Sari la conținut

TULA MURAVEY


Neo_geo
 Share

Postări Recomandate

dimensionarea bateriilor este foarte variata. inaltimea si lungimea maxima trebuie pastrata. latime are destula.

eu ii taiasem cutia de baterie originala si o marisem.

dimensiunile pentru o baterie de tico/matiz sunt: (LxlxH) 187X127X200. modificand cutia filtrului de aer se poate inttroduce

insa in locul tau eu as masura inaltimea maxima(H) intre baza cutiei de baterie si filtru de aer si lungimea maxima( intre tevile cadrului)

eu parca obtinusem pentru latimea maxima 17cm... nu mai retin exact.

apoi as intra pe louis.de la VerschleiĂteile si as cauta bateria pe 12v cu cel mai mare amperaj care se poate introduce in dimensiunile care le am.

cam asta era planul meu de schimbare a bateriei

 

sar'mana de sfaturi...

treab ie ca in seara asta ma cam suparat... shi cred ca o pedepsesc.. poate saptamana viitoare ma apuk iarashi de ea... pana atunci.. sa vad pe unde o bag.. sa nu o ninga:-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 272
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sar'mana de sfaturi...

treab ie ca in seara asta ma cam suparat... shi cred ca o pedepsesc.. poate saptamana viitoare ma apuk iarashi de ea... pana atunci.. sa vad pe unde o bag.. sa nu o ninga:-s

Daca original functiona cu baterie de 12V 12 A trebuie sa mearga si acum posibil sa ai ceva la electromotor , s-au in motor sa stranga ceva si sa nu poata invarti.( pe frigul asta e mai bine la pedala ca te mai incalzesti)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Mna seara.

 

Tula. Hmm. Ia stati, parca mai am si eu una in beci. :lol:)

 

Da, a fost a doua motocicleta pe care m-am dat, si prima cumparata pe banii mei.

Merge inca, cu baterie pe 12 volti. Doar ca nu mai am bordul. De fapt nu l-am avut vreodata, si asta inseamna ca oricum am pornit-o tot de la pedala.

 

Nu aveti vreunu vreo Tula care sa stea degeaba si sa poata da bordul pixdii cu tot cu cheie?

 

Singura problema pe care am intalnit-o in cei 4 ani in care m-am dat pe ea e ca mi s-a stricat cutia, si mi-a ramas blocata in viteza a 1-a. Rezolvat-o in schimb destul de repede.

 

Acuma din pacate din lipsa de piese a ramas motocicleta de la bunica, cu care ma mai dau pe dealuri, din an in paste cand mai ajung pe acolo.

Oricum, roti de 13 fat si pe fata si pe spate ruleaza. Si va mai zic o chestie care pe mine m-a socat. Am aflat-o acuma de cand sunt in germania. Cica motoarele de Tula au fost facute de BMW, pe vremea cand Germania era impartita in doua intre socialism si democratie.

 

Poate sa imi confirme careva chestia asta? Sau nemtii astia vorbesc sa sune? (ceea ce m-ar mira)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

germania. Cica motoarele de Tula au fost facute de BMW, pe vremea cand Germania era impartita in doua intre socialism si democratie.

 

Poate sa imi confirme careva chestia asta? Sau nemtii astia vorbesc sa sune? (ceea ce m-ar mira)

 

M-neatza...... nu cred ca motoarele sunt fakute de bmw :-s deoarece Tula ie o motoreta sovietik....shi nu prea vad ce colaborare ar fi avut nemtzii cu sovieticii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din constructie TULA are 2 baterii 6V/18A legate in serie . Daca stii sa le intretii (mai ales iarna) tin 3ani (poti da la automat) dupa care dai la pedala (2-3 in gol cu soc tras - cand e motorul rece) , contact si a pornit . Cu o singura baterie de 12V poti porni cam 1 an si ceva la automat . Tii automatul pana cand esti sigur ca a pornit motorul . Un motor bun porneste si ramine la ralanti fara sa actionezi mansonul de acceleratie . Poti da automat chiar cu motorul pornit - nu se intampla nimic . Am TULA din 1992 . Merge si acum , ultima data am fost la intrunirea de la Breaza .

 

Incerc sa pun o poza cu TULA :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din constructie TULA are 2 baterii 6V/18A legate in serie . Daca stii sa le intretii (mai ales iarna) tin 3ani (poti da la automat) dupa care dai la pedala (2-3 in gol cu soc tras - cand e motorul rece) , contact si a pornit . Cu o singura baterie de 12V poti porni cam 1 an si ceva la automat . Tii automatul pana cand esti sigur ca a pornit motorul . Un motor bun porneste si ramine la ralanti fara sa actionezi mansonul de acceleratie . Poti da automat chiar cu motorul pornit - nu se intampla nimic . Am TULA din 1992 . Merge si acum , ultima data am fost la intrunirea de la Breaza .

