Danikon Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Salutare domnilor Detin un scuter peugeot loxoor 2002 carburator aer Am vrut sa verific etanseitatea lamelelor muzicutei dar nu am putut desface decat 3 suruburi din 4 Problema care am intampinat-o este ca un surub nu are cap de cheie ci este pur si simplu ambutisat arata ca un nit (conic) ce pot sa fac in acest caz? pentru a putea desface Va multumesc frumos Cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 incearca sa faci o fanta pe capul ''nitului'' cu o panza de bonfaier si apoi sa il desfaci cu o surubelnita dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 nu poti incalzi acel nit ? o lampa de sudura , autogen :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 cu o daltita bati in el in sensul de desfacere si dupa aia o sa inlocuiesti surubu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 nu poti incalzi acel nit ? o lampa de sudura , autogen :-?? muzicuta e fixata sub galeria de admisie iar galeria aia e un cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
student Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 yess,dalta si ciokanu' ,nu vei avea prea mult loc pentru panza de bomfaier.apoi mai cauti asa un surub cum sunt celelalte 3. bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 nitul ala e torx security, trebuie cheie torx de la piese auto. eu am cedat nervos si dupa ce am decalibrat cheia am pus bormasina pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cu dalta si ciocanu merge destul de usor sau daca ai loc poti baga flexul sa ii faci o fanta si dupa desfaci cu o surubelnita lata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 11, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2012 (editat) Multumesc frumos pentru detlii si informatii Am facut o fanta cu panza dar este foarte tare strans nu am reusit sa il desfac Daca reusesc sa tai pur si simplu acel cap de nit se poate desfileta dupa ce scot admisia adica este practic un surub acolo? Editat Noiembrie 11, 2012 de Danikon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 da, il poti reteza,apoi scoti muzicuti si cu un patent il desfiletezi de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 12, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2012 ok multumesc pentru informatii stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Daca ai avea un cleste auto blocant ar fi si mai bine, nu teai mai chinui atat. Daca ai facut o fanta cu flexu dece nu incerci si cu dalta si ciocan sau o surubelnuta dreapta mai rezostenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Decembrie 4, 2012 Autor Share Postat Decembrie 4, 2012 de frica sa nu stric ceva am abandonat problema macar stiu ce am de facut pe viitor Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Ianuarie 31, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2013 De unde pot achizitona in Targoviste un set 50 cc original si un variator malosi ,curea malosi pt peugeot loxoor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 vezi ca am gasit un service-magazin auto-moto n tgv,dar e inchis iarna. prin februarie-martie s-ar putea sa deschida, cica sunt f.buni. ce are motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 De unde pot achizitona in Targoviste un set 50 cc original si un variator malosi ,curea malosi pt peugeot loxoor ? Daca nu gasesti in Targoviste poti da comanda pe internet la piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Februarie 1, 2013 Autor Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Am problema ca nu mai porneste la cald decat f greu la rece porneste imediat fara probleme Sau la rece cand vreau sa plec cu el in primii 50 m parcursi scoate f mult fum si merge ca si cum ar fi inecat (dar nu are simptomul de a da in nas smucit) Din ce am mai citit si pe forum si din alte discutii cu diversi scuteristi am concluzionat ca este setul majoritatea au spus segmentii Variatorul malosi multivar 2000 respectiv ,curea malosi , si o toba sport vreau pt a merge macar cu 70km-80km/h el momentan nu merge mai mult de 60km/h am scos limitarea stock de pe variator si limitarea de la toba (acea bucata de teava ambutisata la cap) Editat Februarie 1, 2013 de Danikon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Si eu zic , ca e de vina setul. Cand e rece, cilindrul se contracta,sta mai strans pe piston(poate ai compresie mai mare si de aia porneste) , iar cand e cald se dilata mai tare decat pot sa ermetizeze segmentii. La rece, nu are nimic daca scoate putin fum, dar daca scoate foarte mult, cum zici tu , e ori de la carburator, ori de la segmenti. Bafta! Editat Februarie 1, 2013 de robike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Februarie 2, 2013 Autor Share Postat Februarie 2, 2013 multumesc de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Fumul la pornire e normal asa fac toate scuterele pana se incalzesc (se duce socul electric). Crezi ca daca ii pui variator sau curea fuge mai tare ? Mai bine ii pui un set de 70 ceva mai de firma (am Top si sunt foarte multumit de el sau Dr) si o toba sport de exemplu o Leovince zx care merge bine si pe set de 49 si pe 70, daca nici asa nu esti multumit ii pui si un carburator de 17,5 sau 19 dar dupa aia o sa te plangi ca consuma prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Februarie 4, 2013 Autor Share Postat Februarie 4, 2013 Salut Am intrebat si alti posesori de loxoor si culmea ale lor merg cu 70-75 km/h (ca idee un domn care cantarea 120 kg fugea scuterul cu 70) ) Astept primavara sa il desfac sa vad ce este pe duca la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.