XorX Postat Ianuarie 27, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2013 (editat) Esti primul barbat pe care-l aud plangandu-se ca un motor este prea puternic.WTF? Nu asta ma sperie, ci faptul ca ai primit asa multe raspunsuri... PS Scuzati off-topicul. Multumesc totusi ca ma numesti barbat ) Cred ca nu ai citit tot, prin postul 8 ziceam ca nu e pt mine mobrita... @cstelia am comandat pinioane cu raport schimbat, probabil ca le primesc pe la sfirsitul lui februarie. O sa-ti zic daca e o varianta de urmat asta cu pinioanele. . Editat Ianuarie 27, 2013 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 ce nu inteleg eu este la ce poate sa ajute ca intrii in banda de putere dupa 2 cm de cursa la gaz sau dupa 3 cm????nu tot violenta ramane? ce dracu mai baietii... intai as incerca din transmisie, urmata de garnitura mai groasa la chiuloasa ,dupa care reglaj la PV, dar mama lor cred ca FWW ramane modificarea garniturii de sub cilindru presupune modificarea timpului de deschidere al ferestrelor, deci e complicatenie prea mare. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Probabil ca ideea cu pilirea mansonului de acceleratie e sa faci rotirea mansonului mai lunga si astfel sa speri ca poti controla mai fin acceleratia. Dac inainte roteai mansonul, de ex, 100 de grade (din 360), dupa pilire il vei roti 140 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Salut, Nu incerca sa modifici unele chestii pe care ai sa leregreti mai tarziu(ex .volanta schimbata ,mansoane,etc,plilre polizare,sudura. 1.Cea mai simpla varianta ar fi sa-i obturezi evacuarea la iesire(o saiba cu gaura mai mica ca cea de acum)--la surdina cum zic unii.la o luna scoate saiba si ia-o TU la ture ca iti infunda toba. 2.desfa-i carburatorul si lasa-i cuiul mai jos cu o gradatie---adica ridici siguranta mai sus.Daca nu esti multumit masi da-i una mai jos.o sa pornesca mai greu un pic cand e rece 3.pozitia fetei pe motor ---da-o mai infata aproape de busonul rezervoruluicu coatele ridicate daca nu te descurci si esti din bucuresti te ajut eu gratis Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 5, 2013 Autor Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) in we am reusit sa ma mai plimb si eu cu mobra pitin. Ce am descoperit e ca e destul de moarta pina intra PV, iar cind intra zici ca o mina dracii de la spate.Poate ca pentru inceput o sa ma uit sa vad cum pot sa decuplez PV.Probabil ca asta combinat cu pinioane cu raport modificat o sa o domoleasca simtitor.Asta cu pinioanele sper sa mai aiba un efect, si anume sa aiba vitezele putin mai lungi, pentru ca in varianta de acum daca ma dau eu cu ea mai mult schimb viteze decit sa merg. Salut,Nu incerca sa modifici unele chestii pe care ai sa leregreti mai tarziu(ex .volanta schimbata ,mansoane,etc,plilre polizare,sudura.1.Cea mai simpla varianta ar fi sa-i obturezi evacuarea la iesire(o saiba cu gaura mai mica ca cea de acum)--la surdina cum zic unii.la o luna scoate saiba si ia-o TU la ture ca iti infunda toba.2.desfa-i carburatorul si lasa-i cuiul mai jos cu o gradatie---adica ridici siguranta mai sus.Daca nu esti multumit masi da-i una mai jos.o sa pornesca mai greu un pic cand e rece3.pozitia fetei pe motor ---da-o mai infata aproape de busonul rezervoruluicu coatele ridicatedaca nu te descurci si esti din bucuresti te ajut eu gratisNoroc chiar asa, care ar fi variantele de curatat toba de uleiul ne ars in cazul in care mergi cu amestec prea mare? Editat Februarie 5, 2013 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 coborarea cuiului saraceste amestecul, deci: - mobra va fi si mai violenta - risti sa prajesti pistonul prin supraincalzire eu as incerca si sa reglez PV astfel incat sa intre cat mai rapid+schim la pinion/foaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Salut, 1.daca lasi cuiul jos risti sa -l incalzesti daca dai tare in ea pe o perioada lunga de timp dar ma indoiesc ca copilul sa faca asta. 2.Daca schimbi pinioanele risti sa bulesti ambielajul-am patit-o eu.a plecat din buton.puterea e tot mare si forteaza in ambielaj. 