Sari la conținut

noua infatisare a 900 RR-ului meu


deleted
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 100
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

salutari,

 

scuze dar am lipsit putin de pe forum, @gixx nu am pus-o ca sa ma laud, chiar ma batea un gand sa o dau dar pana la urma nu am putut. cum spunea un coleg pe aici chiar am pus osu la treaba si multa, prea multa pasiune, imi parea rau sa nu ajunga la cineva care sa ii dea atentie :)

 

btw...multumesc pt felicitari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Vizitator Adrian

partea cea mai tragica la o motoreta de genul asta, in care s-au bagat atatia bani si atata munca consta in faptul ca el daca decide sa o vanda intr-o zi....o aiba de-a face cu tot felul de ratati care vor veni cu placa "man, am gasit una la 1600 eur, mai mult nu pot sa dau,sorry"......si asa mai departe...

 

oameni care inca mai cumpara VOPSEAUA, STICKERELE si alte porcarii atunci cand cumpara un motor, si nu cumpara motocicleta in sine, in functie de cum se prezinta per ansamblu.

 

ma batea si pe mine gandul sa-mi fac cadrul negru si cadrul de codita + scarite rider ..... dar nu vopsitul sau costul vopsitului ma sperie, ci faptul ca trebuie sa dau totul JOS si sa montez apoi iar motorul la loc....


dupa ce-am facut asta o data in iarna trecuta (de fapt nu eu,un amic pt mine), si am vazut 'first hand' cam cat s.ex presupune....mai bine zic pas...

 

deci de admirat cam cata munca

 

foarte misto motoreta cum a iesit,cum au spus si altii,felicitari ! si nu merita vanduta decat outside RO, aici nu are ce cauta la vanzare....



cand am vazut pozele prima data, cu mobra ta vopsita asa, mi-am amintit de un VTR facut cam la fel (ca si schema de culori), asta pe vremea cand aveam si eu VTR :)

 

2008%5C12%5C31%5Cbikepics-1525115-full.j



Si ceva important: ai factura / facturi sau poti produce facturi pt TOT Ce ai facut la ea? pentru ca daca da vreun dobitoc peste tine,si ajungi la mila asigurarilor si ti-o evalueaza aia la 1000 eur.............cred ca m-as impusca....

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asiguratori tot la 1000euro ramine , avind in vedere vechimea ei. poate sa aibe toba din aur pe ea. Cind investesti atit de mult in asa ceva, trebuie sa stii de la inceput ca banii nu-i mai recuperezi niciodata, doar incercind sa vinzi motocicleta. Nu e cazul aici, multi investesc mii de euro in moto si dupaia se pling ca li se ofera preturi ridicol de mici. E aproape imposibil sa gasestgi un client care ar investi in acelasi model de mobra o suma pe care ai cheltuit-o.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O astfel de " investitie " ar trebui in mod normal sa sfarseasca intr-un garaj climatizat , cu umiditate controlata . . . . . In tarile civilizate se pot asigura la valoarea reala . Costa , dar se poate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

La asiguratori tot la 1000euro ramine , avind in vedere vechimea ei. poate sa aibe toba din aur pe ea. Cind investesti atit de mult in asa ceva, trebuie sa stii de la inceput ca banii nu-i mai recuperezi niciodata, doar incercind sa vinzi motocicleta. Nu e cazul aici, multi investesc mii de euro in moto si dupaia se pling ca li se ofera preturi ridicol de mici. E aproape imposibil sa gasestgi un client care ar investi in acelasi model de mobra o suma pe care ai cheltuit-o.

 

ai scris mult si pe langa (ma refer la faptul ca nu se plange nimeni aici ca nu-si ia banii investiti. asta e la mintea oricui,nici nu are expectante careva la asa ceva (mai ales Ducati_Rider care a recunoscut singur asta)...

