Razvann Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Salutare ! Am observat zilele trecute cand am dar saua jos ca am sub ea , pe carena este o crepatura. Nu i-am dat importanta , iar azi cand am dat saua jos sa iau bateria , am vazut ca acea crepatura s-a marit si daca o mai las va cobora si se va face tot mai mare. Cu ce anume as putea sa o lipesc ca sa nu se mai mareasca mai mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Fibra de sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aditzu03 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 eu am facut cu plasa deaia de sarma....habar n`am cum ii zice si cu pistolu de lipit, o topesti acol in plastic si nu se mai duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvann Postat Decembrie 2, 2012 Autor Share Postat Decembrie 2, 2012 Perfect ! Mersi mult! Carena e aliniata , crepatura e foarte subtire ,dar tot coboara de la trepidatii presupun . O sa-mi achizitionez smirghel si fribra de sticla iar cand am timp ma pun osul la bataie . Pe exterior nu trebuie facut nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aditzu03 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Perfect ! Mersi mult! Carena e aliniata , crepatura e foarte subtire ,dar tot coboara de la trepidatii presupun . O sa-mi achizitionez smirghel si fribra de sticla iar cand am timp ma pun osul la bataie . Pe exterior nu trebuie facut nimic ? Nope Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvann Postat Decembrie 2, 2012 Autor Share Postat Decembrie 2, 2012 In mod normal pe exterior se topeste plasticul in zona crapaturii, se pune plasa de otel si apoi se pune material de umplutura (chit cu fibra de sticla sau ABS lichid). Asta inseamna sa distrugi vopseaua pe exterior si nu cred ca vrei sa revopsesti.. Ceea ce ii vei face tu va opri crapatura si va conferi o rezistenta. Am inteles ce e de facut . Nu vreau sa o revopsesc pentru ca nu e necesar . E ingrijit motorul si carena e foarte bine cum e acum . Plasa otelita presupun ca trebuie sa fie destul de subtire pentru a putea aplica o bucata mica in zona respectiva nu ? Am notat ce anume trebuie sa cumpar Aditzu03 mersi pentru informatiile scrise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Dobori 2 iepuri cu o impuscatura: iti repari carena si scapi de tantari ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Salutare ! Am observat zilele trecute cand am dar saua jos ca am sub ea , pe carena este o crepatura. Nu i-am dat importanta , iar azi cand am dat saua jos sa iau bateria , am vazut ca acea crepatura s-a marit si daca o mai las va cobora si se va face tot mai mare. Cu ce anume as putea sa o lipesc ca sa nu se mai mareasca mai mult ? Normal, la capetele fisurilor in materiale casante (si cazul carenelor) se opreste inaintarea fisurii cu cate o gaura. Daca zici ca este fisura fina,ajunge si o gaurica de 1,5 mm. Dupa aceea se trece la sudare sau lipire. Cel mai sanatos lucru este mularea in materialul de sudat a asa zisei plase de tantari. Cu armatura de plasa, nu se va mai rupe in veci.Este putin mai pretentioasa aceasta lucrare, dar merita. Daca cauti pe" you tube " modalitati de reparatie, vei gasii si demonstrat cum se poate realiza sudarea carenelor si tehnologia necesara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvann Postat Decembrie 2, 2012 Autor Share Postat Decembrie 2, 2012 Normal, la capetele fisurilor in materiale casante (si cazul carenelor) se opreste inaintarea fisurii cu cate o gaura. Daca zici ca este fisura fina,ajunge si o gaurica de 1,5 mm. Dupa aceea se trece la sudare sau lipire. Cel mai sanatos lucru este mularea in materialul de sudat a asa zisei plase de tantari. Cu armatura de plasa, nu se va mai rupe in veci.Este putin mai pretentioasa aceasta lucrare, dar merita. Daca cauti pe" you tube " modalitati de reparatie, vei gasii si demonstrat cum se poate realiza sudarea carenelor si tehnologia necesara. Initial o sa incerc cu plasa de otel si fribra de sticla. Sper sa ma descurc si sa iasa bine . Dau o bere fiecaruia !