constantin57 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Motocicleta cu atas are alt regim de clasificare ( tine de numarul de punti/axe motoare, cilindree, etc ) si nu poate fi folosit standul de franare clasic - verificarea eficacitatii de franare se face cu un aparat numit decelerometru care permite masurarea deceleratie in raport cu forta de franare. Deocamdata nu detinem acest aparat dar suntem deja in discutii cu o firma producatoare si e posibil ca pana la inceputul anului viitor sa-l avem. Metoda mi se pare incorecta. La frinare brusca omul care tine in mina aparatul are o usoara aplecare in fata. Asa ca aparatul nu va indica adevarata valoare a deceleratiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 (editat) Salut,am si eu cateva intrebari referitoare la itp in ceea ce priveste mopedele(in cazut meu scuter de 49cc). E prima data cand fac itp la el.E de ajuns cartea de identitate si certificat de inregistrare ? Imi puteti spune in ce consta itp-ul?Franele ,luminile si mai ce se verifica? Multumesc. Editat Februarie 16, 2013 de nimsocutt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) Actele necesare: Cartea de identitate, Certificat de inregistrare, si buletinul.... se verifica: seria motorului, a sasiului, culoare, frana fata, frana spate, lumini pozitie, stop, faza scurta, lunga (nu se admit modificari la sistemul de iluminare), semnalizarile sa functioneze, claxon, cauciucurile sa corespunda cu cele din Certificatul de inregistrare (sa fie bune)....Bafta! Editat Februarie 18, 2013 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHUCKY Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Mai trebuie si un RCA valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Mai trebuie si un RCA valabil Corect....Chucky stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Am si Rca valabil,trebuie sa mai pun la punct frana fata si sa vad ce fac cu gumele, is cam la limita.Nu sunt uzate tare dar sunt vechi-2006. Multumec de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHUCKY Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 @brandon75 ... stiu stiu ca in Martie imi expira si mie ITP-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Grosu Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Nu cred ca trebuie rca valabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Eu cand am facut ITP-ul la RAR in Iasi nu m-au intrebat nimic de RCA,au verificat mobra si atat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 La Inspectia Tehnica Periodica trebuie sa ai un RCA valabil, sau explica-mi cum duci motorul acolo, cu platforma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Grosu Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 La Inspectia Tehnica Periodica trebuie sa ai un RCA valabil, sau explica-mi cum duci motorul acolo, cu platforma? DA..sau in duba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madras Service Postat Februarie 18, 2013 Autor Share Postat Februarie 18, 2013 Noile reglementari in domeniu impun sa ai RCA valabil - discutia aceasta am avut-o in cadrul procesului de atestare cu cel care se ocupa de instruirea inspectorilor statiilor ITP. Plecand de la aceasta reglementare am facut in asa fel incat sa putem emite si RCA pentru clientii nostri - economie de timp pt acesta. ITP-ul se face dupa un plan prestabilit de catre cei de la RAR care include de la identificarea vehiculului si trece prin toate sistemele: motor, -zgomot, evacuare, etc., sistem franare, electric, directie,suspensie - anvelope + amortizoare, transmisie - pt moto, caroserie + sasiu - sa fie toate + aspect+ fara fisuri sau suduri aiurea, dotari suplimentare gen oglinzi , parbriz, top case, etc. Conceptul pe care dorim sa-l implementam la Madras in ceea ce priveste ITP-ul este de a face o pre-inspectie motocicletei/scuterului si sa informam clientul de posibilile neconformitati astfel incat ITP-ul sa se realizeze cu bine din prima fara necesitatea revenirii - economie de bani si timp pentru client. Actele necesare pt ITP : Carte de identitate, certificat de inmatriculare/cartificat de inregistrare, asigurare RCA valabila. Cce nu imi este inca clar e daca scuterele inregistrate pe primarie cu foaie de la notar pot face ITP la o statie agreata RAR sau acestea trebuie sa treaca prin RAR pentru obtinerea cartii de identitate - aflu si va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) Noile reglementari in domeniu impun sa ai RCA valabil - discutia aceasta am avut-o in cadrul procesului de atestare cu cel care se ocupa de instruirea inspectorilor statiilor ITP. Plecand de la aceasta reglementare am facut in asa fel incat sa putem emite si RCA pentru clientii nostri - economie de timp pt acesta. ITP-ul se face dupa un plan prestabilit de catre cei de la RAR care include de la identificarea vehiculului si trece prin toate sistemele: motor, -zgomot, evacuare, etc., sistem franare, electric, directie,suspensie - anvelope + amortizoare, transmisie - pt moto, caroserie + sasiu - sa fie toate + aspect+ fara fisuri sau suduri aiurea, dotari suplimentare gen oglinzi , parbriz, top case, etc. Conceptul pe care dorim sa-l implementam la Madras in ceea ce priveste ITP-ul este de a face o