu am 400 exc si la 550 de ore de functionare supapele de admisie erau uzate;am schimbat supapele de admisie ,semeringurile de supape ,segmentii si garniturile;supapele de evacuare nu se uzeaza;de ce ? nu stiu!la 500 de ore sigur sunt uzate ,la fel si segmentii care aveau 2mm fanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

desfaci atelajul, iei totul la subler, micrometru si comparator. Nu corespeunde? schimbi!

Cozile supapelor se uzeaza si fac joc in ghiduri, suprafata pe care calca culbutorul se ciobeste/mananca, conicitatea fetei se duce. Supapa se ascute. Scaunele se latesc si nu mai inchid. NU prea am auzit de supape rupte datorita vechimii. Am auzit de supapa trecuta prin scaun, sau lant de distributie intins, supapa lovita de piston si efectul BLENDER.

Hai sa ne racorim cu o bere... post-6676-0-01062800-1349938112_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,eu am 400 exc si la 550 de ore de functionare supapele de admisie erau uzate;am schimbat supapele de admisie ,semeringurile de supape ,segmentii si garniturile;supapele de evacuare nu se uzeaza;de ce ? nu stiu!la 500 de ore sigur sunt uzate ,la fel si segmentii care aveau 2mm fanta

Ok, dupa prieteneasca de la Predeal le schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi prieteni...dupa overhaul-ul de top end, am pornit-o! NU a facut CRANTZ! Merge, toarce bine. Ma pregatesc sa fac o reconditionare la partea electrica...am ceva fire in plus, de la semnalizari, bord si altele. Le pun la ciorapel. NU e de speriat demontarea unui motor...iar la montare, grija mare sa nu bagati piese in plus, sau in minus :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce spuneti, vreau sa schimb supapele de admisie de la un crf 250 pt ca scaunul e varza. Am gasit supape de metal auto, aceleasi dimensiuni, la 40 ron bucata.Oare or merge sau or crapa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce spuneti, vreau sa schimb supapele de admisie de la un crf 250 pt ca scaunul e varza. Am gasit supape de metal auto, aceleasi dimensiuni, la 40 ron bucata.Oare or merge sau or crapa?

 

tot de admisie? Ce compresie are acel auto? In principiu, nu ar avea ce sa aiba daca sunt tot admisii. Pune o poza cu scaunul, sa vedem si noi daca varza e de murat, sau e de schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot de admisie sunt supapele, iar compresia nu o stiu(am sa ma interesez). Chestia e ca in loc sa dau 100 eur pe 2 bucati. dau numai 80 lei pe cele auto si respecta intocmai aceleasi coordonate.Nu pot pune poze deoarece moto e montat dar au facut un desen care arata cum e, cu negru ,si cum ar trebui sa fie, cu rosu.

New Microsoft Word Document.doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu scaunul ce faci? Il rectifici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cu scaunul ce faci? Il rectifici?

Nu, ai bat doua cuie si mai tine un an.Promit sa nu ma balanganesc pe el

 

Nu, ai bat doua cuie si mai tine un an.Promit sa nu ma balanganesc pe el

Si acu serios, scaunul e ok, cu supape noi lasa urma de inchidere 1,5mm, cat scrie in manual, deci tre schibbate numai supapele.Tu ce zici, merg auto? :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce ar putea sa le strice? Poate temperatura mai mare? Alt motiv nu vad. Daca le montezi, merita sa desfaci motorul dupa 10- 20 ore de functionare sa faci o inspectie, totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...