Sari la conținut

problema muzicuta scuter peugeot loxoor


Danikon
 Share

Postări Recomandate

Salutare domnilor

Detin un scuter peugeot loxoor 2002 carburator aer

Am vrut sa verific etanseitatea lamelelor muzicutei dar nu am putut desface decat 3 suruburi din 4

 

Problema care am intampinat-o este ca un surub nu are cap de cheie ci este pur si simplu ambutisat arata ca un nit (conic)

 

ce pot sa fac in acest caz? pentru a putea desface

 

 

Va multumesc frumos

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

nu poti incalzi acel nit ? o lampa de sudura , autogen :-??

muzicuta e fixata sub galeria de admisie iar galeria aia e un cauciuc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru detlii si informatii

Am facut o fanta cu panza dar este foarte tare strans nu am reusit sa il desfac

 

Daca reusesc sa tai pur si simplu acel cap de nit se poate desfileta dupa ce scot admisia adica este practic un surub acolo?

Editat de Danikon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

De unde pot achizitona in Targoviste un set 50 cc original si un variator malosi ,curea malosi pt peugeot loxoor ?

 

Daca nu gasesti in Targoviste poti da comanda pe internet la piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am problema ca nu mai porneste la cald decat f greu la rece porneste imediat fara probleme

Sau la rece cand vreau sa plec cu el in primii 50 m parcursi scoate f mult fum si merge ca si cum ar fi inecat (dar nu are simptomul de a da in nas smucit)

 

Din ce am mai citit si pe forum si din alte discutii cu diversi scuteristi am concluzionat ca este setul majoritatea au spus segmentii



Variatorul malosi multivar 2000 respectiv ,curea malosi , si o toba sport vreau pt a merge macar cu 70km-80km/h el momentan nu merge mai mult de 60km/h



am scos limitarea stock de pe variator si limitarea de la toba (acea bucata de teava ambutisata la cap)

Editat de Danikon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic , ca e de vina setul.

Cand e rece, cilindrul se contracta,sta mai strans pe piston(poate ai compresie mai mare si de aia porneste) , iar cand e cald se dilata mai tare decat pot sa ermetizeze segmentii.

La rece, nu are nimic daca scoate putin fum, dar daca scoate foarte mult, cum zici tu , e ori de la carburator, ori de la segmenti. Bafta!

Editat de robike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fumul la pornire e normal asa fac toate scuterele pana se incalzesc (se duce socul electric).

Crezi ca daca ii pui variator sau curea fuge mai tare ? Mai bine ii pui un set de 70 ceva mai de firma (am Top si sunt foarte multumit de el sau Dr) si o toba sport de exemplu o Leovince zx care merge bine si pe set de 49 si pe 70, daca nici asa nu esti multumit ii pui si un carburator de 17,5 sau 19 dar dupa aia o sa te plangi ca consuma prea mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...