 

ma intereseaza un aspect totusi,din ce-ai scris. de ce la asiguratori tot 1000 eur ramane? poti detalia situatia? (intreb serios chiar,nu la misto)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că despăgubirea unei eventuale daune se calculează la valoarea de nou a produsului la care se aplică un coeficient de reducere proporțional cu vîrsta obiectului. Din păcate.

 

Li se rupe mu..tilor de asiguratori cît a investit proprietarul în fier. Din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că despăgubirea unei eventuale daune se calculează la valoarea de nou a produsului la care se aplică un coeficient de reducere proporțional cu vîrsta obiectului. Din păcate.

 

Li se rupe mu..tilor de asiguratori cît a investit proprietarul în fier. Din pacate.

:10: Ptr ei sunt doar fiare . Munca lor este in interesul asiguratorului iar noi nu suntem decat vacutele mulse odata pe an sau odata la 6 luni . Cu cat mai tanara vitica , cu atat mai mult " laptic " . . . . . . . Si atunci , sa nu dea trasnetu in muma lor ?

 

Gata , m-am calmat . Am fost pana la pagina 1 , inapoi la poze .

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si, indifferent ca starea de intretinere este excelenta, daca trece de 10 ani, ca si la masini, valoarea motocicletei scade drastic. Daca cineva se face vinovat de distrugerea bijuteriei , in trafic, singura sansa de a recupera banii este conform legii jungle, doar daca ai "bijuterii" barosane.



Si cum pe 2 roti poate fi de nspe ori mai mai riscant, trebuie sa fii constient ca sint bani aruncati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte curios de dynojet... vreau si eu sa pun pe moto, am un cb 500 pe care vreau sa-l fac intr-un final cafe... intrebarile mele sunt urmatoarele: 1. se simte o diferenta la putere? 2. cu cat creste consumul? 3. cat de greu este de reglat? peste tot pe unde am intrebat nu am gasit pe cineva care sa-mi poata da o parere pertinenta, toti isi dau cu parerea dar nimic concret, sport national :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte curios de dynojet... vreau si eu sa pun pe moto, am un cb 500 pe care vreau sa-l fac intr-un final cafe... intrebarile mele sunt urmatoarele: 1. se simte o diferenta la putere? 2. cu cat creste consumul? 3. cat de greu este de reglat? peste tot pe unde am intrebat nu am gasit pe cineva care sa-mi poata da o parere pertinenta, toti isi dau cu parerea dar nimic concret, sport national :))

Sunt sanse destul de mici sa gasesti aici , pe topicul omului , un raspuns . Incearca sa cauti /index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1 . Sunt si altii care au pus intrebarea si au trecut deja prin calvarul forumist :) . Poate iti gasesti informatiile necesare . Bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms frumos, astept totusi parerea posesorului pt ca, in definitiv de aia il intreb

salut,

 

sper sa pot sa iti raspund la intrebare cat mai exact:

 

1. prima data cand am schimbat filtrul de aer am facut un calcul si am vazut ca daca pun un filtru "refolosibil" de gen k&n etc ies mult mai bine decat sa tot schimb filtrul de hartie, si am zis wtf hai sa pun hiflow ( din ce citisem duce la cresterea puterii cat de cat) sincer am simtit pe pielea mea ca e placebo, chiar vedeam pe bujii ca merge mai sarac si motorul se incalzeste mai repede....

 

2. am zis bun asa, avand toba schimbata hai sa incerc dyno... laude peste laude, ok am luat un kit cu 3 marimi de jiclere si dai si cauta pe forumuri ... cum e mai bine, ce dimensiune sa optez in cazul meu ( filtru si endcan schimbate) si am ajuns la mediu ... bun, acele membranelor iar au reglaje ... dai si bate-ti capul cu reglajele acolo, :)) partea funny a fost, nu la montaj ci reglajul, am incercat toate variantele... babeste... pana mi-a convenit culoarea bujiei ( maroniu), cred ca am reglat carburatia de cel putin 6-7 ori pana mi-a placut

 

