AdrianS Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) Viorel, motorul de Tula mi se pare destul de nervos pentru capacitatea Âşi tehnologia lui. Cadrul de Tula 5.952 (deÂşi prea fragil pentru aspectul butucănos al întregului agregat) e greuț, iar Muravey-ul meu e Âşi el destul de greu. Dar motorul - segmentat Âşi reglat ca lumea - face față biniÂşor. Pentru Muravey trebuie, totuÂşi, ceva mai puternic. Se vinde (parcă la Bursă) un motor de IZH Jupiter. Ăla scoate ceva mai mulți cai. Dacă ai chef tot de 2 timpi, interesează-te dacă încape în cadrul tău (vezi, totuÂşi, că ăla nu mai are demaror electric). Dani, ce neam de carburator e Âşi ăla de pe motorul tău, dom'le?! N-am mai văzut aÂşa ceva, dar nici nu pot spune c-am văzut prea multe. Mai ai diferențialul de pe Muravey? Editat Decembrie 2, 2009 de AdrianS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 am impresia ca al meu nu prea mai are secmenti dai nu mai fuge,mi se pare ca ma cam rog de ea. care model de motor de tula este mai nervos ala in 3 secmenti sau ala in 2 ,mie mia zis cineva ca mai bine merge in 2 ca urca mai usor in turatie,acum nu stiu spuneti-va si voi parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danibacsi Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Pai las lua pe tot ,dar exista cateva diferente intre motoarele care sunt puse pe cele cu 3 roti si motoarele care sunt puse pe cele cu 2 ,pune si tu un pret orientativ si mai vb salut, in primul rand sa ma scuz de greseala de ortografie I-AL gresit; apoi,pretul : crede-ma,nu am nici cea mai vaga idee.la mine motocicleta a ajuns din intamplare.si daca tot o aveam,mi-a venit ideea unui tryke.am facut ceva calcule si am ajuns la concluzia ca imi foloseste doar cadrul.cu siguranta ca voi,cei care folositi modelul asta,stiti cate ceva de preturi.din informatia pe care o ai,scade ceva si cred ca acela ar fi pretul.daca nici asa nu-i bine,altfel nu stiu. Mesaj completat Viorel, motorul de Tula mi se pare destul de nervos pentru capacitatea Âşi tehnologia lui. Cadrul de Tula 5.952 (deÂşi prea fragil pentru aspectul butucănos al întregului agregat) e greuț, iar Muravey-ul meu e Âşi el destul de greu. Dar motorul - segmentat Âşi reglat ca lumea - face față biniÂşor. Pentru Muravey trebuie, totuÂşi, ceva mai puternic. Se vinde (parcă la Bursă) un motor de IZH Jupiter. Ăla scoate ceva mai mulți cai. Dacă ai chef tot de 2 timpi, interesează-te dacă încape în cadrul tău (vezi, totuÂşi, că ăla nu mai are demaror electric). Dani, ce neam de carburator e Âşi ăla de pe motorul tău, dom'le?! N-am mai văzut aÂşa ceva, dar nici nu pot spune c-am văzut prea multe. Mai ai diferențialul de pe Muravey? salut, acum aflu si eu ca ar fi un carburator mai diferit.habar n-am. diferentialul : il am,dar carcasa este cam dusa.piesele din interior imi par bune.l-am desfacut sa vad ce se poate face si asa a ramas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 salut,in primul rand sa ma scuz de greseala de ortografie I-AL gresit; apoi,pretul : crede-ma,nu am nici cea mai vaga idee.la mine motocicleta a ajuns din intamplare.si daca tot o aveam,mi-a venit ideea unui tryke.am facut ceva calcule si am ajuns la concluzia ca imi foloseste doar cadrul.cu siguranta ca voi,cei care folositi modelul asta,stiti cate ceva de preturi.din informatia pe care o ai,scade ceva si cred ca acela ar fi pretul.daca nici asa nu-i bine,altfel nu stiu. Mesaj completat salut, acum aflu si eu ca ar fi un carburator mai diferit.habar n-am. diferentialul : il am,dar carcasa este cam dusa.piesele din interior imi par bune.l-am desfacut sa vad ce se poate face si asa a ramas. carburatorul e de jupiter 3 respectiv planeta 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Eu la drum cu doua persoane , merg cu 85-90km/h. Porneste chiar daca e frig , imediat . Care zici ca nu trage , verifica toba mica sa nu fie gaurile infundate , filtrele de aer sa fie curate (nu suflate cu aer , ca nu iese praful din ele) , compresia sa fie de peste 6bar , avansul 3mm. SUCCES ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Eu la drum cu doua persoane , merg cu 85-90km/h. Porneste chiar daca e frig , imediat . Care zici ca nu trage , verifica toba mica sa nu fie gaurile infundate , filtrele de aer sa fie curate (nu suflate cu aer , ca nu iese praful din ele) , compresia sa fie de peste 6bar , avansul 3mm. SUCCES ! Eu iam scos toba mica,care ar pute fi consecintele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lau dnepr Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Care stiti sau aveti un cauciuc de tula de vanzare ca am mare nevoie de unu ?multumesc anticipat.P.S.e tula pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 salut,are dany oldmoto,nou nout cu 1 milion Mesaj completat salutare prieteni tulishti,care sunt efectele eliminari celei de a II-a toba la tula(toba mica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Toba mare (prima) este pentru destindere gaze , cealalta este amortizare zgomot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Toba mare (prima) este pentru destindere gaze , cealalta este amortizare zgomot . deci in afara de amortizare zgmomotului ,nu afecteaza cu nimic functionarea tehnica a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 ba da,influenteaza,pleaca mai tare 2 metri si atat,restu numa baraie degeaba! probat .. incercat ..dezamagit! pune-o inapoi,dar curata-o inainte! