Sari la conținut

Alegere anvelope Hornet


sorinm
 Share

Postări Recomandate

Azi toata ziua am luat la puricat printre milioanele si miliardele (fanii Fuego stiu care e treaba) de optiuni in materie de cauciucuri ca sa imi incalt Hornetul.

 

Dupa cateva ore de calcule, de tabele si de reviewuri am ajuns sa imi impart cauciucurile in doua categorii:

 

 

1) Cele cu valente mai sport care se consuma mai repede, nu au tractiune asa buna pe umed dar cu care as putea ingenuchea o sportiva pe viraje:

 

- Dunlop Qualifier 2

- Pirelli Diablo Rosso 2

 

2) Cele cu valente street touring care sunt mult mai durabile, au o tractiune foarte buna pe ud dar care au un dry grip mai putin bun decat cele cu valente sport:

 

- Dunlop RoadSmart 2

- Michelin Pilot Road 2

 

As tinde spre cele cu valente street touring deoarece durabilitatea conteaza , aderenta pe ud nu ma intereseaza deoarece rar imi place sa ma ud dar in acelasi timp ma gandesc la virajele care le luam eu cu GSXR-ul 1000 si as vrea sa incerc sa le reproduc cu Hornetul in masura in care se poate impreuna cu niste cauciucuri mai sportive.

 

Voi ce imi recomandati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q2/Rosso2/SportecM5 (recomandari primite din partea nenumaratilor hornetisti pe care i cunosc)

 

Eu: in ultimii 3 ani : SportecM3 : nici macar o data nu a cracnit indiferent de situatie (ploaie/circuit/tura lunga)-rezistenta uimitoare in timp.

Tu vii de pe vitezana - nu te duce catre touring fiindca : 1. o sa iti placa sa mergi la limita aderentei Hornetului , 2. Hornetul e suficient de usor ca sa nu iti pape prea repede o guma ceva mai sportiva si 3. Chiar daca in 3 ani nu vei toca gumele touring , oricum nu te va lasa inima sa mergi cu DOTuri prea mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa ma orientez catre Q2 deoarece e cel mai ieftin si are enorm de multe reviewuri bune. Acum Hornetul meu e incaltat cu cauciucurile pe care i le-a pus mama Honda in fabrica din Italia, dot 05. A venit cu Pilot Road S care pe langa faptul ca sunt niste opinci acum, nu sunt multumit deloc de viraje, parca nu are o perioada de tranzitie, cand iau virajul agresiv ma trage in jos sa ma tranteasca.



M-am gandit si la Sportec M3 dar nu pare asa longeviv ca si Q2 sau Rosso 2. Am mers pe el pe primul motor, GSXR 600 SRAD si mi-a ramas in minte doar ca la o iesire mai agresiva vara cand erau 40 grade la soare mi s-au decopertat, sareau bucati din el. Ciclistica era foarte ok cu el, nu am avut probleme de aderenta pana s-au decopertat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q2 e o guma corecta pentru Hornet din ce a simtit un amic deasemenea hornetist. Eu zic ca e alegerea buna avand in vedere si reviewurile. Din curiozitate la cine ai gasit oferte ok la Q2 ?

La mine longevitatea a fost punct forte la M3. Ciudata treaba cu "decopertarea". Eu in afara de bulinutele marunte de la marginea gumei de la incalzitul excesiv pe pista nu am vazut nimic in genul in care spui tu. S-au purtat impecabil in toate situatiile in ciuda faptului ca DOTul gumelor mele e .... hai sa zicem ca Matusalem purta inca Pampers cand s-au fabricat. Ciclistica e intr-adevar foarte buna, la fel si feed-backul cand ajunge la limita aderentei.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as opta pt rosso,chiar daca e mai scump,parerea mea,

Cum ai ajuns la parerea asta? Ai avut pe Hornet sau ai primit feed-backuri directe in sensul asta? Vorbim de RossoCorsa sau de Rosso II ?

