Sari la conținut

FAN CLUB Peugeot


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 333
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 year later...

Am cumparat un scuter Peugeot Vivacity 2 de 49 cc din 2007 zilele trecute. Scuterul are 5800 Km ( se vede si la urmele de pe carene ca nu are prea multi km ). Cand l-am testat nu prea avea benzina in rezervor si credeam ca prinde goluri de aer; mai exact, daca mergeam încet si trăgeam tare de accelerație se impotmolea pentru putin timp, iar cand ajungeam in ture mari nu mai avea probleme. A facut acelasi lucru si dupa ce am băgat benzina. Am observat ca porneste putin mai greu la rece si o data cand i-am dat la pedala, era cald, s-a înecat, iar cand am desfăcut bujia, era umedă. La rece daca ii dau la automat si trag de accelerație dupa ce a pornit, moare.

 

INTREBAREA 1: E carburatorul infundat? Se poate rezolva in curtea casei?

 

 

 

PROBLEMA 2: Scuterul a stat de prin 2013, însă în vara asta i-a fost schimbat carburatorul, o chestie neagră care se baga in carburator( cred ca e șocul electric), un furtun si bujia ( cand l-am înecat i-am pus-o pe cea originală și a pornit, dar a si scos fum negru ( cred ca e un semn că s-a înecat. Bordul are vitezometrul cu ac, iar kilometrajul, ceasul si nivelul benzinei, electronice.

Problema consta in faptul ca uneori imi palpaie kilometrajul si ceasul, iar benzina nu o arata cum trebuie.

 

 

 

INTREBAREA 2: Sa fie oare o problema complicata? Sa fie arsi ceva digiti la benzina, dar la kilometraj de ce palpaie?

 

 

INTREBAREA 3: Filtrul de aer are o intrare unde e si o garnitura. Acolo se mai pune un filtru din acela ca un trunchi de con? E necesar?

 

 

 

P.S.1: Avand in vedere ca am mai avut un Piaggio Ciao mai stiu cate ceva, insa nu sunt meserias. Astept cu mare placere orice tip de sfaturi.

 

P.S.2: Am categoria A1 din vara asta.

» Post actualizat in 16 Aug 2018 21:29

Am cumparat un scuter Peugeot Vivacity 2 de 49 cc din 2007 zilele trecute. Scuterul are 5800 Km ( se vede si la urmele de pe carene ca nu are prea multi km ). Cand l-am testat nu prea avea benzina in rezervor si credeam ca prinde goluri de aer; mai exact, daca mergeam încet si trăgeam tare de accelerație se impotmolea pentru putin timp, iar cand ajungeam in ture mari nu mai avea probleme. A facut acelasi lucru si dupa ce am băgat benzina. Am observat ca porneste putin mai greu la rece si o data cand i-am dat la pedala, era cald, s-a înecat, iar cand am desfăcut bujia, era umedă. La rece daca ii dau la automat si trag de accelerație dupa ce a pornit, moare.

 

INTREBAREA 1: E carburatorul infundat? Se poate rezolva in curtea casei?

 

 

 

PROBLEMA 2: Scuterul a stat de prin 2013, însă în vara asta i-a fost schimbat carburatorul, o chestie neagră care se baga in carburator( cred ca e șocul electric), un furtun si bujia ( cand l-am înecat i-am pus-o pe cea originală și a pornit, dar a si scos fum negru ( cred ca e un semn că s-a înecat. Bordul are vitezometrul cu ac, iar kilometrajul, ceasul si nivelul benzinei, electronice.

Problema consta in faptul ca uneori imi palpaie kilometrajul si ceasul, iar benzina nu o arata cum trebuie.

 

 

 

INTREBAREA 2: Sa fie oare o problema complicata? Sa fie arsi ceva digiti la benzina, dar la kilometraj de ce palpaie?

 

 

INTREBAREA 3: Filtrul de aer are o intrare unde e si o garnitura. Acolo se mai pune un filtru din acela ca un trunchi de con? E necesar?

 

 

 

P.S.1: Avand in vedere ca am mai avut un Piaggio Ciao mai stiu cate ceva, insa nu sunt meserias. Astept cu mare placere orice tip de sfaturi.

 

P.S.2: Am categoria A1 din vara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Acum 41 minute, Medea a spus:

Salut! Cineva are un Peugeot Django? Oare merita?

Ce model te intereseaza: an, cilindree?
E un Peugeot tipic: fabricat in China, insa cu o calitate buna.

Nu foarte ieftin, sigur vei avea probleme cu piesele de schimb.
Roti doar de 12", insa ar trebui sa fie OK pentru oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa il vad daca ajung , am 1.52 mt si nu sunt multe opțiuni la inaltimea de strumf pe care am... O sa il folosesc pentru sa merg la.piata si sa ma plimb, deocamdată cu pretul, am budget, dar caut pe cineva care poata sa ma lase sa il vad si sa ma.urc :( 

Stiu ca motorul e chinezesc, si nu e cel mai modern...dar fiinca sunt ff mica numai am de ales pana acum de toate modele: Keeway Zahara 125 sau Sym Cruisym 250, si unu e ff ieftin chinezesc si cealalt e un maxiscooter 😐 dastea vreu sa incerc norocul sa vad daca un Peugeot fiind cam la mijloc dintre astea poate sa fie opțiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca https://sym-romania.ro/modele/scooter-sym-mio/ E mic, lejer, si usor de condus.
Ai aici un anunt inca valabil https://www.olx.ro/oferta/scuter-sym-mio-ca-nou-IDdUPOl.html
Il stiu, pentru ca un cunoscut l-a testat.

Si Peugeot Django foloseste motorizare de la Sym.

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...