Coste Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 (edited) Am o problema cu incarcarea cand motorul e rece multimetrul imi arata ca baga pana la 18V cand e turat, la relanti sta normal si cand accelerez sa treaca de 3-5000 rpm se aprind si becurile din bord mai tare. Dar dupa ce motorul se incalzeste mai tare totul revine la normal. Motorul e un Honda cbr 500F (600 F1) si baterie a fost cumparata recent de vechiul proprietar e de 8 Ah, problema asta am descoperito cand am montat xenon la rele daca il acceleram mai tare se stingea becul dar cand revenea la 1000 rpm se aprindea dinou si azi a fost 15 grade celsius si se aprinde tare bordul si la 1500 rpm, dupa ce se incalzeste pot sa il accelerez pana pe rosu ca numai e nici o problema. ---------------------------------------------------- Acuma e si mai rau la 1000 rpm imi baga 14 V, 1500 rpm 16 V si la peste 1800 rpm ajunge la 18 V unde se si opreste indiferent ca e cald sau rece motoru Cineva a zis ca e releu si ca imi poate aduce la 60 $ nou dar nu stiu ce sa fac sa caut unu folosit deocamdata sau sa il iau pe ala nou. Am facut si un mic videoclip http://www.youtube.com/watch?v=2YFaYS9SsZE&feature=g-upl Edited October 18, 2012 by Coste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macke Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 eu nu m-as risca la second decat daca iau un alternator cu totul! daca tot a venit sezonul rece, poti cauta variante in iarna .. PS: fericitule, 60$ e pomana. Sa vezi cum e sa fie 200 euro ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skvj Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Cauta unul SH de CBR, R6, R1, de care vrei tu, sa fie frumos, cu aripioare de racire si mergi la un electrician si ti-l adapteaza cu 20 de lei. Si asa scapi cu maxim 200 de ron. Bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coste Posted October 18, 2012 Author Share Posted October 18, 2012 (edited) Vad ca ai chef de glume si dece sa dau bani la electrician daca il pot face chiar eu. Deci pana la urma mai bine iau nou, stiti un site unde pot gasi unul in Romania ca dupa releul ala din USA trebe sa astept cam 2 saptamani pana il aduce plus pana ajunge la mine. Sau la ce modele se mai potriveste acest releu Edited October 18, 2012 by Coste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mexykanu Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Vad ca ai chef de glume si dece sa dau bani la electrician daca il pot face chiar eu. Deci pana la urma mai bine iau nou, stiti un site unde pot gasi unul in Romania ca dupa releul ala din USA trebe sa astept cam 2 saptamani pana il aduce plus pana ajunge la mine. Sau la ce modele se mai potriveste acest releu Se potrivesc releele de pe cam toate Ducati Monster din 1998 pana in prezent, VTR250, VTR800, Suzuki TL1000 din 1999 si inca vreo doua-trei modele. Te pot ajuta cu releul de incarcare. Ti-am trimis mesaj privat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coste Posted October 21, 2012 Author Share Posted October 21, 2012 mexykanu mersi pentru ofertele tale dar deocamdata mai caut si daca nu gasesc cel mai probibil o sa apelez la tine Mai am o intrebare, am gasit releu ca al meu doar ca e pentru piaggio maxiscuter de 500cc (beverly, x9, mp3). Ce ziceti are rost sa il ieu pe ala oare rezista in timp pe motorul meu sau, eu am incercat sa desfac si releul meu dar am reusit sa rup tranzistori ca erau lipiti bine de releu Sau mai am gasit unu de Suzuki TL1000 care are mufele ca al meu doar ca firele au alte culori Prima poza e cu releul de Piaggio si al doilea cu cel de Suzuki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.