Atti the Hun Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 F4i-ul are rezervor de metal daca nu ma insel nu ? Deci trebuie umplut cu benzina ? Unde gasesc sa iau aditiv care sa il pun ? Aditiv pentru benzina gasesti la orice benzinarie sau piese auto , insa iti sugerez sa iei ceva de marca nu ceva NO-Name , gen STP,Liqui-Moly,Mobil , Castrol sau mai stiu eu ce , costa undeva la 20-30 de lei o sticlutza dupa care cu o regula de 3 simpla iti adaugi in rezervor cantitatea necesara urmand sa dai o tura cu motocicleta de vreo 5-10 minute ca sa intre in tot sistemul de admisie+omogenizarea cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 n-am rezolvat nimic, dar garajul meu n-are beton, statea direct pe pamant, si n-am vrut sa le las asa, pentru linistea mea sufleteasca... ramele nu cicula iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 daca infund evacuarea cu punga are ceva?adica am bagat capatul tobei intr-o punga si am strans-o cu un elastic,in loc de carpa...am vazut multi care spuneau ca e bine asa pt iernat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 daca infund evacuarea cu punga are ceva?adica am bagat capatul tobei intr-o punga si am strans-o cu un elastic,in loc de carpa...am vazut multi care spuneau ca e bine asa pt iernat.. Important este sa nu primeasca umezeala, ori ca pui carpa ori tragi o punga peste cu un elastic tot e ok imp este sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 ramele nu cicula iarna nu e vorba de rame, dar pamantul ala e umed, si nu stiu daca afecteaza in vreun fel umezeala aia cauciucurile. mentionez ca nici nu stau sa o plimb prin garaj sa nu stea cauciucul in acelasi loc. adica unde o pun, o las toata iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 am inteles,mersi de sfat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 rezervorul plin daca e de metal, rugineste si sus. daca e de plastic evident ca nu mai trebuie umplut. ori cu o lopata de rugina ori cu 2 tot pe acolo. ps- oare cu ulei de amestec 2T e mai bine ? daca infund evacuarea cu punga are ceva?adica am bagat capatul tobei intr-o punga si am strans-o cu un elastic,in loc de carpa...am vazut multi care spuneau ca e bine asa pt iernat.. cred ca operatiunea trebuie facuta cand toba e caldutza, adica fara condens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvann Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 e absolut necesar sa schimbi uleiul inainte de iernat ?? Care aveti raspunsuri prostesti , abtineti-va . incerc sa aflu ceva util . mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 depinde cat de uzat este.daca de obicei il schimbi la 5000 si ai 4500 schimba-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 tocmai ai pus o intrebare prosteasca la care astepti raspunsuri neprostesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvann Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 in locul replicii tale , mai bine imi explicai frumos ca nu scriai mai mult de 2 randuri . Asa ca fapt divers . am intrebat ca sa aflu , nu ca sa fac dialog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 cred ca mai sunt cam 20-30 de topicuri cu exact aceeasi problema,toate solutionate in coada de peste. ai mai reaprins si tu un flame pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvann Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 tocmai pe mine m-ai gasit . hai ca-l stingem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 no problem idea e ca sunt multe balarii de marketing si fanatisme si exagerari uleiul il schimbi cand ai ajuns la kilometrii pe care ai hotarat sa ii parcurgi cu el, dar ai ca variabile si regimul de exploatare, uzura motorului, tipul de ulei etc daca e cu mai multi cilindri si a avut probleme si a mers intr un piston la bicilindru, sau in 3 la cvadricilindru de exemplu, ar fi bine sa schimbi,daca ti a bagat benzina in ulei daca te apropii de kilometrii aia il poti schimba toamna,dar uleiului ii e totuna daca e in bidon sau in motor,iar motorului la fel astea cu schimbat de ulei toamna, varsat jos primavara si pus altul cum ti se par?sincer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 eu de obicei il schimb la 5000 am vreo 5300 cu el, motorul l-am pus la "iernat " am dat jos bateria si aia e. oare il mai pot porni la primavara sau va fii gipat!!! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 1.Rezervor plin+aditiv care combate deteriorarea benzinei in timp 2.Bateria scoasa 3.Cauciucuri la presiunea din carte 4.Lant curatat+uns 5.Antigel suficient in sistemul de racire 6.Infundat filtrul de aer+evacuare ca sa nu primeasca umezeala(cu ceva carpe ce gasesti prin casa,tricouri vechi etc) 7.Golire carburatoare 8.Uleiul din motor cel mai bine ar fi sa nu fie ftr deteriorat adica sa presupunem ca il schimbi la 5.000 de km, si tu ai cu el acum 4500 de km,atunci ar fi mai bine sa ii faci schimbul cu motorul cald ptr ca ,uleiul cu cat este mai uzat contine mai multe gaze nearse ce pot deteriora motorul stand in motor vreo 4-5 luni. Astea imi vin pe moment in minte,daca le faci toate astea+o invelesti bine si e relativ ferit de cerul liber o sa fie perfect. 