cr1s71 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Salut, am si eu o intrebare: e ok daca las motocicleta la iernat undeva la adapost dar unde temperatura va fi ca afara ? Daca o invelesc cu ceva risca sa se strice ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 daca ai antigel corespunzator n-are nimic. preferabil sa iei bateria cu tine in casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 defapt, dupa parerea mea, obligatoriu sa iei bateria in casa. eu am lasat-o odata asa si nu a mai tinut bateria decat 2 luni dup-aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 defapt, dupa parerea mea, obligatoriu sa iei bateria in casa. eu am lasat-o odata asa si nu a mai tinut bateria decat 2 luni dup-aia... Un garaj incalzit e perfect. Eu iarna o bag in casa, pe standere , antigel , bateria scoasa .... uleiul ... tot tacamul iernarii. Gandeste-te si la cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrumihai Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Salut, am si eu o intrebare: e ok daca las motocicleta la iernat undeva la adapost dar unde temperatura va fi ca afara ? Daca o invelesc cu ceva risca sa se strice ceva ? sa o invelesti bine sa nu ii fie frig sa nu cumva sa se strice ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 eu sub cauciucuri am avut niste polistiren expandat d-ala de se pune la casa, il gasisem prin garaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Imi spunea cineva (nush cat adevar e) ca daca o tii afara sau undeva unde e tot frig ar fi bine peste iarna sa ai rezervorul plin sa nu se depuna condens pe interior (daca e de metal rezervorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 (editat) 1.Rezervor plin+aditiv care combate deteriorarea benzinei in timp 2.Bateria scoasa 3.Cauciucuri la presiunea din carte 4.Lant curatat+uns 5.Antigel suficient in sistemul de racire 6.Infundat filtrul de aer+evacuare ca sa nu primeasca umezeala(cu ceva carpe ce gasesti prin casa,tricouri vechi etc) 7.Golire carburatoare 8.Uleiul din motor cel mai bine ar fi sa nu fie ftr deteriorat adica sa presupunem ca il schimbi la 5.000 de km, si tu ai cu el acum 4500 de km,atunci ar fi mai bine sa ii faci schimbul cu motorul cald ptr ca ,uleiul cu cat este mai uzat contine mai multe gaze nearse ce pot deteriora motorul stand in motor vreo 4-5 luni. Astea imi vin pe moment in minte,daca le faci toate astea+o invelesti bine si e relativ ferit de cerul liber o sa fie perfect. 1.Rezervor plin+aditiv care combate deteriorarea benzinei in timp 2.Bateria scoasa 3.Cauciucuri la presiunea din carte 4.Lant curatat+uns 5.Antigel suficient in sistemul de racire 6.Infundat filtrul de aer+evacuare ca sa nu primeasca umezeala(cu ceva carpe ce gasesti prin casa,tricouri vechi etc) 7.Golire carburatoare 8.Uleiul din motor cel mai bine ar fi sa nu fie ftr deteriorat adica sa presupunem ca il schimbi la 5.000 de km, si tu ai cu el acum 4500 de km,atunci ar fi mai bine sa ii faci schimbul cu motorul cald ptr ca ,uleiul cu cat este mai uzat contine mai multe gaze nearse ce pot deteriora motorul stand in motor vreo 4-5 luni. Astea imi vin pe moment in minte,daca le faci toate astea+o invelesti bine si e relativ ferit de cerul liber o sa fie perfect. PS: Ftr important este sa pornesti motorul doar in primavara,nu o porni doar de dragul de a o auzi decat daca esti dispus sa faci un 10 km minim cu ea si vascozitatea uleiului permite functionarea lui la temperatura de afara. Editat Noiembrie 20, 2012 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 nu se strica nimic,ideal sa deconectezi bateria si sa te duci odata la 2-3 saptamani sa o pornesti,ai grija cu antigelul sa fie bun,iar ca sa nu prinda umezeala lasa motorul mai mult pornit ca sa se incinga bine si dupa nu ai treaba cu umezeala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 eu sub cauciucuri am avut niste polistiren expandat d-ala de se pune la casa, il gasisem prin garaj... Si ce-ai rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Si ce-ai rezolvat? Buna intrebarea.probabil tine de cauciucuri,sa nu se deformeze,asta dak s-or deforma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 sa nu le fie frig la cauciucuri..da eu zic sa iei si umpic de mortar si sa o izolezi toata ca intr-un iglu...