Bob Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Salutare. Mi s-a stricat alternatorul la dr650se. L-am scos din motor si-am gasit cablul topit la legatura dintre cablul bobinat si cablul care iese din motor (sunt defapt 2 perechi, cele din dreapta). Erau incastrate in rasina. Le-am curatat si micsorat cativa cm si pot sa le sudez la loc dar nu stiu in ce fel de rasina sa le izolez. Stiti vreun produs bun pentru asa ceva care se gaseste usor la noi? Sa fie rezistent la ulei si temperatura. Multzam. Editat Octombrie 13, 2012 de Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Salutare. Mi s-a stricat alternatorul la dr650se. L-am scos din motor si-am gasit cablul topit la legatura dintre cablul bobinat si cablul care iese din motor (sunt defapt 2 perechi, cele din dreapta). Erau incastrate in rasina. Le-am curatat si micsorat cativa cm si pot sa le sudez la loc dar nu stiu in ce fel de rasina sa le izolez. Stiti vreun produs bun pentru asa ceva care se gaseste usor la noi? Sa fie rezistent la ulei si temperatura. Multzam. du alternatorul la un atelier de rebobinari(mai greu e gasit dar nu imposibil) si vb ce vrei sa ti faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Rasina de la fibra de sticla eu zic ca e buna sau daca il lasi asa nu cred ca are nimic, uleiul nu e conductor electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Ce ai găsit tu acolo nu este rasina, este un lac , care a fost băgat la un cuptor, la un atelier de rebobinaj te costa in jur de 20-30 lei treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 Vesti bune. Multumesc pentru informatii. Cand am asamblat motorul am folosit disulfat de molibden mai peste tot care acum este amestecat cu uleiul din motor. Fiind metal ma gandesc ca poate ridica conductivitatea electrica. La celalalt ansamblu de pe bobina unde sunt sudate alte 3 cabluri am gasit varfurile de sudura descoperite. Probabil s-a macinat lacul de pe ele si sunt expuse in ulei. Poate fi motivul defectiunii initiale. Am turat destul de mult motorul in cele 2 zile de probe. Habar nu am daca este valabila teoria mea deoarece nu cunosc proprietatile molibdenului in ulei dpdv electric dar ... e o teorie. Prefer sa acopar tot cu lac/rasina. O sa reusesc sa curat tot molibdenul dupa 2-3 schimburi de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 lacul ala e pus pentru rigidizare si protectie la coroziune. din punct de vedere electric nu se va intampla nimic la tensiunile care apar acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.