 

Incerc sa pun o poza cu TULA :

Bun in cazul asta...Bun venit printre noi ( Cei cu Tula ) asteptam poze si sa nu vii sa ne spui k nu a pornit;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are bordul modificat , incerc sa pun poza :

 

 

Minunea 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci asha dar shi prin urmare....avand in vedere cele intamplate azi... ca am ieshit afara shi am facut nishte gambe de invidiat...am luat urmatoarea decizie.. dak cumva shtie careva dintre voi mecanik sau shtie pe cineva care se ocupa cu deastea.... in Bucuresti... va rog frumos datzimi shi mie nishte idei..... ( a se citii indicatii )....

 

Asta in cazul in care vretzi sa ma ajutatzi shi vretzi sa scapatzi o tula de la disparitzie din mainile unu dobitoc ( eu fiind acela) va rog ajutatzima...

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-neatza...... nu cred ca motoarele sunt fakute de bmw :-s deoarece Tula ie o motoreta sovietik....shi nu prea vad ce colaborare ar fi avut nemtzii cu sovieticii...

 

Deci oare ce au avut nemtii cu sovieticii, atunci cand jumatate de germania a fost sub control sovietic dupa al doilea razboi mondial????

Si care a tinut totusi pana la inceputul anilor 90, cand a picat blocul comunist, ocazie cu care a iesit si romania din comunism (macar cu numele)???

 

Daca nu stii istorie, nu da cu parerea. (my 2 cents)

 

In alta ordine de idei, pun si un link, care cred ca a mai circulat pe la coltul comunistelor de ceva ori.

 

http://www.autosoviet.altervista.org/main-english.htm

 

Tula se gaseste in meniul din stanga, dand de scroll putin..

 

Salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: ...stiu cine are 2 tule abandonate,una are numere noi bine'nteles si acte,una cu ceva modificari-aprindere de mobra,amandoua sunt abandonate din aceiasi cauza- cutie viteze defecta,cea cu acte are set nou cu doar cca 2-3sute km rulati,. nu stiu cat vrea pe ele da' daca stau aruncate in garaj ... nu chiar moka da' nici pretz de extasy.. :laugh:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: ...stiu cine are 2 tule abandonate,una are numere noi bine'nteles si acte,una cu ceva modificari-aprindere de mobra,amandoua sunt abandonate din aceiasi cauza- cutie viteze defecta,cea cu acte are set nou cu doar cca 2-3sute km rulati,. nu stiu cat vrea pe ele da' daca stau aruncate in garaj ... nu chiar moka da' nici pretz de extasy.. :D

 

Shi ai cum sa dai de el??:-s poate facem o treaba...:P ms

 

asfalt uscat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shi ai cum sa dai de el??:-s poate facem o treaba...:P ms

 

asfalt uscat....

 

 

ce idee mi-a venit :laugh: :D ... tzie, ca sa potzi sa mergi tot pe tula la catamai pinguinu esti, tzi-ar trebui o tula cu atash sau cu 3 rotzi sa poti sta calumea pe ea sa nu te duci la vale :lol :lol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce idee mi-a venit :laugh: :D ... tzie, ca sa potzi sa mergi tot pe tula la catamai pinguinu esti, tzi-ar trebui o tula cu atash sau cu 3 rotzi sa poti sta calumea pe ea sa nu te duci la vale :lol :lol

 

Coane mie unu mie mila de Xt-u ala.... nu vreau sa te vad pe iel...

Apropo cantar ai acasa??

 

 

Sa inteleg ca nu shtitzi pe nimeni care sa se ocupe cu motoare dinastea "complikate"??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gasit carte ? Am cartea ei in lb.rusa ; cand am avut nevoie am luat-o la servici si mi-a mai tradus cate ceva un coleg . ATENTIE ! Cutia de viteze sa monteaza/demonteaza numai cuplata in treapta a IV ! Altfel te cam chinuiesti . Pe undeva cred ca am un desen de executie butuc pedala pornire . Rulmentul de la foaie tractiune spate , la mine nu a fost protejat la apa si l-am schimbat cu unul protejat 2RS si am pus si un burduf intre butuc si roata . Toba mare a fost sudata suplimentar in interiorul curburii pentru ca altfel se fisura mereu plus o tija transversala . Am pus gresoare la axul basculei pentru ca altfel se blocheaza si se roteste axul in cadru . La telescoape fata sunt puse bucsi de teflon si semeringuri ; la spate capacele sunt din bronz ca sa nu strice tijele . Are sigurante si pe fiecare circuit in parte , pentru ca un scurt circuit de oriunde (mai ales de la firele ce trec pe sub sa ) te lasa in drum si pierzi timp ( NERVI ) . Are un fel de flansa care imbraca garnitura dintre muzicuta si cilindru pentru ca altfel se umfla de benzina si trage aer fals .... In consecinta pentru mai multe sfaturi, vino la Targoviste !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...