Sari la conținut

DNEPR si iar Nipru.


lil debul
 Share

Postări Recomandate

Pe scurt , dar si pe lung , ma bate un mare gind sa-mi iau motor cu atas si Nipra ar fi alegerea perfecta pt. mine , insa intervin niste intrebari si cerinte :

1." Cit baga nene ?" cu atas , dar nu fortata , rupta in gura si pe deselate , ma refer la viteza de croaziera .

2. Ce piese se mai gasesc sau ce piese SE POT FACE ? Sau ce piese se pot improviza cu succes ?

3. Ce sa fie , MT-10 ?

Intreb findca vreau s-o folosesc la mers mult , circa 100 km pe zi , 900 km pe luna , vreau sa nu fac coada de masini pe sosea in spatele meu , eu nefiind vitezoman , dar totusi... si nici nu vreau sa stau cu ea mai mult demontata , in cautare de piese.

Atentie , ca sa-mi permit mobra asta sovietica trebuie sa vind mobra aia japoneza de'o am deja , asa ca astept raspunsuri la obiect , mistocarelile fiind taxate din start cu niste cuvinte urite din partea mea.

Multumesc de la inceput oamenilor de omenie , bunilor crestini care ma vor ajuta cu lamuriri , stima , respect , bere , etc. , stereotipuri.

Editat de lil debul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se stiiiieeee , tractiune pe atas.

Fratii mei , stau la tara (se vede ?) , vreau o Nipra care sa faca fix ce trebuie , sa mearga peste tot si oricind , dar , ca o fita a timpurilor moderne , macar 90 la ora prinde cu tot cu atasu' ?



Nu va zgirciti cu tastele , imi plac textele care pleaca de la 100 de cuvinte in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Lil, nu esti deloc modest, si cu bani, si "nelovita-n scorbura", si devreme acasa, si, si si... Daca vrei sa faci 100 (una suta) km/ zi taie din 100km/h. Daca vrei sa mergi 100km/h cu Dnepru taie atas si ramii cu motocicleta solo. Si asa pe calduri din alea de 35-38 grade C, e prea mult. Recomandat maxim 90km/h. Pentru o viata normala a motorului la Dnepr cu atas (fara tractiune pe atas) viteza de croaziera recomandata este de 60-80 km/h. Recomandarile mele, personale. Nu te bucura la 2WD, respectiv tractiune pe atas. I-ti limiteaza viteza de mers undeva pe la 70km/h. Mareste consumul cu aprox 1l/100km. Uzura cauciucuri spate si atas putin mai repede. Exista grupuri tractiune spate reusite, exista si mai multe nereusite. Nu cauta sa arati ce poate Dnepra ta pe coclauri, pustietati, padure, off-road s-au intruniri. Nu esti in pozitia lui Dany-oldmoto care a sarit gardul (cit mai poate si el) si a luat alta moto, pe cit a luat-o. Toate au un pret, o valoare in ore de munca, in piese ptr. a repara motocicleta. Nu-ti inchipui ca daca este ruseasca gata , ai un T34 indestructibil. Este mai periculos cu atas in localitate decit in afara localitatii, din cauza pustilor teribilisti. M-am simtit respectat in trafic de TIR-isti, camionagii, conducatori autoturisme. Culmea, mai putin de motociclisti. Si pot sa-ti povestesc mai multe, dar momentan nu-mi vin la indemina. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am impresia ca de aia au ajuns niprele la gard,tocmai ca detinatorii lor aveau asteptari de honda,pe pe vremile cand se platea vama pentru honda.

ii vedeti si acum ca isi bat joc de ele,ca deh.. acum au giapaniz. nu le-au meritat nici atunci,iar acum cu atat mai putin.

nu fac referire la tine Lil,insa am impresia ca nu prea intelegi ruseste,este o motocicleta utilitara nu DE FITZE. cine poate pricepe bine,cine nu va suporta consecintele,consecinte care nu vor intarzia sa apara de indata ce sari calu.

