ales Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 din observatiile mele tula tmz este intradevar asa cum ai spus si tula muravei ...........la fel ,motorul este identic. modelul mai vechi cu 15 ani apruximativ de doua si respectiv trei roti(modelul de doua roti nu am vazut decat in poze)vine intradevar cu cilindrul de fonta ,care are alta forma exterioara , prinderea cotului este cu filet si difera si la prinderea carburatur ,pinionul de distributie se prinde pe (pana) si dinastarterul pe con ca la modelul mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat August 31, 2017 Share Postat August 31, 2017 A pus cineva GOTRONIC pe TULA ? A incaput senzorul in locul platinii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Are cineva o cama demaontata sa-mi masoare cota de la capatul camei la flansa de fixare ? Nu mai gasesc cama de rezerva si nu mai vreau sa demontez platoul cu platina + montajul cu regrarea din nou . Vreau sa pun platina optica dar sa am si posibilitatea de a monta cama fara a demonta carcasa ventilatorului . Eu stiu ca aceasta cota este de 30 mm dar as dori o confirmare REALA . Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ales Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 prima lucrare pe muravei a fost aprinderea gotronic, insa doar aprinderea fara senzor,pot spune ca de atunci nu am mai desfacut nimic acolo » Post actualizat in 08 Apr 2018 08:44pentru cultura generala astazi am descoperit ce scapa in grup la incarcatura mare..........pinioanele din diferential,adica cele doua mic din interiorul ansamblului diferential,cele doua se invart doar cand o roata patineaza sau la curbe,si in cazul meu scapau din cauza jocului peste tolerante(a durat aproape un an sa imi dau seama)pentru ca toate arata impecabil in grup........................pacat ca nu mai are nimeni muravei sa ai foloseasca asta........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 25, 2019 Share Postat Octombrie 25, 2019 Salut @ales! Mai sint muravei-uri. In afara de inversor acel grup are si sateliti.Chiar zilele astea am pornit-o,pt curatenia de toamna prin garadina Te rog,daca se poate,da-mi mai multe detalii despre aprindere,poate ai si ceva poze Pt mine acest tip de motor e un distrugator de bujii si platine,am platou adus din Ucraina cu aprindere de dacie,nu distruge pastilele, dar mecanic e jale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Noiembrie 2, 2019 Share Postat Noiembrie 2, 2019 Pune o aprindere electronica eventual cu ruptor optic asa cum este prezentata si in site . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Noiembrie 2, 2019 Share Postat Noiembrie 2, 2019 Da,cred ca asta e ultima optiune inainte de a hibridiza motorul cu cdi de la chinezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Noiembrie 3, 2019 Share Postat Noiembrie 3, 2019 Iti stau la dispozitie cu orice informatie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Noiembrie 3, 2019 Share Postat Noiembrie 3, 2019 Stiu ca va-ti confruntat cu avansul(curba de avans),cdi-urile au rezolvat aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian23071 Postat Noiembrie 17, 2019 Share Postat Noiembrie 17, 2019 Salut! Ieri am achizitionat si eu o tula in 3 roti. Dupa aproape o jumatate de zi de munca la carburator, filtru, si altele am reusit sa pornesc. Mi-am dat seama cu greu ca are baie de ulei doar la cutie si de fapt e motor in 2 timpi. Mai am de schimbat cablu acceleratie si ambreiaj. Am o intrebare, cat ulei puneti in amestec? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Noiembrie 28, 2019 Share Postat Noiembrie 28, 2019 (editat) Aprinderea electronica este de la accesorii DACIA si deci nu are avans (DACIA 1300 avea avans centrifugal) . Am incercat acel avans centrifugal (este si el pus pe site) , porneste mai usor , trage mai bine la turatii mici dar trebuie sa fac un banc de proba (eventual sa-l adaptez pe cel folosit la etalonarea vitezometrului digital) pentru definitivarea proiectului . In Rusia sunt niste aprinderi electronice care se pot "seta" (conecta in trei moduri) functie de marca moto ruseasca . Momentan caut informatii in est . Exista aprindere electronica de TULA / MURAVEY , caut date despre ea . Sunt filmulete pe youtube in care