ionuttsg Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Salutari! Problema mea este urmatoarea : motoreta porneste la sfert , sta la relanti perfect , compresie perfecta. Se tureaza ok pana la 7500-8000 de ture , dupa care intrerupe. Precizez ca am schimbat bujie(vreo 3 noi) , schimbat filtrul de aer , curatat carburator , incercat tot stilul de reglaje ale carburatorului , dat jos cititorul de la magnetou(era murdar putin de ulei si praf aruncat dupa lant) , l-am curatat , l-am pus la loc , merge la fel. Idei , din ce ar putea fii? V-as fii recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Incepe de la pipa in sus: la pipa holsurubul care intra in fisa sa fie curat, masoara fisa sa nu fie intrerupta, imprumuta un cdi de proba. Daca nu rezolvi cu cele enumerate, cobori la stator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Noiembrie 19, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2012 Am inteles. Voi incerca maine si revin cu detalii. Mersi mult pt interes :* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Inca o chestie: curata cu spray de contacte firele ce intra in cdi (rosso, verde, blanco ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Noiembrie 20, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2012 Am rezolvat. Problema a fost din foaia de la roata. Era prea mare si imi invartea prea repede pinionul si nu imi ardea cum trebuia benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 la el este invers. motorul este accesoriu si puterea vine din roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 WTF? Prietene, ai noroc ca am participat la o berula. O sa iti explic un pic cum sta treaba cu motorul tau tip AM6(acelasi motor il am si eu) Deci, fii atent ca iti explic ciobaneste: Motorasul tau este un tip de motor in 2 timpi destul de capabil inafara cutiei de viteze. Daca nu stii cum merge un motor 2 timpi citeste pe gogu' principiul de functionare.Bun...NEXT! Incepem de la setul motor(chiuloasa, cilindru, piston): Motorul tau funcioneaza din cauza ca benzina trasa prin coborarea pistonului pe cilindru...in cilindru se compreseaza la urcarea pistonului in sus si printr-o scanteie...KABOOM! pistonul coboara in jos, transmitand energia prin ambielaj la ambreiaj printr-un pinion(el este legat la o contra-greutate care scoate ambielajul din punctele moarte), iar ambreiajul la axul tractor din cutia de viteze. Din cutia de viteze ajunge la pinionul din fata, in lant iar in cele din urma la pinionul din spate. Asa ca sa revenim pe subiect...tie daca iti intrerupe la 7000 de ture, turatie mediocra la un 2 timpti, tot ce poate rezulta este din aprindere. Verifica tot ce ti-am spus mai sus si spune-mi ce ai realizat. Apropo...motorul angreneaza roata nu roata motorul...vreau sa te invat ceva, asa ca nu iti bate joc. TNG, si eu am ramas...amuzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.