cooldeep Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 mi-am dorit ca windshield ul de la majestyul meu de 400 sa fie un pic mai inalt. solutii costisitoare sunt o gramada, de exemplu de la GIVI windshield ul de touring, sau chiar de la yamaha. problema acestor parblize este costul foarte ridicat ~200 de E studiind un pic problema enervanta a aerului care intra direct in gaurile de aerisire ale castii si faceau o galagie inernala, am gasit o solutie interesanta http://www.laminarlip.com/majesty.php si aceasta solutie mi s-a parut un pic costisitoare asa ca am incercat sa fac si eu ceva. costuri ~20 de lei o bucata de plexiglass de la hornbach grosime 2 mm shaibe cu garnitura de cauciuc de la dedeman si suruburi cu piulite cateva foi de smirglu de diferite granulatii un pistol cu aer cald pt indoirea plexicului, transparenta a avut un pic de suferit in momentul in care am incalzit plexicul, dar depinde de calitatea lui grosime si probabil o gramada de factori un cutter foarte bun pt a taia plexicul, daca luam un plexi de 4mm aveam nevoie de un soricel cateva ore de munca prin aceasta improvizatie, am facut un laminary lip care nu imi optureaza vizibilitatea in windshield ul original, imi muta vantul un pic mai sus in casca marind foarte mult confortul la viteze peste 70 la ora. este doar asa putin inalt deoarece am vrut sa mai vad masinile din trafic si in afara prelungirii noi create. cu casca de cross prin orash la viteze normale un pic peste limita legala pot merge cand sunt peste 20 de grade afara fara ochelari de protectie dezavantaje: sunetul vantului sa modificat din wuuuuu in shuuu, adica numai vajaie ci shuiera un pic (suportabil) pe la ~150 la ora flambeaza tot windshield ul parca ar vrea sa sara de la locul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Eu am la mobra , in afara de geamul original inca un geam micut , prins in surubele si reglabil , cred ca a fost optional , montat de fostul propietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Cred că de multe ori aceste carenaje,semicarenaje,parbrize Âşi deflectoare fac mai mult rău decât bine,provocând turbulențe enervante în zona căÂştii. E adevărat că la viteze mari ajută mult la stabilitatea motocicletei. Depinde de înălțimea pilotului, tipul căÂştii Âşi de poziția în Âşa,dar de cele mai multe ori dacă te ridici în picioare în scărițe ai surpriza să constați că e mult mai liniÂşte decât în Âşa. Paradoxal,dar din acest punct de vedere motocicletele naked sunt mai silențioase. Editat Octombrie 11, 2012 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.