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 am desfacut tobamica,am curatat-o si acum ma gandesc sa etansez capacul ei cu solutie pt garnituri,oare o rezisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Solutia de garnituri auto , rezista , dar eu am facut capacul sa se aseze cat mai bine si am curatat cu o surubelnita indoita la cap gaurile din nauntru . Vezi si umbla cu grija ca are vata minerala pe tubul interior ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 ce probleme apar la tula cand se uzeaza carbuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 (editat) Cand se uzeaza carbunii , sau se strange pulbere de carbune (nu are pe unde sa fie evacuata din oala rotorului si incepe sa faca ``scurt``) , nu mai incarca . Scrie in carte ce cota de inaltime trebuie se aiba carbunii (care sunt la cap trapezoidali in sectiune) . Editat Ianuarie 17, 2010 de Liviu M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Cand se uzeaza carbunii , sau se strange pulbere de carbune (nu are pe unde sa fie evacuata din oala rotorului si incepe sa faca ``scurt``) , nu mai incarca . Scrie in carte ce cota de inaltime trebuie se aiba carbunii (care sunt la cap trapezoidali in sectiune) . Se pare ca doar noi doi mai suntem posesori de Tula pe forumul asta nu am mai vazut un post de nu mai tin minte.ms pt explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 .... poate vin cand e cald , intr-o duminica , la Oltenita (sunt cca 160km pana la Tgv. ) . Faceam cu MOBRA 2h45`pana la Giurgiu (130km).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 .... poate vin cand e cald , intr-o duminica , la Oltenita (sunt cca 160km pana la Tgv. ) . Faceam cu MOBRA 2h45`pana la Giurgiu (130km).... Aveti idee ,sau ati incercat sa daca merge carburator K68 pe Tula,daca ati incercat spunetimi si mie daca merge mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 K68 este acela cu subarul tubular ? Nu am incercat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazar_viorels Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 K68 este acela cu subarul tubular ? Nu am incercat . da ,acela este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Am un motor de Tula cu K68 montat pe el. Din câte îmi amintesc - Âşi trebuie precizat că nu m-am mai uitat de mult la el -, carburatorul are o lamelă de plastic ciudată pe dinăuntru, nu am înțeles atunci ce-i cu ea Âşi nici n-am mai stat să descopăr. Motorul a funcționat îndeajuns de bine încât fostul proprietar să poată duce motocicleta pe niÂşte coclauri grozave Âşi să-i fisureze cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Februarie 15, 2010 Autor Share Postat Februarie 15, 2010 Nu nu suntetzi singurii... mai sunt si eu printre voi:) dar deoarece am gasit avantajele unei Honda... Proiectul Tula nu i-am mai dat atentie... dar promit ca odata cu venirea vremii bune incep din nou lucru la dansa... Salutari cu faru... Se pare ca doar noi doi mai suntem posesori de Tula pe forumul asta nu am mai vazut un post de nu mai tin minte.ms pt explicatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2679 Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Firul gros cu siguranta merge la releu (este incarcarea), firul gros este al demarorului si merge la borna jos stanga , firul subtire scurt cu papuc cu ochi merge la releu firul lung cu papuc furca merge la releu sus dreapta . Am poze , dar PC-ul in care sunt e defect si pot sa-ti spun mai exact cand reusesc sa scot TULA din garaj (iesirea e blocata cu piscina gonflabila) . Acum nu sunt acasa . Daca nu te-ai lamurit , spune si vad cum te mai pot ajuta . Mesaj completat Cu un acumulator de 12V , un bec de 5W si un voltmetru de 30V iti pot spune cum determini unde se leaga fiecare din cele doua fire subtiri . [/quo salut, imi face cineva si mie o poza cu releul de la tula dar sa fie cu firele legate ca sa imi pot da seama care cum vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Se pare ca doar noi doi mai suntem posesori de Tula pe forumul asta nu am mai vazut un post de nu mai tin minte.ms pt explicatie Sal man..nu sunteti singurii care aveti Tula .si eu am una pe care am reparat-o. În acest moment nu am filtru de aer la ea dar cred ca o sa o rezolv cu alt filtru..o sa pun niste poze.. pe a mea am luat-o de la un tip de la mine din oras, motocicleta aflându-se într-o stare groaznica. Am desfăcut-o toata, am vopsit-o cu spayul si acum arata destul de bine.Bineînteles ca am desfăcut si motorul pentru a etansa carterul cu pasta, deoarece cu garnitura nu etansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iasibiker Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Salut! Sunt un nou propietar de Tula TMZ 200, am atasat si 2 poze cu motocicleta in cauza! Am nevoie de cineva sa ma lamureasca cei cu piesa incercuita in poza. In acea piesa intra 4 fire din motor si ies 2 la baterie( ceva de genu ). De asemenea am nevoie si sa cumpar acea piesa deoarece imi lipseste si o tripla pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.