se vede cum se monteaza diferite aprinderi pe TULA . Editat Noiembrie 28, 2019 de Liviu M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Intre timp mi-am luat o aprindere de dacie,model nou cu senzor. Vreau sa renunt la platina,deja s-a uzat si al doilea platou.Avansul centrifugal asi vrea sa-mi fie de ajutor la pornire,dupa ce a pornit sa stea pe avans maxim,nu neaparat sa oscileze in functie de turatie.Zic asta caci, pornirea la Mureavey se face cu mana,si nu-i tocmai placut cind incepe rusoaica sa dea rateuri. Multumesc de ideia cu avansul centrifugal de dacie,o sa studiez dar pt moment mai am ceva de lucru cu rusoaica si nu vreau s-o supar,e mai ceva ca un pur singe Daca mai aveti noutati sau aflati ceva,anuntati-ne si pe noi Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 1, 2019 Share Postat Decembrie 1, 2019 Ma bate gandul sa-i fac un sistem simplu cu un cablu si maneta schimbator viteze de bicicleta pentru variat avansul. Cu turometrul de la bord pot obtine datele pentru curba avans / turatie prin cateva probe de drum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COTOI Postat Martie 4, 2020 Share Postat Martie 4, 2020 Salutare, am si eu o tula cu acte, este functionala, insa nu am releul de pornire/ incarcare. Stie cineva unde pot gasi sau cu ce il pot inlocui pe cel original? Ma poate ajuta cineva? Va multumesc frumos de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Aprilie 9, 2020 Share Postat Aprilie 9, 2020 TULA are releu electronic Schema este in cartea ei si nu este complicata . Releele mecanice sunt greu de reglat si platinele lor mereu genereaza probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
White_Dragon Postat Aprilie 26, 2020 Share Postat Aprilie 26, 2020 Va salut, ma ajuta cineva sa aflu mai multe despre principul de functionare ai diferentialului de pe muravey? ce ulei trebuie sa bag in el? T90? are surub de golire? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Noiembrie 14, 2020 Share Postat Noiembrie 14, 2020 Pe o ploaie torentiala mi s-a oprit motorul , ocazie cu care am constatat ca apa odata intrata in compartimentul unde este platina , nu mai are pe unde sa se scurga . Am dat o gaura de 3 mm , inclinata , si de atunci nu am mai prins nicio ploaie ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 14, 2020 Share Postat Noiembrie 14, 2020 Acum 3 ore, Liviu M a spus: Am dat o gaura de 3 mm , inclinata , si de atunci nu am mai prins nicio ploaie De la gaura ta e seceta asta deci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Mai 22, 2021 Share Postat Mai 22, 2021 Dispozitiv pentru monta / demontat saboti . - Un surub M10x70 cu o crestatura lata de 5 mm si adanca de cca 5 mm , cu o raza de cca 50 mm - O piulita M10 - O teava cu diametrul interior de 10 mm (aici este o teava D12x1) crestata la un capat lat cca 5 mm si adanc cca 5 mm - De preferat o cheie unisens de 17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Mai 27, 2021 Share Postat Mai 27, 2021 NGK : BP6HS BOSCH : WR7BC+ ( am vrut cu deschidere la electrozi de 0,8 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Septembrie 17, 2021 Share Postat Septembrie 17, 2021 (editat) Buna seara,asi dori sa vind motorul de pe Muravey,este perfect functional,cu platina si aprindere electronica Gotronic,sau cu senzor,ar fi cineva interesat? Editat Septembrie 17, 2021 de spulber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Septembrie 18, 2021 Share Postat Septembrie 18, 2021 (editat) Nu prea stiu...nici degeaba nu la-si da,are doar 200km facuti,e din 92,dar nici sa sar calul cu un pret fabulos Editat Septembrie 18, 2021 de spulber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 27, 2022 Share Postat Ianuarie 27, 2022 ATENTIE ! La saboti pentru ca sunt din aluminiu exista cate o piesa ca cea din imagine , din tabla de otel moale de 1 mm care datorita frecarii cu cama se uzeaza si duc prin reglajul de compensare de afara la o pozitie a camei care face ca frana sa nu mai fie eficienta (o parte din ce in ce mai mare a fortei de la pedala se transforma in forta de frecare dintre cama si capul sabotului ) . Cu putina migala pot fi inlocuite cu alte piese dar de preferat din tabla de 1,5 mm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.