tuning Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 salutare! sunt proaspat posesor de kawa kx250 f din 2011 cu 80 de ore de functionare si am luat-o cu o problema la ambreiaj.In viteza ,oricare ar fi ea,daca strang maneta de ambreiaj nu debreiaza in totalitate,sa zic ca doar70 %. NU este problema din cablu sau din reglajul lui...am incercat cu el slab si cu el foarte strans si problema este aceeasi: strang maneta si ambreiajul nu decupleaza. Am desfacut aseara placile,le-am masurat si sunt mai mult decat ok ,situandu-se in cota foarte buna (toate cotele le am din manualul de reparatii).Am observat anumite santuri in butuc si in oala de ambreiaj,pun doua fotografii sa vedeti care este problema pe care o cred eu. deci,ambeiajul nu patineaza,cablul excelent,reglajul la cablu facut corect si chiar am exagerat la strans ca sa observ mai bine debraierea ,placile de otel ok,ferodourile super..deci ultima varianta este uzura butucului si a oalei,alta explicatie nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Nu par uzate. Mai conteaza si uleiul: vascozitate, temperatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Noiembrie 6, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2012 Nu par uzate. Mai conteaza si uleiul: vascozitate, temperatura Ai dreptate si cu uleiul,dar nu cred ca este de la ulei..e prea evidenta problema ca ambreiajul sa ramana agatat in halul ala. Trebuie sa mai verific tija impingatoare sa vad care este "jocul" ei si parca as rectifica putin acele semne de uzura facute de dintii placilor de fier si cele ale cu ferodou. Am rezlvat totul..foarte simplu si eficient prin rectificarea acelor urme pe oala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Nu par uzate. Mai conteaza si uleiul: vascozitate, temperatura Ba sunt uzate,oala prezinta urme,aia e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 La ce uzura au piesele, nu cred ca are doar 80 de ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Am rezlvat totul..foarte simplu si eficient prin rectificarea acelor urme pe oala . cum ai rectificat uzura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 A dat la pila, dar e o solutie de moment. La un moment dat va trebui sa schimbi piesele cu uzura. Doar lungesti agonia De multe ori mai rau faci pentru ca se mareste jocul dintre oala si placa. in fine.. daca ai rezolvat e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Am vazut eu mobra. Tot agata si cu rectificarea mai sus mentionata. Pe langa asta lua greu vitezele in mers si asta nu prea are legatura cu ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.