Tralfast Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Vezi sa nu fie unul din cei doi senzori de citire, nu cred ca este cdi ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Care ati inventat faza cu bujiile 1 si 4 sunt pe o bobina si 2 si 3 pe alta?!!? 1 si 3 pe o bobina si 2 cu 4 pe cealalta !? @neozealot Toate motoarele cu 4 cilindri au 4 fise. Problema este daca au 4 bobine sau 2 sau 1a! Problema asta cu aprinderea e buba si la Fazer! la mine a mers cu fise, pipe si bujii noi CR9E (calde). Problema este ca fisa este incastrata in bobina. si merge inlocuit cablul numai cu adaptor de 8e bucata o_O. Tu te uiti ce scrii? bobinele sunt 1/4 2/3 Si pentru cultura ta dau de doua ori scantee... astept raspunsul cand? R6 are bobine independente pe fiecare cilindru Editat Martie 8, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MetalMan Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Am crezut ca R6-le are acelasi sistem cu cate 2 bobine. Dar m-am inselat ... Intr-adevar R6-le are pe fiecare cilindru cate una. Tot ce iti ramane de facut asa cum ti-am zis , este sa schimbi mufele de alea care merg pe alea care nu merg si daca nu iti da scanteie atunci iti este dus Cdi-ul. Eu in viata vietilor mele , nu am mai vazut/auzit undeva , ca daca iti cureti carburatoarele o sa ai scanteie la bujiile la care nu ai .... Poate am ramas eu cu stirile in urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Aprinderea pe bobine cu 2 fise Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MetalMan Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 @ TNG stiu ca acele motoare cu cate 2 bobine vine 1-4 si 2-3 . Stai linistit , fiecare stie mecanica lui si nimeni nu ii poate explica varianta corecta , ca tot ca el ramane , deci nu ai de ce sa iti bati capu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Care ati inventat faza cu bujiile 1 si 4 sunt pe o bobina si 2 si 3 pe alta?!!? 1 si 3 pe o bobina si 2 cu 4 pe cealalta !? @neozealot Toate motoarele cu 4 cilindri au 4 fise. Problema este daca au 4 bobine sau 2 sau 1a! Problema asta cu aprinderea e buba si la Fazer! la mine a mers cu fise, pipe si bujii noi CR9E (calde). Problema este ca fisa este incastrata in bobina. si merge inlocuit cablul numai cu adaptor de 8e bucata o_O. da greseala mea in exprimare am zis fise gandindu-ma la bobine. Am crezut ca R6-le are acelasi sistem cu cate 2 bobine. Dar m-am inselat ... Intr-adevar R6-le are pe fiecare cilindru cate una. Tot ce iti ramane de facut asa cum ti-am zis , este sa schimbi mufele de alea care merg pe alea care nu merg si daca nu iti da scanteie atunci iti este dus Cdi-ul. Eu in viata vietilor mele , nu am mai vazut/auzit undeva , ca daca iti cureti carburatoarele o sa ai scanteie la bujiile la care nu ai .... Poate am ramas eu cu stirile in urma si u crezi ca nu poti avea scanteie si sa fie asa infundate carburatoarele incat sa nu ajunga benzina????? ca io tocmai asta am patit acu 2 zile. ai cam ramas in urma cu stirile. nu a zis nimeni ca daca cureti carburatoarele ai sa ai scanteie doar ca sar putea sa mearga in 3 si din alte cauze nu neaparat lipsa scanteii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Si la mn nu mergea cilindru 4 . Azi am sincronizat si curatat dar nu am apucat sa ii fac proba cum trebuie la viteze mai mari nu in oras. Am bujii cr10ek(cum scrie in manual) dar au 2 electrozi si merg cam prost. Le-am pus pe alea vechi cu unu.... Si mecanicu a zis ca trebuie cu unu la carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MetalMan Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 da greseala mea in exprimare am zis fise gandindu-ma la bobine. si u crezi ca nu poti avea scanteie si sa fie asa infundate carburatoarele incat sa nu ajunga benzina????? ca io tocmai asta am patit acu 2 zile. ai cam ramas in urma cu stirile. nu a zis nimeni ca daca cureti carburatoarele ai sa ai scanteie doar ca sar putea sa mearga in 3 si din alte cauze nu neaparat lipsa scanteii. Omu zicea ca el nu are scanteie