Sari la conținut

PICAMAR

Membru
  • Număr conținut

    382
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.motor-inn.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest
  • Carnet moto din
    2004

Vizitatori Recenți Profil

1.569 citiri profil

PICAMAR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Ultimile 2 produse le poti gasi aici: http://www.motor-inn.ro/accesorii/pentru-calatorii/scule.html
  2. Puteti descarca noul catalog moto 2013 de pe site la sectiunea Cataloage. De asemenea, tot acolo este disponibil si cel de snow.
  3. Pentru doritori, se pot vedea/proba Traverse, Latitude Misano, Badlands Pro si in curand si Overland. Detalii despre disponibilitate si marime la tel. 0736639009
  4. PICAMAR

    KTM 350 Freeride

    De cand am vazut-o si am citit despre ea mi s-a parut o motocicleta foarte tare pentru enduro: inaltime mai mica la sa, usoara aproape ca un 2T, motor in 4T si creata de niste profesionisti. Banuiesc ca stiu cei de la KTM cum se face si de ce are nevoie o motocicleta de enduro. Si la SMAEB am vazut ca era si cu aproape 2.000 de euro mai ieftina fata de un EXC: 6.700 vs 9.600 sau asa ceva. Plus multe filmulete pe Youtube care demonstreaza de ce este in stare micuta. Dar cum era prezentata si de KTM, daca vrei extrem sau competitie, atunci ti-ar trebui un EXC. Pentru cei descrisi de Mark81, cred ca ar trebui sa fie prima optiune.
  5. Eu am mai avut un KTM LC4 400 din 1996 pe care l-am cumparat intr-o stare deplorabila, dar dupa ce l-am pus la punct (carburator, simeringuri, furca fata revizuita, placute, service, etc), n-am mai avut nicio problema. Orice piesa schimbata o data, a doua oara n-am mai schimbat-o. Asa ca l-am cumparat cu incredere pe acesta, era aproape nou, si acum tot aproape nou este, desi are 14.000 km. Conteaza mult si cum proprietarul tine la ea, cum o intretine si cum o exploateaza. Unii chiar nu au mila, sau chiar nu tin cont ca are si ambreiaj. Dar e clar ca nu le poti avea pe toate, si performanta si cea mai fiabila. Din pacate ma gandesc din ce in ce mai tare s-o schimb cu un EXC, din lipsa de timp pentru plimbari ca pentru ea si mi-e mila sa o tot bag pe unde altii merg cu altele mult mai usoare. Asa ca daca stiti pe cineva interesat si vreti sa-l faceti tovaras de drum...
  6. Salut Sergiu. Desi sunt posesor de cativa ani, n-am apucat sa scriu si eu pe acest topic. De ce, nu stiu. Acum sunt la a doaua motocicleta, prima a fost un LC4 de 400. Cand am cumarat-o pe aceasta, la 3400 km, nu prea imi permiteam sa merg cum eram obisnuit cu cea veche, dar dupa ce i-am reglat suspensiile pentru nevoile mele, treaba s-a schimbat. Acum are 13.500 km si, in afara de a-i adauga cateva accesorii, altceva nu am schimbat la ea. Doar intretinerea periodica. Si merge perfect si impecabil. Am ajuns cu ea in locuri unde nu credeam ca pot sa urc. Mi se pare foarte echilibrata, ciclistica e ca la un KTM, adica foarte buna, suspensiile ma ajuta foarte mult, dar cred ca o sa-i schimb pinioanele ca s-o fac mai de off-road. Asa cum e din fabrica, trebuie sa utilizez cam mult viteza I pe urcari. Desi de fiecare data ii fac un semn de buna purtare, totusi arata foarte bine si-mi e tare drag de ea. Dar ca orice din lumea asta, are si unele incoveniente: uneori e cam inalta pentru mine, ceea ce inseamna ca in unele momente nu mai ajung cu piciorul jos si inevitabil va trebui s-o ridic. Iar alt incovenient este faptul ca nu are si cric lateral, de multe ori fiind greu s-o ridic pe cel central. Dar faptul ca e inalta are si avataje si ma ajuta mult in trafic, pentru ca ma face foarte vizibil, multe masini se dau pur si simplu la o parte, fara sa le fortez cumva. Si tot pentru ca e inalta vad multe obstacole din timp, astfel ca nu ma surprind. Cu echipamentul potrivit pot sa merg sute de km fara sa obosesc, deci problema cu vibratiile nu stiu daca e reala. Pe mine nu ma deranjeaza. Daca as schimba-o as face-o pentru un Adventure 990 + un EXC. Cred ca multi ar vrea asa ceva, nu?
  7. PICAMAR

    Snowmobile

    si cateva poze profesionale, doar ca sa incante ochiul si sa incite spiritul
  8. Dragi prieteni, Imi face deosebita placere sa va anunt ca povestea voastra a ajuns si pe pagina oficiala KLIM in calitate de partener la sponsorizare. Ce-i drept, in varianta scurta scrisa de 2Short Mai mult decat atat, pe pagina oficiala apare acum si Romania in lista Distribuitorilor internationali fiind reprezentata de www.Motor-Inn.ro Radu
  9. http://www.motor-inn.ro/accessories-moto/atv/luggage-racks?limit=20&limitstart=140
  10. o solutie pot fi si cele de la Wolfman. Si pentru ca a fost vorba de cum sa-ti gasesti lucrurile in cutii, cateva idei de organizatoare.
  11. Eu va recomand KLIM sau ca o extra manusa impermeabila, cum sunt si cele pentru cizme
  12. PICAMAR

    manusi iarna

    Incercati-le pe cele de la Klim. Cele pentru snowmobile pornesc de la 80 euro si sunt cu Gore Tex. Mai multe modele aici. Pentru motociclete, ar fi Powerxross sau chiar cele din piele - Element - (pielea e facuta special sa reziste la apa), sau pentru cei mai pretentiosi noile Caldera (Aerogel, GoreTex, Pittards, Poron XRD, Titan, ceramica, etc.)
  13. La 100 de kg nu gasesti decat ceva hard enduro, adica sa stai mai mult in picioare pe ea. Saua e ingusta si tare, deci nu e de adventure, si in niciun caz, de touring. Iar la 100 de kg, sunt cele in 2 timpi, cele in 4T sunt peste. Si mai au si rezervoare de dimensiuni reduse. Dar cred ca ti-ai dat seama pana acum ca problema principala sunt anvelopele, ca nu exista unele care sa fie si cramponate, si pentru noroi, si pentru strada, etc. De cele mai multe ori limitarea ti-o dau cauciucurile. Eu ti-as recomanda ceva de la KTM, la care te ajuta foarte mult si suspensiile, franele, ciclistica, motorul. Eu am KTM 640 Adventure cu anvelope Continental TKC80. La gol are 156 kg, benzina poti sa-i pui pana la 25l, in functie de nevoi. De mers in off-road inseamna mai mult decat drumuri forestiere. Un LC4 sau 690 Enduro ar fi mai indicate pt. ca sunt si mai usoare. Eu n-am vazut pana acum niciun DRZ, WR, EXC pe drumul Bucuresti-Cheia, de exemplu. Asa ca depinde ce vrei sa faci si pe unde mergi. Motocicleta universala perfecta nu s-a inventat.
×
×
  • Creează nouă...