Mtk4ever Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 salut, incep acest topic deoarece vreau sa schimb codita unui f4 cu una de 600rr , acum ma gandesc daca ar fi posibil sa cumpar codita de 600rr si sa o monteze cineva care se pricepe lucrul asta fiind posibil daca nu sunt mari schimbari la cadru intre modele sau fibra de sticla si modificata carena mea ... vreau sa stiu si toba daca poate fi modificata si adusa sub sa . si nu in ultimul rand vreau sa stiu daca sunt legale modificarile pt ca nu as vrea sa am probleme cu ea la RAR/ITP daca fac modificarea asta ... Ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 (editat) Toba o poti modifica cum vrei dar va trebui sa lungesti teava si sa o duci prin alta parte ca la RR asa sunt ele facute sa fie exact sub sha , daca vrei sa faci modificarile astea fix ca la RR te va costa ceva si nu cred ca se merita dar se poate, am vazut pe k1 de 600 carene de 1000 k7 k8. codita parca mai bine arata de la 1000rr parerea mea xD toba modificata/ home made sub sha Editat Noiembrie 7, 2012 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 (editat) Se face, intrebarea e daca se merita, financiar vorbind. Editat Noiembrie 7, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JulianASD Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 Eu fac asta pentru F2-ul meu, dar nu imi pun de rr, o confectionez eu.Problema cu RAR-ul...nu stiu ce sa zic ce ar putea sa iti faca, data viitoare cand iti faci ITP-ul o sa iti faca poza cu coada(scuze cacofonia) de rr si ar trebui sa fii in regula.Acum singura problema ar fi ca nu corespunde cu poza care o au cei de la RAR.Cat despre modificare mai bine imi dai un add pe yahoo si vorbim. julian_asd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 si eu am sch codita de pe un f4 cu una de 600rr cea de 1000 rr e putin mai lata si nu o sa arate la fel de bine ca si cea de 600 rr,trebuie alt cadru pt codita ,toba deocamdata nu o schimb cu una care sa vina sub sa...mi-ar mai trebui si un undertail pt noua codita dar trebuie sa caut undeva fibra de sticla si o sa il fac eu pana la urma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mtk4ever Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Am renuntat la ideea de a face swap de codita cu un 600/1000rr , dupa ce am discutat cu mai multe persoane aspectul asta si am ajuns la concluzia ca e prea scump ... dar am dat peste o poza care mi-a placut undeva pe un forum si revin cu intrebarile :" cum se face, unde se face ,cat costa si ce presupune ?" nu ma intereseaza capacul de monopost ci doar aparatoarea Editat Februarie 4, 2013 de Mtk4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Da, se poate face. RR 600 e sufiecient de lata ca sa incapa pe cadrul coditei.Daca ai F4 simplu (o sa) si vrei sa o treci la 2 sei cat are RR-ul, iti va trebui modificat usor unghiul coditei, adaptare prinderi, modificare suport sa pasager si cateva nimicuri. Despre evacuare, trebuie calculata foarte bine, deoarece o vei aduce pe lateral,pe langa bratul dreapta al basculei, nu cred ca ai loc suficient in bascula sa treci prin ea.La fel , trebuie avut grija cand o proiectezi la unghiurile care le va face, pt ca evacuarea sa fie suficient de libera.Bineinteles ca si prinderea tobei sub codita reprezinta ceva atentie si munca, dar e perfect realizabil. Chestia e ca cel care iti lucreaza sa fie bun, rabdator si sa aiba idee exact despre ceea ce vrei... Uite o poza de R6 cu tobe R1 2005.Bineinteles ca la tine va fi dedesubt de codita, la mine asa am vrut proiectul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mtk4ever Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 salut , necesita mult prea multe modificari si bagati prea multi bani .... si nu prea merita , decat sa trec prin toate astea mai bine o modific cum e cea din poza de mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Da, se poate face. RR 600 e sufiecient de lata ca sa incapa pe cadrul coditei.Daca ai F4 simplu (o sa) si vrei sa o treci la 2 sei cat are RR-ul, iti va trebui modificat usor unghiul coditei, adaptare prinderi, modificare suport sa pasager si cateva nimicuri. Despre evacuare, trebuie calculata foarte bine, deoarece o vei aduce pe lateral,pe langa bratul dreapta al basculei, nu cred ca ai loc suficient in bascula sa treci prin ea.La fel , trebuie avut grija cand o proiectezi la unghiurile care le va face, pt ca evacuarea sa fie suficient de libera.Bineinteles ca si prinderea tobei sub codita reprezinta ceva atentie si munca, dar e perfect realizabil. Chestia e ca cel care iti lucreaza sa fie bun, rabdator si sa aiba idee exact despre ceea ce vrei... Uite o poza de R6 cu tobe R1 2005.Bineinteles ca la tine va fi dedesubt de codita, la mine asa am vrut proiectul... i'ai stricat tot aspectul, chiar nu vad rostul a 2 tobe stoc de r1 puse pe un r6 sub codita cu toata magaria aia de banda termica ultravizibila, omfg, scuze ca m'am bagat inutil dar sincer nu pot sa cred ca iti place asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 eu am schimbat codita mea cu una de 600 rr si cred ca arata mult mai bine,adica nici nu se compara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 eu am schimbat codita mea cu una de 600 rr si cred ca arata mult mai bine,adica nici nu se compara... Felicitari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.