pre-inspectie motocicletei/scuterului si sa informam clientul de posibilile neconformitati astfel incat ITP-ul sa se realizeze cu bine din prima fara necesitatea revenirii - economie de bani si timp pentru client. Actele necesare pt ITP : Carte de identitate, certificat de inmatriculare/cartificat de inregistrare, asigurare RCA valabila. Cce nu imi este inca clar e daca scuterele inregistrate pe primarie cu foaie de la notar pot face ITP la o statie agreata RAR sau acestea trebuie sa treaca prin RAR pentru obtinerea cartii de identitate - aflu si va tin la curent. Eu pentru un scuter de 50 cc am facut la RAR identificarea, dupa care i-am facut "atelajului" cartea de identitate.....Toate astea au fost necesare pentru inmatriculare la Primaria Iasi, acum ca sunt primarii de comune care pentru o juma de tuica si un curcan au inscris ditamai haramul de scuter de 500 cu doua acte,,,ca fiind de 49, nu mai stiu...O sa vedem cind o sa inceapa sa fie verificate la statii ITP, unde vrea fiecare....Abia astept sa vad, cate sunt furate. Editat Februarie 18, 2013 de brandon75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madras Service Postat Februarie 18, 2013 Autor Share Postat Februarie 18, 2013 99 % dintre cei care au scutere de 49cc in acte si mai mult in realitate stiu ca sunt intr-o situatie delicata - pana acum politia nu putea sa le faca mai nimic , cel mult o amenda pentru tulburarea linistii publice - in caz de zgomot sau distrugere de bunuri - in caz de accident, dar de cand cu permisul si necesitatea ITP-ului deja s-a schimbat foaia : e de domeniul justitiei si se ajunge la dosar penal daca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimsocutt Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Va rog nu poluati topicul !Chiar ma intereseaza subiectul initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 23, 2013 Share Postat Februarie 23, 2013 Madras, daca vrei sa fac curat pe aici, da Report cu incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Daca hondafan mai posteaza off topic ia warn. sa fie clar! Linkurile din semnatura trebuie modificate. Ramane numai cele cu directionare pe forumul asta, cel cu Facebook sa dispara. daca nu le modific eu si ia warn. Ai termen 2 zile! i-am modificat-o eu ca avea o incalceala de numa numa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madras Service Postat Martie 1, 2013 Autor Share Postat Martie 1, 2013 Astazi am sunat la RAR si ne-au spus ca a fost emisa autorizatia. Va intra in posesia noastar luni sau marti si din acel moment vom putea face ITP-uri. Va tinem la curent cu noutatile ca miroase a primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHUCKY Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Pot sa fiu primul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 raman* p.s. ai pretentia ca esti moderator cine sa fii tu ca abia ai primul post; si ala e ofensiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 Ofensiv pt cine? si de ce? ca va corecteaza cineva o greseala de gramatica si aia elementara e ofensiv? Suparati-va din altele, aici nu e cazul. si tu de ce scrii cu "pt"? si sa fiu on topic... E posibil ca motorul sa fie oprit de RAR? pentru verificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manutza Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 din moment ce verificarile se fac online....bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 4, 2013 Share Postat Martie 4, 2013 si tu de ce scrii cu "pt"? si sa fiu on topic... E posibil ca motorul sa fie oprit de RAR? pentru verificari? Da, au dreptul asta. Eu am patit o asemenea faza. Dupa ce ,,inginerul" mi-a bagat toate datele in sistem asteptand sa vina raspunsul care intr-un tarziu a venit cu tot cu doi tipi de la R.A.R. Mi-au luat documentul, respectiv C.I.V-ul si talonul trecand la controlul seriilor de pe motor. Doar atat, in rest nu i=a interesat nimic. Cu scuzele de rigoare ca am fost retinut au facut cale intoarsa la sediul lor. Eu cred ca au avut chef de plimbare mai mult. L-am intrebat pe inginer apoi: daca m-as fi simtit in neregula si as fi plecat ce s-ar fi intamplat? Ti=ar bloca-o in sistem si numai la R.A.R. ai fi putut sa-ti faci I.T.P-ul. Sper ca nu am gresit fata de corectorul de serviciu, gramatical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madras Service Postat Martie 15, 2013 Autor Share Postat Martie 15, 2013 Am deschis statia ITP. http://prog.rarom.ro/listepublice/itp.asp?judet=iasi Documente necesare: carte de identitate a vehiculului certificat de inmatriculare RCA Cu RCA-ul putem sa va ajutam noi. Programari si intrebari : ing. Zaicescu Dragos 0731835404 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Am deschis statia ITP. http://prog.rarom.ro/listepublice/itp.asp?judet=iasi Documente necesare: carte de identitate a vehiculului certificat de inmatriculare RCA Cu RCA-ul putem sa va ajutam noi. Programari si intrebari : ing. Zaicescu Dragos 0731835404 Ai uitat sa mentionezi si Cartea de Identitate al celui care vine cu moto. RCA-ul nu este obligatoriu si nici nu este cerut la ITP. O fac public ca sa se stie. Nu mai duceti in eroare lumea. Ca voi faceti in particular e altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.