9. Schimbat uleiul cu ulei tip auto ieftin, care va fi schimbat din nou la pregatirea pentru noul sezon. Se face astfel o "neutralizare" a baii de ulei dar si a circuitului de ungere. 10. Scoase bujiile si adaugat o lingura de ulei in cilindri.Montat bujiile la loc. 11. Spalat motocicleta. 12. Asezarea motocicletei pe cric central daca are, daca nu pe butuci.Husa pe ea + lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 (editat) 9. Schimbat uleiul cu ulei tip auto ieftin, care va fi schimbat din nou la pregatirea pentru noul sezon. Se face astfel o "neutralizare" a baii de ulei dar si a circuitului de ungere. 10. Scoase bujiile si adaugat o lingura de ulei in cilindri.Montat bujiile la loc. 11. Spalat motocicleta. 12. Asezarea motocicletei pe cric central daca are, daca nu pe butuci.Husa pe ea + lant Fratilor, voi va pregatiti de o iarna ca in Alaska ? Astea mi se par deja sfaturi de bagat motocicleta la conservat, nu la iernat. Iarna trecuta a fost o perioada de fix 7 saptamani in care am avut motorul tras pe dreapta si am fost ocupat cu alte activitati sportive - dat la lopata si dezgropat masina din nameti in fiecare dimineata. In iarna asta, daca vom avea din nou o iarna normala pentru zona geografica in care ne aflam, nu o sa se mai adune atat de multe saptamani la rand in care motorul sa stea. Editat Noiembrie 24, 2012 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Cu siguranta nici al meu n-ar dormi la ora actuala,doar ca distanta ne-o despartit de data asta.:-( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 N-ai ce sa neutralizezi schimband uleiul. Uleiul nu devine acid decat dupa ce s-au epuizat toti aditivii care combat aciditatea, cand ajunge TBN 0, si asta nu se intampla la 5000-7000km. La mine dupa 7000km e maro, relativ transparent. As mai merge cu el fara griji inca 3000km, dar o sa-l schimb in primavara. Schimbatul uleiului prea des nu ajuta la nimic. Sunt doar bani aruncati. Stabilizatorul nu e necesar. Nu se intampla nimic cu benzina in 3-4 luni. Cine se apuca sa puna ulei cu lingura pe la bujii la o carenata? Astea-s apucaturi din vremuri de mult apuse. Eu doar o spal, ii fac plinul si ii ung lantul. Bateria o scot si o duc in beci unde sunt + cateva grade toata iarna si mai pun redresorul pe ea cand imi aduc aminte. In primavara spray de curatat frane, lichid de frana, ulei si gata. A stat pe cricul lateral pe ciment si n-au avut probleme cauciucurile. Husa nu-i pun ca transpira sub ea. E mai aerisita fara si sta mai uscata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Da,am vrut sa spun gripat!cred ca se subintelegea,oricum era mai mult in gluma. Ghiar nu imi fac absolut nici o problema in privinta asta,a uleiului cel putin. Majoritatea lucrurilor spuse aicea sant povesti,plus ca in timpul sezonului multi nu stiu sa faca intretinerea ok a mobrei,pai mai vad pe cate unul cu lantul uscat de doame fereste(ca asta este primiul lucru la care ma uit si este cel mai vizibil). Eu cred ca este mullt,mult mai importanta intretinerea din timpul sezonului decat pregatirea asta pt iarna exagerat de stricta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 N-ai ce sa neutralizezi schimband uleiul. Cine se apuca sa puna ulei cu lingura pe la bujii la o carenata? Astea-s apucaturi din vremuri de mult apuse... Fiecare face ce crede de cuviinta. Faza cu schimbatul uleiului nu am inventat-o eu, dar mi se pare o idee foarte buna. Nu am zis ca se pune ulei cu lingura:)) ci se pune o cantitate mica de ulei (cat ar intra intr-o lingura) iar modalitatea de introducere a uleiului in cilindri este folosind un furtun de diametru redus care sa fie suficient de lung cat sa poti trage ulei cu el din bidonas si sa-l bagi in cilindru. Uleiul pe care il folosesc eu este ulei de 2T pentru ca sa arda repede cand o sa fie nevoie sa dispara de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 adica ? intra aer umed prin esapament sau airbox, gaseste o supapa deschisa si rugineste cilindrul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 ...iarna o pun la iernat si vara la varat...uleiul si-l schimba singura...singurul aditiv pe care l-am folosit a fost vodka... Nu am intrebat-o pana acum daca 'o trage ' prin toata gaurelele ei, sau daca simte nevoia sa fie invelita cu ceva husa ecologica de la LOuis...oare ar trebui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 ce tari is:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Cine, Ball' si Clujinski? sau cele 3 babe reci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.