Sari la conținut

TULA MURAVEY


Neo_geo
 Share

Postări Recomandate

Viorel, motorul de Tula mi se pare destul de nervos pentru capacitatea Âşi tehnologia lui. Cadrul de Tula 5.952 (deÂşi prea fragil pentru aspectul butucănos al întregului agregat) e greuț, iar Muravey-ul meu e Âşi el destul de greu. Dar motorul - segmentat Âşi reglat ca lumea - face față biniÂşor. Pentru Muravey trebuie, totuÂşi, ceva mai puternic. Se vinde (parcă la Bursă) un motor de IZH Jupiter. Ăla scoate ceva mai mulți cai. Dacă ai chef tot de 2 timpi, interesează-te dacă încape în cadrul tău (vezi, totuÂşi, că ăla nu mai are demaror electric).

 

Dani, ce neam de carburator e Âşi ăla de pe motorul tău, dom'le?! N-am mai văzut aÂşa ceva, dar nici nu pot spune c-am văzut prea multe. Mai ai diferențialul de pe Muravey?

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 272
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am impresia ca al meu nu prea mai are secmenti dai nu mai fuge,mi se pare ca ma cam rog de ea.

care model de motor de tula este mai nervos ala in 3 secmenti sau ala in 2 ,mie mia zis cineva ca mai bine merge in 2 ca urca mai usor in turatie,acum nu stiu spuneti-va si voi parerea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai las lua pe tot ,dar exista cateva diferente intre motoarele care sunt puse pe cele cu 3 roti si motoarele care sunt puse pe cele cu 2 ,pune si tu un pret orientativ si mai vb

 

salut,

in primul rand sa ma scuz de greseala de ortografie I-AL gresit;

apoi,pretul : crede-ma,nu am nici cea mai vaga idee.la mine motocicleta a ajuns din intamplare.si daca tot o aveam,mi-a venit ideea unui tryke.am facut ceva calcule si am ajuns la concluzia ca imi foloseste doar cadrul.cu siguranta ca voi,cei care folositi modelul asta,stiti cate ceva de preturi.din informatia pe care o ai,scade ceva si cred ca acela ar fi pretul.daca nici asa nu-i bine,altfel nu stiu.

 

 

Mesaj completat

Viorel, motorul de Tula mi se pare destul de nervos pentru capacitatea Âşi tehnologia lui. Cadrul de Tula 5.952 (deÂşi prea fragil pentru aspectul butucănos al întregului agregat) e greuț, iar Muravey-ul meu e Âşi el destul de greu. Dar motorul - segmentat Âşi reglat ca lumea - face față biniÂşor. Pentru Muravey trebuie, totuÂşi, ceva mai puternic. Se vinde (parcă la Bursă) un motor de IZH Jupiter. Ăla scoate ceva mai mulți cai. Dacă ai chef tot de 2 timpi, interesează-te dacă încape în cadrul tău (vezi, totuÂşi, că ăla nu mai are demaror electric).

 

Dani, ce neam de carburator e Âşi ăla de pe motorul tău, dom'le?! N-am mai văzut aÂşa ceva, dar nici nu pot spune c-am văzut prea multe. Mai ai diferențialul de pe Muravey?

 

salut,

acum aflu si eu ca ar fi un carburator mai diferit.habar n-am.

diferentialul : il am,dar carcasa este cam dusa.piesele din interior imi par bune.l-am desfacut sa vad ce se poate face si asa a ramas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

in primul rand sa ma scuz de greseala de ortografie I-AL gresit;

apoi,pretul : crede-ma,nu am nici cea mai vaga idee.la mine motocicleta a ajuns din intamplare.si daca tot o aveam,mi-a venit ideea unui tryke.am facut ceva calcule si am ajuns la concluzia ca imi foloseste doar cadrul.cu siguranta ca voi,cei care folositi modelul asta,stiti cate ceva de preturi.din informatia pe care o ai,scade ceva si cred ca acela ar fi pretul.daca nici asa nu-i bine,altfel nu stiu.

 

 

Mesaj completat

 

 

salut,

acum aflu si eu ca ar fi un carburator mai diferit.habar n-am.

diferentialul : il am,dar carcasa este cam dusa.piesele din interior imi par bune.l-am desfacut sa vad ce se poate face si asa a ramas.

carburatorul e de jupiter 3 respectiv planeta 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la drum cu doua persoane , merg cu 85-90km/h. Porneste chiar daca e frig , imediat . Care zici ca nu trage , verifica toba mica sa nu fie gaurile infundate , filtrele de aer sa fie curate (nu suflate cu aer , ca nu iese praful din ele) , compresia sa fie de peste 6bar , avansul 3mm. SUCCES !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu la drum cu doua persoane , merg cu 85-90km/h. Porneste chiar daca e frig , imediat . Care zici ca nu trage , verifica toba mica sa nu fie gaurile infundate , filtrele de aer sa fie curate (nu suflate cu aer , ca nu iese praful din ele) , compresia sa fie de peste 6bar , avansul 3mm. SUCCES !