 

 

:cheers:

 

 

:agree: Motoreta cu atas a fost creata stric pentru utilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun, ca o modificare cu motor de r80 ar indeplini cerintele tale.

totusi si mihai si aleko au renuntat la nipra-bmw.poate ne dau ei un feed-back.

Eu am renuntat pentru ca nu am mai vrut 2WD, nu mi se pare ca ma ajuta, mai ales ca eu sunt predispus spre plimbari touring si mai putin macadam/off. Si am vrut o motocicleta mai noua, atata tot. Nipra cu motor de BMW este o motocicleta foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul R80RT merge pus pe cadrul de nipru dar trebuie schimbat tot ansamblul cutie-cardan-grup. post-15361-0-75175600-1361420400_thumb.jpg

Daca vrei sa faci un hibrid te pot ajuta sa-ti iei un motor de BMW. post-15361-0-67018200-1361420559_thumb.jpg

 

sau asa. post-15361-0-22826300-1361420746_thumb.jpg

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. 60-70-80 croaziera f (incarcare, panta, temperatura, cauciucuri, umiditate atm.), 90-100 depasirea (peste 100 de sarbatori dupa spovedanie, la 130-140km/h presiunea pe extrados e suficient de scazuta si se produce desprinderea de sol dincolo de nori pan la sooare, vreau la maree,)
cu motor normal indif. daca e 2WD sau 1WD, consumul similar spre de nediferentiat.

80-90-100 croaziera f(bugetul alocat benzinei, spre limita de sus contacteaza Provident), depasirea functie de rapiditatea cu care completezi benzina in rezervor si mila pe care o ai pentru restul moto.
cu motor bavarez. (E misto, e puternic, rezistent, cu pedigree...)

astea de mai sus valabile doar cu o motocicleta reglata si întreţinuta , numita mai departe m.r.î.

2.se gasesc piese din ansamblele in miscare, mai bune sau mai proaste, noi. Sh dupa noroc, vezi ca aici la bursa comunistelor stau ca ulii.

3. uite un MT9 interesant ca-i orig. moto clasica /index.php?/topic/680472-vand-dnepr-mt-9/&do=findComment&comment=3171504, vezi Niprul lui IonelD si uimeste-l pe km457, care face o greseala umbland dupa rusesti capitaliste :P

per total daca nu ai m.r.î. se va strica si te vei intalni cu punctul 2 mai des. Pentru a avea m.r.î. trebuie TIMP, rabdare si aplecare catre studiu individual.
Fiecare drum iti va lua cu x% mai mult fata de japoneza si adaugam timul necesar pt a avea m.r.î. Vei baga ceva bani ca sa aduci motocicleta la stadiul de "daily comute" - dar se poate cu conditiile de mai inainte.
Va fi coada in spatele tau daca drumul e ingust.
dar:
+Deuville e moto solo cu care te apleci, te distrezi, nu pui mana pe chei etc.
+Tu ai avut un Ij pare-mi-se si nu ai facut mare branza cu el.
deci decide-te.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Lil debul - ce cauti tu nu se numeste Nipru ci Ural 750 dupa 2005. Stiu lucrul asta pentru ca si eu am cautat.

 

Daca vrei dupa ce o cumperi poti sa-i pui un sticker cu Dnepr pe rezervor, ca oricum 90% din privitori habar nu au ce e.

dar aia 10% ramasi se vor uita la cauciucurile "Heidenau", oglinzile italiene, franele Brembo si vor zice:

Şto etă? Etă ne ruschi! Ia cuplo starî Dniepr.

=)) sau ceva de genul asta.

 

Evident o dau pe aratura cu plugul.

Uralul de 750 e misto, puternic, rapid, economic, e nou si a pastra m.r.î.pentru folosire intensa este mult mai simplu, (dar necesar daca vrei sa dainuie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Na poftim.

Lile Debule, chiar vrei ataş?

Un schimb nu te-ar interesa?

 

Dintr-o vorbă spusă la prostie, mi-o cam încolţit ideile în cap. Aşa ca iarba primăvara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...