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Fibra de sticla. niciodata daca vrei o reparatie facuta cum trebuie. chiar si daca folosesti rasina buna, nu mizeria aia albastra contrafacuta pe la bulgari nu o sa tina pra mult pe carenele de abs. fibra e buna sa repari fibra cu ea. sudura abs se foloseste la carene. problema e ca si sudura asta are niste secrete. multi o fac dar foarte putini o fac bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 niciodata daca vrei o reparatie facuta cum trebuie. chiar si daca folosesti rasina buna, nu mizeria aia albastra contrafacuta pe la bulgari nu o sa tina pra mult pe carenele de abs. fibra e buna sa repari fibra cu ea. sudura abs se foloseste la carene. problema e ca si sudura asta are niste secrete. multi o fac dar foarte putini o fac bine... Sustin, rasina nu tine mult timp pe ABS, daca e cosmetizare sa scoti un ban mai mult la vinzare, e buna metoda cu rasina si fibre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 fibra de sticla pe carene din plastic ABS nu este rezistenta in timp si din cauza vibratiilor va ceda! sfatul meu este: cu ajutorul unui 'dremel' faci un sant dealungul crapaturii si apoi cu smirghel finisezi. aliniezi carena si pe exterior o fixezi cu banda adeziva din aluminiu! cauti prin magazine BISONITE , amesteci cele 2 componente si apoi aplici pe interiorul carenei pana se umple 'santul' facut cu 'dremelul'. eu am facut astfel si bucati mai mari din carene si are o rezistenta extraordinara! singurul minus este ca este o treaba migaloasa! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 .....si daca nici cum nu se inchide c.u.r.v.a aia de fisura, sugereaza-i elegant ca exista si solutia NACKED ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Normal, la capetele fisurilor in materiale casante (si cazul carenelor) se opreste inaintarea fisurii cu cate o gaura. Daca zici ca este fisura fina,ajunge si o gaurica de 1,5 mm. Dupa aceea se trece la sudare sau lipire. Cel mai sanatos lucru este mularea in materialul de sudat a asa zisei plase de tantari. Cu armatura de plasa, nu se va mai rupe in veci.Este putin mai pretentioasa aceasta lucrare, dar merita. Daca cauti pe" you tube " modalitati de reparatie, vei gasii si demonstrat cum se poate realiza sudarea carenelor si tehnologia necesara. SUBSCRIU , am avut o problema similara insa la un spoiler auto initial am dat doar cu chit de fibra de sticla + vopsit .. in nici 6 luni fisura s-a extins , desi pare extrem da cu incredere 2 gauri unde incepe si se termina fisura ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 SUBSCRIU , am avut o problema similara insa la un spoiler auto initial am dat doar cu chit de fibra de sticla + vopsit .. in nici 6 luni fisura s-a extins , desi pare extrem da cu incredere 2 gauri unde incepe si se termina fisura ! Si gaurile raman?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvann Postat Decembrie 3, 2012 Autor Share Postat Decembrie 3, 2012 niciodata daca vrei o reparatie facuta cum trebuie. chiar si daca folosesti rasina buna, nu mizeria aia albastra contrafacuta pe la bulgari nu o sa tina pra mult pe carenele de abs. fibra e buna sa repari fibra cu ea. sudura abs se foloseste la carene. problema e ca si sudura asta are niste secrete. multi o fac dar foarte putini o fac bine... La ce concluzie ajungi? da-mi o idee Sustin, rasina nu tine mult timp pe ABS, daca e cosmetizare sa scoti un ban mai mult la vinzare, e buna metoda cu rasina si fibre. Nu vreau sa o vand . de curand am cumparat-o, fibra de sticla pe carene din plastic ABS nu este rezistenta in timp si din cauza vibratiilor va ceda! sfatul meu este: cu ajutorul unui 'dremel' faci un sant dealungul crapaturii si apoi cu smirghel finisezi. aliniezi carena si pe exterior o fixezi cu banda adeziva din aluminiu! cauti prin magazine BISONITE , amesteci cele 2 componente si apoi aplici pe interiorul carenei pana se umple 'santul' facut cu 'dremelul'. eu am facut astfel si bucati mai mari din carene si are o rezistenta extraordinara! singurul minus este ca este o treaba migaloasa! spor! o sa iau in calcul si metoda scrisa de tine.probabil o sa merg si la ceva atelier in speranta ca-mi vor da cateva idei si ei . Sa ma apuc singur de ea ? n-as vrea sa ma trezesc ca fac din tantar armasar. Sau ar fi indicat sa las carena cuiva caruia se pricepe si sa o faca ? SUBSCRIU , am avut o problema similara insa la un spoiler auto initial am dat doar cu chit de fibra de sticla + vopsit .. in nici 6 luni fisura s-a extins , desi pare extrem da cu incredere 2 gauri unde incepe si se termina fisura ! treaba cu gaurile de 1.5 mm chiar mi se pare extrema . stiu ca asa s-ar putea opri inaintarea fisurii ,dar nu risc sa fac alta prostie ? edit: Ajung doar joi pe acasa si sa am si timpul necesar sa ma apuc de treaba . intre timp ma mai documentez daca reusesc si incerc sa vad ce pot face .O sa ma orientez si dupa cele postate de voi . Sper sa iasa bine , dar trebuie sa am timp . Voi reveni cu intreabari daca mai am nevoie sau chiar cu rezultatul daca ajung la el . Multumesc pentru raspunsuri deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.