3.Daca reglezi PV e acelasi lucru cum ai obtura evacuarea ceea ce ti_am zis in primul post.PV nu face alceva decit sa mai deschida o ferestra in cilindru pt evacuare la o anumita turatie.Daca tot vrei scoate-l de tot si asigura-te ca clapeta e pe inchis(e ceva de munca) 4 Sa cureti toba:a da-i in goarna cat poti.motoarele astea sunt supra alimentate si daca mergi incet fac depuneri de-aia si insist cu cuiul mai jos la nivelul asta de pilotaj b.da o jos si arde-o Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Februarie 6, 2013 Autor Share Postat Februarie 6, 2013 hmm.. despre amestec eu stiam asa: - saracesc amestecul (aka mai mult aer) urca mai sus in ture, putere mai mare, incalzire pronuntata - imbogatesc amestecul (aka mai multa benzina) nu mai urca asa mult in ture, nu ajunge in plaja maxima de putere, racire mai buna ref la PV, ideea mea era sa o fac sa intre cit mai tirziu spre deloc, exact ideea de a ramine obturata evacuarea cit mai mult timp. partea cu pinioanele care strica ambielajul nu am inteles-o. Adica, puterea e putere, doar ca pe raport schimbat in loc sa ai cuplu la roata si sa se ridice usor o sa fie mai "bleaga" dar cu viteza de virf mai mare. Oricum pinioanele sunt comandate, nu mai am ce face, o sa le schimb sa vad cum se comporta. toba nu se poate curata si cu motorina/benzina turnata in ea (evident, scoasa de pe motor)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 toba o arzi. sau folosesti (multa) soda caustica. alegerea e a ta! o forja ocazionala nu prea o curata, trebuie vreo 2-3 tura "in forja" ca sa se curete si nicidecum n-o sa curete o toba infundata, e mai mult pentru intretinere! p.s. poti sa scoti minunea aia de sufa de la pv si gata, ramane fereastra inchisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 pai e exact cum sti, doar ca probabil nu iti e clar cum lucreaza cuiul. prin coborarea lui in carburator (adica ridicarea sigurantei) se scade cantitatea de amestec, deci....se saraceste. pentru a mai domoli il imbogatesti. referitor la PV, teoretic, daca deschide mai devreme, puterea va fi livrata ceva mai liniar, insa e posibil sa fie tot prea abrupt. cat despre prajeala ambreiajului, nu cred ca e cazul, nu se va merge prea mult cu ambreiajul patinat, pana la urma e vorba de o mobra de copil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 NOROC din nou, Cred ca o sa vorbim de o sa ne plictisim so mi-e teama ca o sa ajungem sa ne injuram.Fa -i ce crezi tu ca e mai bine .sunt multi care te-au ajutat cu sfaturi majoritatea bune.Acum depinde de tine.La motoarele pe care le-am avut PV era centrifugal pe axul motorului.Daca e cu sufa atunci e mai usor de facut.la unele am vazut cu motoras electric. Salut si spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 1, 2013 Autor Share Postat Aprilie 1, 2013 revin cu primele impresii. Schimbat pinioanele +2 dinti in fata -2 dinti in spate. Mobra s-a schimbat complet. Are putere dar nu mai e violenta, nu se mai ridica pe o roata decit daca vrei si in plus a cistigat si in viteza de virf si treptele au devenit mai lungi. Una peste alta este OK modificarea, se duce mai spre comportament enduro. Ramine totusi problema suspensiei f tari (la urmatoare servisare de furca o sa incerc un ulei mai subtire) PS. varianta cu scoaterea PV da un mers cam ciudat. Nu mai urca in ture si se limiteaza repede, in plus se simte parca merge "infundata", asa ca i-am lasat PV cuplata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Incearca sa ii bagi mai mult ulei in benzina... o sa se tureze mai greu dar o sa scoata fum mai mult ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Asta cu uleiul nu am ami auzit-o,dar pot sa extrapolezi si sa faci urmatoarele: -pune-i jumate benzina jumate motorina -2 saci ciment pe coburi si unul pe rezervor -leaga maneta de frana strans de ghidon -desumfla-i rotile -eventual niste zahar in rezervor Glumesc,sa mai zambim un pic.Scuze nu am vrut sa supar pe nimeni-si asa suntem putini pe aici Cu amortizoarele ,uitate-te daca are ceva reglaje.pe fata normal trebuie sa aiba 2 suruburi in capatul amortizorului unul pentru compresie unul pt extensie,nu mai stiu exact,sau un singur surub cu specificatia S---H da-l spre S(soft si hard).pe spate la fel in capul amortizorului e o butelie mica si acolo trebuie sa fie reglajul.daca nu mai desfileteaza piulita din capul arcului(vezi ca sunt 2 -una e contradesfacerii) Cu pinioanele schimbate o sa obtii viteze mai mari si cazaturi mai nasoale.Grija pentru fetita!!!! Noroc la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.