Eu iam scos toba mica,care ar pute fi consecintele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cand se uzeaza carbunii , sau se strange pulbere de carbune (nu are pe unde sa fie evacuata din oala rotorului si incepe sa faca ``scurt``) , nu mai incarca . Scrie in carte ce cota de inaltime trebuie se aiba carbunii (care sunt la cap trapezoidali in sectiune) .

Editat de Liviu M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se uzeaza carbunii , sau se strange pulbere de carbune (nu are pe unde sa fie evacuata din oala rotorului si incepe sa faca ``scurt``) , nu mai incarca . Scrie in carte ce cota de inaltime trebuie se aiba carbunii (care sunt la cap trapezoidali in sectiune) .

Se pare ca doar noi doi mai suntem posesori de Tula pe forumul asta nu am mai vazut un post de nu mai tin minte.ms pt explicatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
.... poate vin cand e cald , intr-o duminica , la Oltenita (sunt cca 160km pana la Tgv. ) . Faceam cu MOBRA 2h45`pana la Giurgiu (130km)....

Aveti idee ,sau ati incercat sa daca merge carburator K68 pe Tula,daca ati incercat spunetimi si mie daca merge mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un motor de Tula cu K68 montat pe el. Din câte îmi amintesc - Âşi trebuie precizat că nu m-am mai uitat de mult la el -, carburatorul are o lamelă de plastic ciudată pe dinăuntru, nu am înțeles atunci ce-i cu ea Âşi nici n-am mai stat să descopăr. Motorul a funcționat îndeajuns de bine încât fostul proprietar să poată duce motocicleta pe niÂşte coclauri grozave Âşi să-i fisureze cadrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu nu suntetzi singurii... mai sunt si eu printre voi:) dar deoarece am gasit avantajele unei Honda... Proiectul Tula nu i-am mai dat atentie... dar promit ca odata cu venirea vremii bune incep din nou lucru la dansa...;)

 

 

 

Salutari cu faru...

Se pare ca doar noi doi mai suntem posesori de Tula pe forumul asta nu am mai vazut un post de nu mai tin minte.ms pt explicatie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Firul gros cu siguranta merge la releu (este incarcarea), firul gros este al demarorului si merge la borna jos stanga , firul subtire scurt cu papuc cu ochi merge la releu firul lung cu papuc furca merge la releu sus dreapta . Am poze , dar PC-ul in care sunt e defect si pot sa-ti spun mai exact cand reusesc sa scot TULA din garaj (iesirea e blocata cu piscina gonflabila) . Acum nu sunt acasa . Daca nu te-ai lamurit , spune si vad cum te mai pot ajuta .

Mesaj completat

Cu un acumulator de 12V , un bec de 5W si un voltmetru de 30V iti pot spune cum determini unde se leaga fiecare din cele doua fire subtiri .

[/quo

 

 

salut,

 

imi face cineva si mie o poza cu releul de la tula dar sa fie cu firele legate ca sa imi pot da seama care cum vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca doar noi doi mai suntem posesori de Tula pe forumul asta nu am mai vazut un post de nu mai tin minte.ms pt explicatie

 

Sal man..nu sunteti singurii care aveti Tula .si eu am una pe care am reparat-o. În acest moment nu am filtru de aer la ea dar cred ca o sa o rezolv cu alt filtru..o sa pun niste poze..

pe a mea am luat-o de la un tip de la mine din oras, motocicleta aflându-se într-o stare groaznica. Am desfăcut-o toata, am vopsit-o cu spayul si acum arata destul de bine.Bineînteles ca am desfăcut si motorul pentru a etansa carterul cu pasta, deoarece cu garnitura nu etansa.

post-18723-1267630644_thumb.jpg

post-18723-1267630714_thumb.jpg

post-18723-1267630778_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt un nou propietar de Tula TMZ 200, am atasat si 2 poze cu motocicleta in cauza!

Am nevoie de cineva sa ma lamureasca cei cu piesa incercuita in poza. In acea piesa intra 4 fire din motor si ies 2 la baterie( ceva de genu ). De asemenea am nevoie si sa cumpar acea piesa deoarece imi lipseste si o tripla pe spate.

post-47164-1267812328_thumb.jpg

post-47164-1267812349_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...