sergiu_sergiu Postat Martie 14, 2013 Autor Share Postat Martie 14, 2013 ) asta cu surubul am patit-o si eu intr-o depasire, am crezut ca s-a rupt lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 * ambreajul hidraulic "Magura" ma lasa cand mi-e lumea mai draga (cateodata la 2 luni, cateodata la 2 - 3 ture) - problema s-a rezolvat cu inlocuirea lichidului Magura cu lichid de transimise ATF (este mai gros). Nu lipseste din rucsac lichidul, cheia de 14 si in cel mai rau caz niste banda teflonata de instalatii tot pe advrider am vazut laudat asta: http://sigutech.com/index.php?option=com_content&task=view&id=52&Itemid=80&lang=english * rulmentii din motor - astia is foarte problematici, din cauza vibratiilor motorului .... cedeaza destul de des (isi fac joc = > sunete ciudate prin motor), si nu sunt ieftini. Eu am schimbat 3 buc deja. ai dat motorul jos de 3x intr-un an sau ai schimbat mai multi de-odata? Sper ca nu v-am speriat prea tare - ma refer la vitorii posesori de lc4 - nu e dracul asa negru cum pare. Sa auzim de bine. ba pe mine m-ai cam speriat, avand in vedere ca as vrea unul.. de top end n-ai zis nimic..n-ai avut probleme? (supape, culbutori, axa, rulmenti) ce an e al tau si cati km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_sergiu Postat Martie 14, 2013 Autor Share Postat Martie 14, 2013 domnilor updates la constructie http://advrider.com/forums/showthread.php?t=834995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady21blaga Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 ba pe mine m-ai cam speriat, avand in vedere ca as vrea unul.. de top end n-ai zis nimic..n-ai avut probleme? (supape, culbutori, axa, rulmenti) ce an e al tau si cati km? Slava Domnului ca nu sunt probleme la mansarda ... dar multi au avut deobicei cedeaza niste rulmenti la axa culbutori. Si culmea ... sunetul se aude tot jos undeva la ambreaj. Detalii pe advrider. E foarte important sa sti cum iti suna motorul tau sanatos. Si sa-l asculti de fiecare data, la pornire, in pauze etc. Imediat iti dai seama daca ceva a cedat, sau e pe cale de a ceda. Vorba unui prieten .... noi astia cu lc4 ... in loc sa ne bucuram de natura, sa ne concentram la drum, noi suntem atenti la sunete ciudate, mai tragem cu ochiu la pinionul de atac sa nu se desfaca samd Dar inca o data va spun ... problemele acestea se rezolva! cu multa rabdare si cu bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Sergiu cine ti-a facut cutia aia care seamana cu o toba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_sergiu Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 Sergiu cine ti-a facut cutia aia care seamana cu o toba ? salut, sunt cumparate de la mihai, se ocupa cu tobe la setiunea comerciala: /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_sergiu Postat Aprilie 25, 2013 Autor Share Postat Aprilie 25, 2013 acuma ca e gata motorul, o sa bag o tura de test, are cineva chef de o padina in wk cu plecare din bucuresti pe traseul targoviste pucioasa sinaia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PICAMAR Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Eu am mai avut un KTM LC4 400 din 1996 pe care l-am cumparat intr-o stare deplorabila, dar dupa ce l-am pus la punct (carburator, simeringuri, furca fata revizuita, placute, service, etc), n-am mai avut nicio problema. Orice piesa schimbata o data, a doua oara n-am mai schimbat-o. Asa ca l-am cumparat cu incredere pe acesta, era aproape nou, si acum tot aproape nou este, desi are 14.000 km. Conteaza mult si cum proprietarul tine la ea, cum o intretine si cum o exploateaza. Unii chiar nu au mila, sau chiar nu tin cont ca are si ambreiaj. Dar e clar ca nu le poti avea pe toate, si performanta si cea mai fiabila. Din pacate ma gandesc din ce in ce mai tare s-o schimb cu un EXC, din lipsa de timp pentru plimbari ca pentru ea si mi-e mila sa o tot bag pe unde altii merg cu altele mult mai usoare. Asa ca daca stiti pe cineva interesat si vreti sa-l faceti tovaras de drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.