Sari la conținut

crazyzly

Membru
  • Număr conținut

    159
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda Deauville NT650V
  • Numar Moto
    ms
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GZ250 Marauder, BMW F650 Clasic

Vizitatori Recenți Profil

817 citiri profil

crazyzly's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Nu are nimeni informatii relevante?
  2. Salutari, ma intereseaza si pe mine starea actuala a drumului intre: 1. Ramnicu Valcea - Slatina 2. Slatina - Caracal - Bechet sau 3. Slatina - Craiova - Bechet. Daca stie careva, va rog sa-mi spuneti.
  3. Pentru putin. Ma bucur ca ai gasit informati utile. Cu ce fel de baterie ti-ai schimbat cea veche? Te intreb, pt. ca acum cateva zile am vrut sa-mi pornesc motorul, dar bateria nu a facut fata. Atunci am observat ca era o baterie slaba: producea un curent de pornire de 105A si i-mi trebuia (conform bateriei din fabrica ytz14s) 230A. Nici nu m-am mirat ca nu vroia sa porneasca. Maine vine bateria cea noua: un Toplite.
  4. Salut, vad ca traiesti in Birmingham. Merita sa verifici un site ( http://www.deauvilleuk.org/forum/ ) unde este o comunitate destul de mare de posesori de Deauville. Este acolo un site conex ( http://robdavistelford.co.uk/webspace/deauville/ ) care e administrat de catre un mecanic care se pricepe destul de ok. Multe informatii utile am gasit si eu acolo. Numai bine!
  5. Salutari. Am nevoie de un contact pentru un BMW F650 ST, partea electrica. Ma poate cineva ajuta? ASfalt uscat!
  6. Salutari. Am nevoie de un contact pentru un BMW F650 ST (sau pentru un Aprili9a Pegasso 650), partea electrica. Ma poate cineva ajuta? ASfalt uscat!
  7. Si mai ti minte in ce stare era acel kit? Ma refer aici la contactori ce se ard sau se murdaresc. » Post actualizat in 05 Oct 2018 06:44 Salutari, am schimbat kitul, am reintrodus pompa in circuit, am incercat. Functioneaza perfect. Pentru cei care sunt sau vor fi in aceasta situatie, recomand acest kit care costa cam 10% din valoarea pompei de benzina original. Necesita un pic de munca usoara desuruband 3 suruburi, o lipitura, insuruband cele 3 suruburi si e gata. Bafta si asfalt uscat!
  8. Salutare Tuturor! Am nevoie de parerile Voastre in legatura cu pompa de benzina/modul de functionare a pompei la motorul mentionat din titlul topicului. (Va rog cei care cred ca "stiu totul mai bine decat celalalt" sa-si pastreze parerea) Totul a inceput cand s-a oprit motorul pe o autostrada in strainatate. Nu m-am panicat, stiam ca am alimentat recent, deci nu e problema lipsei de combustibil ci a pompei de benzina. Am scos din circuit adica am legat direct furtunul de benzina din carburatoare la filtrul de benzina. Am reusit sa parcurg fara nici o problema cam 1000 km pana acasa dar nu vroiam sa circul fara sa functioneze deci am decis ca incerc sa rezolv problema. Am aflat ca exista un kit de reparatie pentru pompa de combustibil ceea ce costa cam 10% cat pompa intreaga. Am comandat, am montat. Prima data cand am montat, nu am legat in circuit ci am incercat doar daca am facut o treaba buna; si am facut: pompa a functionat, s-a auzit cum pompeaza si s-a si simtit cum trage (aer in cazul in care nu am montat furtunul de benzina). Cand am accelerat, pompa tragea mai repede aer si cand am revenit in relantin, pompa tragea constant mai incet. Dupa ce am legat in circuit, pompa tragea periodic benzina si nu pot sa-mi dau seama daca functioneaza in parametri normali sau nu (cert e ca inca nu am reusit sa incerc remontat in circuit). Sper ca am fost destul de clar in descrierea situatiei. In acest caz as avea nevoie de parerile voastre. Multumesc anticipat! Asfalt uscat.
  9. Sunt locuri faine in vaile prin jurul Borsecului...racoare, parau de munte... ce trebuie mai mult??? Capitala....numai capitala exista pt. tine, renucs? Da' mai deschide-ti unghiul de vedere, altfel ramai asa cum esti acum!
  10. Daca vrei sa ocolesti Tg. Muresul pe la Acatari, nu i-ti recomand, drumul fiind valurit, nu va fi foarte ok cu un Marauder. Eu acolo am trecut cam doua saptamani cu un BMW F650 si nu mi-a placut de loc (F650-ul e un pic mai unalt de cat Marauder-ul). Ai sa castigi acolo cam 10 minute... I-ti mai recomand Mediasul, orasul vechi, proaspat renovat. Satul din jud. Brasov, Viscri, un sat super pus la punct. (de pe E60 se coboara la Bunesti, cam 25 km). In Tg. Mures ti-as recomanda iarasi cetatea, un loc super fain pt un pic de relaxare, o cafea, o plimbare mica. In Racos sa mergeti si la coloanele bazaltice, nu prea departe de craterul vulcanului, mai ales ca este si un lac acolo cu o apa aproape asa de limpede ca si apa din lacul Ochiul Beiului. Cheile Nerei... super fain loc, campati acolo, e o atmosfera superba!!! Recomand. Colegul din Resita poate sa spuna mai multe despre asta, cred. Merita sa mergeti si pana la Oravita sa vedeti teatrul lui Eminescu, e o minatura a teatrului din Viena. Recomand! Ar fi fain sa ajungeti si la Dunare, la chipul lui Decebal, Cazanele, etc. Si eu ma gandesc la o tura de la Bazias pana in Delta. Poate poti sa-mi spui si tu niste pareri in legatura cu ruta pe malul Dunarii (unde se poate, normal). Concediu placut!
  11. De acord 100%. Patit si invatat pe propria piele.
  12. Salutari! Update (cam tarziu) la problema mea, ca sa invete si alti nu numai eu. Am rezolvat scurgerea uleiului prin: - montare semeringuri ALLBALLS (si ulei si praf) - schimbare cuzineti (toate cele patru la cele doua tuburi) cu OEM Si cam atat. Mersi de sfaturi, pareri, critici. Numai bine va doresc.
  13. Multumesc Doru1900 pentru linkul lui Cesar! La F650 nu sunt posibilitati de reglaj preload, rebound, compresia. Oricum sunt informatii utile pt.mine.
×
×
  • Creează nouă...