Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Da, 35w becul + 7w (aproximativ) droserul (balastul). Dar tot pe calculul asta, de fapt consumul unui kit de 55w este de fapt de 62w. Bine, ca se incadreaza in toleranta instalatiei, cum ai spus si tu. Nu cred ca e necesar releu, balastul joaca si rolul de releu, stabilizator de tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 depinde de balast, cele analogice sunt mai problematice. acum vreo 3 ani mi-am luat io un kit de xenon si l-am alimentat printr-un cablu clasic, cu releu in el, nu vroia sa mearga cum trebuie mizeria aia de xenon neam. palpaia, se stingea, se aprindea, mortii lui. as ca am desfacut "cutia magica" de pe cablu. canci releu. nu era nimic in el. cele doua fire de la baterie intrau in mufa, nu erau legate la nimic, cele doua de la far de unde luasem eu comanda de fapt il alimentau. l-am alimentat printr-o mizerie de releu de far de 20 de amperi parca si a mers. cu digitalele n-am avut vreodata probleme in schimb, alimentate din mufa farului. chiar am un prieten cu ij care are un 3200, te caci pe tine de ras daca-l vezi! n-are releu. ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Februarie 17, 2013 Autor Share Postat Februarie 17, 2013 Va mutumesc de sfaturi, mi-am cumparat un tub termocontractabil si l-am tras peste firul care vine de la baterie. Dar am alta problema, la instalatia de xeno am 2 fire care vin conectate la mufa originala de la bec la motor iar eu am 3 fire la acea mufa, pe care il anulez sau cum trebuie sa procedez? http://www.okazii.ro/lumini-moto/xenon-scuter-moto-sau-atv-a66069276 asta este instalatia pe care o am cu schema atasata langa ea. Astept o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Din ce vad eu schema e destul de clara... "insert mufa here" ) Trage + si - de la baterie, cum zice si schema, conecteaza becul la controller si la balast, infige mufa originala in cea din instalatie si fa-i o proba. Te referi la "original socket" ca are 3 fire, iar legatura la xenon e cu 2, nu? Vezi in manualul motorului tau ce fac cele 3 fire si in cartea xenonului ce fac alea 2... si le identifici acolo. Posibil ca al 3lea fir, care iti da tie cu minus, sa fie pt faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Din ce vad eu schema e destul de clara... "insert mufa here" ) Trage + si - de la baterie, cum zice si schema, conecteaza becul la controller si la balast, infige mufa originala in cea din instalatie si fa-i o proba. Te referi la "original socket" ca are 3 fire, iar legatura la xenon e cu 2, nu? Vezi in manualul motorului tau ce fac cele 3 fire si in cartea xenonului ce fac alea 2... si le identifici acolo. Posibil ca al 3lea fir, care iti da tie cu minus, sa fie pt faza lunga. asa e! mufa h4 are un minus si doua plus! un plus scurta, celalalt lunga! xenonul are nevoie doar de o alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 asa e! mufa h4 are un minus si doua plus! un plus scurta, celalalt lunga! xenonul are nevoie doar de o alimentare. Dap. Daca este h4, pe + de la faza scurta se monteaza xenonul iar pe + de la faza lunga se monteaza firul de schimbare de faza (electromagnetul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pytmarius Postat Februarie 18, 2013 Autor Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) Va multumesc de sfaturi. Am rezolvat, mufa de la bec are 3 fire galben, alb si negru am anulat cel negru si am legat firele de la xenon alb cu alb si albastru cu galben la mufa de la becu h4. Va salut si ASFALT USCAT Editat Februarie 18, 2013 de pytmarius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.