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Daca o invelesc cu ceva risca sa se strice ceva ? daca o invelesti cu ceva impermeabil risca sa rugineasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 tragi o fole peste, iar dedesubt, aprinzi niste ciocalai...sau cum plm le zice prin alte regiuni?....tulpina plantelor de porumb. e de preferat sa le pui verzi si sa urmaresti focul, sa mocneasca permanent, sa nu faci dreaq vreo istorie. pe la jumatea lu` ianuarie bagi sub folie si ceva slana. dezvelesti la primavara, mananci, umfli rotile si pleci la drum. sper ca am fost de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Pentru iernat nu trebuie decat sa dai bateria jos si sa ai benzina in rezervor mai mult de jumatate. Restul sunt povesti de forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 rezervorul plin daca e de metal, rugineste si sus. daca e de plastic evident ca nu mai trebuie umplut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
filaret remus florin Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 de ce trebe golite carburatoarele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 de plictiseala..)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 de plictiseala.. )) Aici gasiti toate etapele pentru conservarea motocicletei pe timpul iernii : http://motociclism.ro/tutoriale/files/iarna/ " Stabilizatorul de benzina va impiedica solidificarea benzinei. Vreau sa spun ca nu sunt garantii in viata, dar din experienta mea, produsul functioneaza. Cata vreme stabilizati benzina, de ce mai trebuie sa scurgeti carburatoarele? Nu stiu. Nu va facet griji, unii isi fac, dar nici unul nu a avut probleme – daca benzina este mai intai stabilizata. Daca nu stabilizati benzina, atunci neaparat trebuie sa scoateti toata benzina din carburatoare. Daca scurgeti benzina doar din camera de nivel constant forta capilara poate retine benzina in carburator. Aceasta benzina va infunda carburatoarele, chiar daca rotiti motorul dupa aceea." Uita-te in josul paginii si ai sa gasesti si 3 poze care demonstreaza lucrul acesta . Si daca nici asta nu crezi atunci chiar te rog sa lasi benzina fara stabilizator in carburator, poate la primavara o sa ai o surpriza ! . Deci va rog,cei care arunca cu replici neavizate ,nedemonstrate , netestate sau doar ptr ca ei asa cred ca este mai bine sa stea deoparte si sa lase informatiile utile sa ajung la cine are nevoie de ele, voi cei care le stiti pe toate n-are rost sa stati aici din moment ce nu aveti ce invata si NU vreti sa ii invatati pe "incepatori" una alta ci mai degraba sa va bateti joc de ei prin niste replici de genul acesta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 de ce trebe golite carburatoarele ? Te-ai lamurit!?daca nu,mai poti intreba inca odata:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 (editat) Si ce-ai rezolvat? n-am rezolvat nimic, dar garajul meu n-are beton, statea direct pe pamant, si n-am vrut sa le las asa, pentru linistea mea sufleteasca... carburatoarele trebuie golite deoarece benzina in timp isi pierde cifra octanica, iar toata benzina aia din carburatoare va ajunge in motor la prima pornire si se va ineca. asta depinde si cat timp lasi motorul la iernat, daca il lasi decat 3 luni eu zic ca nu e cazul, dar daca il lasi jumatate de an mai bine le golesti. Editat Noiembrie 22, 2012 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 22, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2012 F4i-ul are rezervor de metal daca nu ma insel nu ? Deci trebuie umplut cu benzina ? Unde gasesc sa iau aditiv care sa il pun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 n-am rezolvat nimic, dar garajul meu n-are beton, statea direct pe pamant, si n-am vrut sa le las asa, pentru linistea mea sufleteasca... aaa.. ti-era frica c-o trage curentul. Mai bine o bagai in casa sa i-o tragi tu (pentru linistea ta sufleteasca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 (editat) nu prea am cum s-o urc pana la 1, si n-am bani de troliu d-ala s-o urc pana la balcon...aia cu trasul e pentru linistea TRUPEASCA Editat Noiembrie 22, 2012 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.