Sari la conținut

cum sa faci windshield ul mai inalt


cooldeep
 Share

Postări Recomandate

mi-am dorit ca windshield ul de la majestyul meu de 400 sa fie un pic mai inalt. solutii costisitoare sunt o gramada, de exemplu de la GIVI windshield ul de touring, sau chiar de la yamaha. problema acestor parblize este costul foarte ridicat ~200 de E

studiind un pic problema enervanta a aerului care intra direct in gaurile de aerisire ale castii si faceau o galagie inernala, am gasit o solutie interesanta http://www.laminarlip.com/majesty.php

si aceasta solutie mi s-a parut un pic costisitoare asa ca am incercat sa fac si eu ceva.

 

costuri ~20 de lei

o bucata de plexiglass de la hornbach grosime 2 mm

shaibe cu garnitura de cauciuc de la dedeman si suruburi cu piulite

cateva foi de smirglu de diferite granulatii

un pistol cu aer cald pt indoirea plexicului, transparenta a avut un pic de suferit in momentul in care am incalzit plexicul, dar depinde de calitatea lui grosime si probabil o gramada de factori

un cutter foarte bun pt a taia plexicul, daca luam un plexi de 4mm aveam nevoie de un soricel

cateva ore de munca

 

 

prin aceasta improvizatie, am facut un laminary lip care nu imi optureaza vizibilitatea in windshield ul original, imi muta vantul un pic mai sus in casca marind foarte mult confortul la viteze peste 70 la ora.

este doar asa putin inalt deoarece am vrut sa mai vad masinile din trafic si in afara prelungirii noi create.

cu casca de cross prin orash la viteze normale un pic peste limita legala pot merge cand sunt peste 20 de grade afara fara ochelari de protectie

 

dezavantaje:

sunetul vantului sa modificat din wuuuuu in shuuu, adica numai vajaie ci shuiera un pic (suportabil)

pe la ~150 la ora flambeaza tot windshield ul parca ar vrea sa sara de la locul lui

post-69607-0-01669300-1349924371_thumb.jpg

post-69607-0-38744500-1349924388_thumb.jpg

post-69607-0-50147600-1349924410_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că de multe ori aceste carenaje,semicarenaje,parbrize Âşi deflectoare fac mai mult rău decât bine,provocând turbulențe enervante în zona căÂştii. E adevărat că la viteze mari ajută mult la stabilitatea motocicletei. Depinde de înălțimea pilotului, tipul căÂştii Âşi de poziția în Âşa,dar de cele mai multe ori dacă te ridici în picioare în scărițe ai surpriza să constați că e mult mai liniÂşte decât în Âşa. Paradoxal,dar din acest punct de vedere motocicletele naked sunt mai silențioase.

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...