Sari la conținut

date gresite in cartea de identitate


Postări Recomandate

La eliberarea carti la RAR ti se atrage atentia sa verifici toate datele scrise si sa revi la ghiseu daca sunt nereguli pt. modificare altfel le faci ulterior pe bani tai.Daca te prezinti la Rar cu un motor sau masina cu alte roti decat cele trecute in acte, la intocmirea carti de identitate o sa scrie ce ai pe masina nu ce ai in acte. Deci ei pot spune ca atunci avea alta roata.Dute la RAR cu bani in buzunar ca 99% o sa te puna sa platesti.Eu am fost la Cluj cu aceiasi problema la un DR 350 avea roata fata de 18 in loc de 21 in acte,mi-au facut ITP si nu au modificat nimic ca il foloseam nu ma pe coclauri, dar la un control sigur ai probleme.

Editat de alpina_b1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La eliberarea carti la RAR ti se atrage atentia sa verifici toate datele scrise si sa revi la ghiseu daca sunt nereguli pt. modificare altfel le faci ulterior pe bani tai.Daca te prezinti la Rar cu un motor sau masina cu alte roti decat cele trecute in acte, la intocmirea carti de identitate o sa scrie ce ai pe masina nu ce ai in acte. Deci ei pot spune ca atunci avea alta roata.Dute la RAR cu bani in buzunar ca 99% o sa te puna sa platesti.Eu am fost la Cluj cu aceiasi problema la un DR 350 avea roata fata de 18 in loc de 21 in acte,mi-au facut ITP si nu au modificat nimic ca il foloseam nu ma pe coclauri, dar la un control sigur ai probleme.

 

Tu vorbesti prostii .. si dezinformezi.

Datele tehnice care se trec in cartea de identificare a autovehicolului sunt datele parvenite de la fabricant ... nu de la cum gasesc ei mobra cand vii tu cu ea la RAR. Ca poate ii pui skiuri in loc de roti.

 

Hai sa fim seriosi, atata tevatura pentru un rahat de problema.

 

NU VEI PLATI NIMIC LA RAR (daca e nevoie faci tam-tam acolo si chemi sa vorbesti cu directorul - pentru ca nu e greseala ta)

Zicea tot baietzashu' asta mai sus ca trebuie sa verifici tu datele daca au fost inscrise corect in CIV - PROSTIE! - trebuie sa verifici decat datele personale daca sunt inscrise corect (Nume, prenume / CNP/ serie act identitate / adresa/ etc ... NU seria motor sau orice alta chestiune tehnica) Chiar nu va duce mintea fratilor? Daca vine o baba de 80 de ani la RAR sa faca identificarea la o masina ... o pune pe aia sa se uite sub capota la serii? o tavaleste in genunchi sa se uite la ce anvelope are ca sa poata semna ca e conform? ... jeezez

 

Ti se va completa pe CIV la sectiunea MENTIUNI marimea anvelopelor date de fabricant.

 

Succes. Nu inteleg de ce nu mergi zilele astea la RAR sa rezolvi? ... e zapada la voi ?

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inca nu am vazut politisti sa se uite la asa ceva,sincer

iar istoricul il stii, varianta st s a fabricat intre 96-99,in paralel cu funduro,nu a inlocuit o

sincer,mari diferente intre ele nu sunt,nici macar nu se justifica existenta a 2 variante,decat cel mult dpdv al marketingului

daca una avea roata fata de 21 si alta de 18 mai ziceam...dar asa...

 

inca nici eu dar nu se stie nici o data.

diferente inte ce e doua tipuri nu e numai roata din fata care vezi ca poate sa-ti deie batai de cap...

ma rog am sunat la rar si m-am informat.

m-au rugat sa ma prezint cu moto la ei si se uita ce pot sa faca.

pana atunci odihna

 

bafta si mersi de parere.

 

nu stiu cum se face in alte parti, dar la zalau, ITP se face numai la RAR, modificarea o sa o faca lejer, omeneste ar fi sa o faca fara banuti, dar, pun pariu pe o bere ca o sa iti ceara vreo 80 lei numa pt modificare

recomand modificarea in acte, care o sa fie atat in CIV cat si in certificat

numa bine

 

sper sa faca si aici la mures modificarile lejer, omeneste dar fara taxa ca doar nu eu am gresit ci ei.

am sa cer modificarea in acte, normal.