deloc in bujiile 2-3. Deci explica-mi si mie cum se poate datora cauza asta din faptu ca nu are sincronizat sau curatat carburatoarele. Tu zici cu totul altceva... Tu explici faptu ca lui ii merge urat motoru din cauza ca nu se alimenteaza cum trebuie. Intr-adevar asta era cauza daca avea scanteie in toate 4 bujii. Dar daca el nu are scanteie decat in 2 bujii cum pana mea sa imi zici ca se datoreaza din cauza nesincronizarii sau necuratirii carburatoarelor? Este o aberatie foarte mare... Te rog sa te mai documentezi sau sa citesti mai bine ce a scris in primul sau post . El nu zice niciunde ca ii merge mobra urat , explica ca nu are scanteie. Alimentarea nu are nimic in comun cu scanteia decat faptu ca se intalnesc in motor... Cam atat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) Tu te uiti ce scrii? bobinele sunt 1/4 2/3 Si pentru cultura ta dau de doua ori scantee... astept raspunsul cand? R6 are bobine independente pe fiecare cilindru Ia vezi tu ce zice poza asta facuta de mine acum 5 min. Intamplator am motorul desfacut?!?! este 1 cu 3 sau 1 cu 4?!?!? mecanica reaqu! Acum nu stiu daca la alte modele este la fel, dar bunul simt imi spune ca ESTE?! https://www.box.com/s/k1hmew0lrigpip6paao9 Editat Martie 9, 2013 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 (editat) ahahahha acopera o bobina si vezi ce cifre iti raman Editat Martie 9, 2013 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 ia vezi! Fuck! Ai dreptate ! am deschis manual de service si...asa este! De iarna trecuta am uitat cum le-am gasit in motor! ) Recunosc! Acum hai sa trecem mai departe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 ia vezi! Fuck! Ai dreptate ! am deschis manual de service si...asa este! De iarna trecuta am uitat cum le-am gasit in motor! ) Recunosc! Acum hai sa trecem mai departe! Hai ca esti iertat! Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
larry85 Postat Martie 9, 2013 Autor Share Postat Martie 9, 2013 va multumesc frumos ... am rezolvat ... problema era din CDI l-am inlocuit si e totul ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 Care ati inventat faza cu bujiile 1 si 4 sunt pe o bobina si 2 si 3 pe alta?!!? 1 si 3 pe o bobina si 2 cu 4 pe cealalta !? @neozealot Toate motoarele cu 4 cilindri au 4 fise. Problema este daca au 4 bobine sau 2 sau 1a! Problema asta cu aprinderea e buba si la Fazer! la mine a mers cu fise, pipe si bujii noi CR9E (calde). Problema este ca fisa este incastrata in bobina. si merge inlocuit cablul numai cu adaptor de 8e bucata o_O. 1-4, 2-3 Am crezut ca R6-le are acelasi sistem cu cate 2 bobine. Dar m-am inselat ... Intr-adevar R6-le are pe fiecare cilindru cate una. Tot ce iti ramane de facut asa cum ti-am zis , este sa schimbi mufele de alea care merg pe alea care nu merg si daca nu iti da scanteie atunci iti este dus Cdi-ul. Eu in viata vietilor mele , nu am mai vazut/auzit undeva , ca daca iti cureti carburatoarele o sa ai scanteie la bujiile la care nu ai .... Poate am ramas eu cu stirile in urma poate sa ude bujia sau pur si simplu sa nu ajunga benzina. Si la mn nu mergea cilindru 4 . Azi am sincronizat si curatat dar nu am apucat sa ii fac proba cum trebuie la viteze mai mari nu in oras. Am bujii cr10ek(cum scrie in manual) dar au 2 electrozi si merg cam prost. Le-am pus pe alea vechi cu unu.... Si mecanicu a zis ca trebuie cu unu la carburatie schimba mecanicul cat mai repede daca spus tampenia asta! Ia vezi tu ce zice poza asta facuta de mine acum 5 min. Intamplator am motorul desfacut?!?! este 1 cu 3 sau 1 cu 4?!?!? mecanica reaqu! Acum nu stiu daca la alte modele este la fel, dar bunul simt imi spune ca ESTE?! https://www.box.com/s/k1hmew0lrigpip6paao9 nu zice nimic poza aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MetalMan Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 @Performance Solutions , greseala mea , nu la bujii , la fise ... @Larry85 , ma bucur ca ti-ai rezolvat problema. Bravo! Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.