3. se simte o diferenta dar nu la ture joase , acolo chiar se balbaie putin, se simte in medii, la ture mari nu cred ca face vreunul din noi diferenta cel putin pe strada

 

4. despre consum iti pot spune ca da consuma mai mult, la un mers linistit mie imi ia cam cu 0.5l mai mult la 100 ( exemplu: la 160 pe autostrada cat de cat constant ia 7 in loc de 6,5 cat lua de obicei... vorbesc ochiometric)

 

O astfel de " investitie " ar trebui in mod normal sa sfarseasca intr-un garaj climatizat , cu umiditate controlata . . . . . In tarile civilizate se pot asigura la valoarea reala . Costa , dar se poate .

 

da ... din pacate nu e garaj climatizat ... dar sta linistita in garaj pe standere cu o patura si husa pe ea

 

scuzele mele ca nu mai intru asa des pe forum ... ba cu munca, ba cu celalalt proiect, de data asta o masina tot de varsta mobrei... (nu dati cu pietre :tomato: ), daca e ceva cu ce va pot ajuta sau intrebari va las si un nr de tel 0726306790, daca pot sa va ajut cu cea mai mare placere. :peace:

Editat de Ducati_RIder
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzele mele ca nu mai intru asa des pe forum ... ba cu munca, ba cu celalalt proiect, de data asta o masina tot de varsta mobrei...

Daca si aia iese la fel ca mobra, jos palaria :) La masini totusi e ceva mai mult de munca...

 

(Daca nu sunt indiscret, ce marca e? :) )

 

SPOR LA TREABA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte curios de dynojet... vreau si eu sa pun pe moto, am un cb 500 pe care vreau sa-l fac intr-un final cafe... intrebarile mele sunt urmatoarele: 1. se simte o diferenta la putere? 2. cu cat creste consumul? 3. cat de greu este de reglat? peste tot pe unde am intrebat nu am gasit pe cineva care sa-mi poata da o parere pertinenta, toti isi dau cu parerea dar nimic concret, sport national

 

si as mai vrea sa adaug ceva ... daca carburatia ta e in mintile ei ... opteaza mai bine la un pinion mai mare pe spate +2 parerea mea ... acolo simti diferenta, evident vor spune multi ca pierzi la viteza ... come on, de cate ori ai mers in viata cu ea la 250+ ... acum faci cum crezi ;)

 

Daca si aia iese la fel ca mobra, jos palaria :) La masini totusi e ceva mai mult de munca...

 

(Daca nu sunt indiscret, ce marca e? :) )

 

SPOR LA TREABA!

 

nu esti indiscret ... un Suzuki Vitara din 1996

 

mai pun 2 poze cu "cici"

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumim din suflet, atat eu cat si bugetul :)) cred ca mai bine investesc in altceva, cred ca am cautat 4 luni un raspuns pertinent si obiectiv.

 

si as mai vrea sa adaug ceva ... daca carburatia ta e in mintile ei ... opteaza mai bine la un pinion mai mare pe spate +2 parerea mea ... acolo simti diferenta, evident vor spune multi ca pierzi la viteza ... come on, de cate ori ai mers in viata cu ea la 250+ ... acum faci cum crezi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si as mai vrea sa adaug ceva ... daca carburatia ta e in mintile ei ... opteaza mai bine la un pinion mai mare pe spate +2 parerea mea ... acolo simti diferenta, evident vor spune multi ca pierzi la viteza ... come on, de cate ori ai mers in viata cu ea la 250+ ... acum faci cum crezi ;)

 

 

nu esti indiscret ... un Suzuki Vitara din 1996

 

mai pun 2 poze cu "cici"

 

attachicon.gif1487304_795649197128936_711851493_n.jpg

attachicon.gif1546225_795649217128934_1663251451_n.jpg

Orgasmica ! Cum poate sa arate . . . . . O poza in format mai mare , cu autograf , se poate ?

 

Nenea proprietaru , mai puneti poze sa ne dezghetam pupilele ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...