Ninu 2000 Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Proaspat posesor( 1 luna).Prima motocicleta pe care o detin ,avand in vedere ca sunt incepator am studiat destul de mult piata pana m-am hotarat pe acest model.Dupa primii kilometri facuti pe motocicleta pot spune ca se simte bine in egala masura atat pe asfalt,cat si pe drumuri neasfaltate.Nu este intr-o stare impecabila mai am de schimbat una alta la ea.Caucicucurile fata/spate.Pompa de apa.O problema des intalnita la acest model.Burduful de caucicuc de la carburator.Farmecul unei motociclete mai vechi....te mai si murdaresti pe maini. motocicleta a intrat la hibernat si va primi o revizie generala.O voi pregati pentru sezonul urmator.Lcrarile au inceput.Punem si cateva poze..Cam asa arata acuma . Chit pompa de apa done . Burduf carburatoare schimbat. Bujii schimbate. Montat cooler pe releul de incarcare (care este de altfel nou). Schimbat uleiul cu Motul 15w50. Schimbat lichid de racire. Scimbat placute frana fata cu SBS.Cam atat pana in momomentul de fata ,toate operatiunile efectuate de mine acasa ....o placere sa fi manjit cu ulei pe maini . Urmeaza... Sa schimb lichid frana . Vopsea proaspata. Astept sa-mi ajunga zilele astea busonul de la radiator(picura lichid de racire in jurul lui ),si o-ringurile pompa apa +termostat.(am uitat sa le comand adata cu pompa de apa ). Si o poza cu dansa facuta cu telefonul. Toate cele bune. Editat Decembrie 17, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Pt inceput este ideala. S-o stapanesti sanatos si fara probleme. Nu merge cu ea subturata in speranta unui consum scazut, sau a unei uzuri mici. In fapt se supra solicita cutia si poate claca. A mea dupa trei proprietari care au folosit-o toti subturat si pana-n 60000km, pinioanele erau varza, in fapt sa spart stratul cemetat de la suprafata. S-a rezolvat cu un set de roti dintate SH. Uleiul fusese schimbat la timp cu religiozitate si numai ulei bun. In rest releul si pompa care deja le stii. Altfel fara moarte. Bujiile iridiu ajuta pornirea si cresc usor cuplul la turatie joasa. Editat Decembrie 17, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 17, 2012 Autor Share Postat Decembrie 17, 2012 Multumesc . Intradevar sub 3k rpm se simte subturata ,nici nu ma gandesc sa merg la consum ...oricum consumul ei este mai mult decat satisfacator .Ca masina de zi cu zi conduc un e36 320i, stiu ce inseamna sa mergi des la pompa:).Bujii am cumparat deja normale (modelul care il da cartea ),despre cele cu iridium mai vedem. O poza cu improvizatia pt racirea releu-lui. P.S..Scuze pentru micile greseli din primul post (am inghitit cateva litere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Pune soricei mai subtiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_l8 Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Dupa 4000km parcursi pe o astfel de motoicleta cred ca ai facut o alegere buna pt incput si nu numai, si eu am un BMW F650ST din 95 si as putea spune ca ii o motocicleta care nu te lasa la greu:D, in oras te simti ca "the King of the roads":)) si ii destul de manevrabila pt greutatea ei, iar in afara tre sa iti cumperi un windshield, banuiesc ca ar ajuta ... eu am fost vara asta din Timisoara pana in Botosani (780km),tinand ca cont ca atunci cand am plecat facusem doar vre-o 50 de km cu aceasta motocicleta(deabea o luasem) , a fost destul de obositor.Au fost scumpe piesele? eu o sa trebuiasca sa ii inlocuiesc semeringurile de ulei la furca, sa stiu la ce preturi ar trebui sa ma astept.AA si de unde le-ai cumparat/comandat? Cum iti porneste acuma pe temperaturile aste cu multe grade minus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 18, 2012 Autor Share Postat Decembrie 18, 2012 @bogdan_harea..o sa pun mai subtiri,dar sa gasesc si la fel de lungi. @mihai_l8.Ma bucur sa aud ca este o motocicleta de nadejde..Anul viitor (daca ne tine D-zeu sanatosi)am in plan sa merg cu ea in Grecia minim 1500km dus. Windshield-urile le am pe ambele doar ca cel inalt este putin crapat in ambele colturi la prinderi ,incerc sa-l repar sper ca mai pot face ceva cu el. Ca preturi la piese nu stiu ce sa spun ,cu ce sa compar .Ca fapt divers am platit 180 lei pt chitul de la pompa de apa si 300 lei burduful de la carburator ,placutele frana fata parca au fost 110 lei SBS..Fostul proprietar a schimbat releul de incarcare care a costat 300 lei ,(nu a mai vrut sa functioneze motocicleta in ziua cand trebuia sa facem tranzactia:) . De pornit o sa o pornesc saptamana viitoare cand imi ajunge busonul de la radiator (75 lei). Piesele le comand de la cineva din Cluj .. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Scoate releul la aer de sub sa. Eu si multi altii l-am pus la aer sub vasul de expansiune. Cu cooler ala nu prea are de unde sa isi traga aer rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 18, 2012 Autor Share Postat Decembrie 18, 2012 Ai o poza facuta cu locul unde l-ai montat si procedeul ?Oricum ventilatorul ala baga ceva aer rece mai este cca 1cm pana la baza sei. Eu l-am cuplat la stopul de pe spate ,cand aprind pozitia porneste si el. Poate sa-mi spuna cineva unde gasesc stop spate modelul cu leduri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 19, 2012 Share Postat Decembrie 19, 2012 http://faq.f650.com/FAQs/ e un site unde poti afla multe si downloada 3 dvd-uri cu dezmembrarea bestiei pana la ultimul surub. Iar unul din subpuncte este http://faq.f650.com/FAQs/VRRelocation.htm, adica cel cu releul. E mai fericit la aer si ii lungeste viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 20, 2012 Autor Share Postat Decembrie 20, 2012 (editat) Ieri am schimbat lichidul de frana . Care era incredibil de murdar .(bidonul stanga frana pe fata , bidonul din dreapta frana pe spate ). Pe spate aveam frane foarte slabe (placute bune),mai mult ca sigur lichidul era de vina . Culoare norma (lichidul nou) . Editat Decembrie 20, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Scoate releul la aer de sub sa. Eu si multi altii l-am pus la aer sub vasul de expansiune. Cu cooler ala nu prea are de unde sa isi traga aer rece. Merge si cu culer, mai raman cca 10 mm deasupra lui, pana in plasticul sei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 21, 2012 Share Postat Decembrie 21, 2012 Clar ca merge. Doar ca e 150 de euro unul nou si mutatul sub aripa costa cam 2 suruburi si putin silicon. Dar da, merge. Din acelasi motiv pentru care, la modelul urmator de bmw (gs), au pus releul direct in bataia vantului si apei, in fata, dupa scutul usor gaurit. Spor la treaba, oricare ar fi aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.