 

salutari in Zalau!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crede ma ca diferentele suntr totalmente nesemnificative

un ghidon cu un centimetru mai ingust sau mai lat conteaza?

un indicator al temperaturii apei in loc de ceas conteaza?

o alta forma la aripa fata? mizilicuri

ce nu inteleg eu: habaucii aia de la RAR au copiat ce le a dat lor calculatorul, fara sa se uite ce are mobra de fapt pe ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vorbesti prostii .. si dezinformezi.

 

atunci pentru ce platesti omologare individuala la prima inmatriculare in tara,ca sa copieze date care nu mai corespund cu ce ai tu pe motor ? si daca ii pun schiuri in loc de roti ,o sa scrie schiuri, ca de aia o duc sa ii faca omologare sa corespunda actele cu realitatea, nu cu ce o facut-o fabricantu.(un exemplu simplu :aduci un enduro si il transformi in super moto inainte de inmatriculare ghici ce roti o sa ai in acte?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a intrebat unu de la rar, cand am fost sa fac ITP-ul, daca am schimbat roata fata. NU ii zic eu e originala dar dc ma intrebati. Pai e mai mare ca aia din spate. M-a lasat 2 sec fara replica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vorbesti prostii .. si dezinformezi.

 

atunci pentru ce platesti omologare individuala la prima inmatriculare in tara,ca sa copieze date care nu mai corespund cu ce ai tu pe motor ? si daca ii pun schiuri in loc de roti ,o sa scrie schiuri, ca de aia o duc sa ii faca omologare sa corespunda actele cu realitatea, nu cu ce o facut-o fabricantu.(un exemplu simplu :aduci un enduro si il transformi in super moto inainte de inmatriculare ghici ce roti o sa ai in acte?)

 

Mai omule, tu nici n-ai idee ce inseamna omologare individuala si cand se aplica :(

Ia de aici:

 

http://www.rarom.ro/...iduala--94.html

Editat de nervOptik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crede ma ca diferentele suntr totalmente nesemnificative

un ghidon cu un centimetru mai ingust sau mai lat conteaza?

un indicator al temperaturii apei in loc de ceas conteaza?

o alta forma la aripa fata? mizilicuri

ce nu inteleg eu: habaucii aia de la RAR au copiat ce le a dat lor calculatorul, fara sa se uite ce are mobra de fapt pe ea?

 

da, ai dreptate, diferentele sunt nesemnificative.

dar marimea cauciucului conteaza putin.

cel putin la verificari perioadice.

in fine...

am primit un link unde pot sa verific motorul pe baza VIN-ului.

am verificat-o si e intr-adevar un F650 si nu F650ST.

deci va urma corectura la Rar.

s-ar putea ca cei de la rar nu erau destul de atenti sau nu stiu... in orice caz eu sint al treilea proprietar in tara, pana acum asa s-a cicrulat cu el.

Dar sincer sa fiu, acum ca am gasit o neregula in acte, vrea sa fie corectat.

 

Bafta!:)

 

Pe mine m-a intrebat unu de la rar, cand am fost sa fac ITP-ul, daca am schimbat roata fata. NU ii zic eu e originala dar dc ma intrebati. Pai e mai mare ca aia din spate. M-a lasat 2 sec fara replica.

 

 

:)

no las' cai binie si ase

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu am patit asa cu un Opel Tigra adus din Italia la care scria pe talonul italian la optiuni marimea cauciucurilor care existau pe masina. Cand au facut cartea au trecut doar datele cele originale de catalog nu si pe cele din optiuni. Am revenit la ei dupa ceva vreme cu copia dupa talonul italian, si-au recunoscut vina, si au trecut in cartea mea si marimile bune, GRATIS.

Si ca o corectura la ce s-a scris mai sus, politia nu te poate intreba de cauciucuri deoarece pe taloanele noi nu mai apar marimile acestora.

 

Spune-ne ce-ai mai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...