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorin128 gasisem pe anvelopemoto.eu si pe mymoto.ro dar ofertele sunt diferite, in principiu au cam acelasi pret. Oamenii in reviewuri opteaza ptr Q2. Q2 e un cauciuc cu carcasa tare dar DR2 are carcasa moale. Totul depinde de preferinte vad. Metzelerul mi se decoperta ca era si cam uzat dar oricum..ciudat ce s-a intamplat.



mai bine le iau de la mymoto ca nu platesc transport si la montaj si echilibrare dau doar 50 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa te mai uiti si la dunlop sportsmart. eu am si sunt f multumit de ele; se incalzesc repede si dau un feedback f bun, iar spatele are ntec si poti cobori f mult presiunea pt mers mai sportiv (ca la fratii mai mari, d211).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe hornetul meu am Q2,iar pe al sefei am rosso 2 si cred ca are o aderenta mai buna,cel putin asa mi se pare mie,

Interesant - e bine de tinut minte. Multzam.

 

sorin128 gasisem pe anvelopemoto.eu si pe mymoto.ro dar ofertele sunt diferite, in principiu au cam acelasi pret. Oamenii in reviewuri opteaza ptr Q2. Q2 e un cauciuc cu carcasa tare dar DR2 are carcasa moale. Totul depinde de preferinte vad. Metzelerul mi se decoperta ca era si cam uzat dar oricum..ciudat ce s-a intamplat.

 

mai bine le iau de la mymoto ca nu platesc transport si la montaj si echilibrare dau doar 50 lei.

Doar 50 lei costa in Cta?...Aproape ca iti vine sa te duci pana la mare doar ca sa schimbi gumele....

 

poti sa te mai uiti si la dunlop sportsmart. eu am si sunt f multumit de ele; se incalzesc repede si dau un feedback f bun, iar spatele are ntec si poti cobori f mult presiunea pt mers mai sportiv (ca la fratii mai mari, d211).

Chiar sunt curios cum vor rezista in timp sportsmarturile ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Costa atat ca le cumpar de la ei, daca vin cu anvelopele achizitionate din alta parte costa dublu.



Am mai citit putin despre Rosso II si am vazut ca el contine silicati pentru o aderenta mai buna pe umezeala si durabilitate. Deci DR II in nici un caz nu are tractiune mai buna ca si Q2, poate pe umezeala.



In concluzie, ca sa impac capra cu varza, aderenta si durabilitate, luna viitoare o sa iau Rosso II :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar sunt curios cum vor rezista in timp sportsmarturile ......

7800 km sezonul asta si inca arata ff bine. eu zic ca mai tin inca pe atat sigur, poate chiar mai mult. deci 2 sezoane faci sigur sigur cu ele, si eu cred ca e suficient... ca apoi incepe sa pedaleze piticu' cu dotu' (doar stii ca piticilor mei legati de gume le place sa se dea cu bicicleta :crack: ), dar vom vedea la sfarsitul sezonului viitor :)

Editat de cataaaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop Sportsmart.

Din ce motive:

Au carcasa Ntec - adica cea mai rigida si asta ajuta Hornetul care are un sasiu foarte elastic, mai ales pe curbe, daca zici ca vrei sa mergi mai tare.

Profil - spatele e usor ascutit si vei avea o pata buna de contact pe viraje.

Aderenta: excelenta. Mult peste orice guma sport touring sau oricare din variantele Pirelli sau Michelin pe care le-ai luat pana acum in calcul.

Durabilitate: 10.000 pt un spate pe CBR1000 RR 2010 care are cuplu mult mai mare fata de motocicleta ta si guma nu a ajuns inca la amrkerii de usura, spune mult despre cat de durabile sunt.

la mine oferta pt gumele astea a fost si inca este cu montajul inclus :)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut dar sunt si scumpe si nu sunt atat de sportive. Oricum, sunt niste anvelope extraordinare.

 

In legatura cu Roadsmart, par beton dar sa vedem luna viitoare la ce pret le gasesc, mai mult de 1100 Lei nu dau pe anvelope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...